Το επόμενο πρωί η μέρα είναι μουντή, λες και ολόκληρη η πλάση θρηνεί. Ίσως να είναι και έτσι, αφού σήμερα είναι τα γενέθλια της μαμάς μου.
Σηκώνομαι νωρίς, παρόλο που δεν έχω σχολείο, και ετοιμάζομαι να κάνω αυτό που κάνω κάθε χρόνο την ίδια μέρα. Σίγουρα με θλίβει το γεγονός ότι δεν βρίσκεται στην κουζίνα, δεν ετοιμάζει κάποια τούρτα και περιμένει να της πούμε χρόνια πολλά, αλλά αυτή τη φορά είναι καλύτερα. Βασικά, κάθε χρονιά είναι καλύτερα.
Ντύνομαι ζεστά και παίρνω μερικά χαρτονομίσματα από το πορτοφόλι μου. Η φωτογραφία της που κοσμεί το κομοδίνο μου, μοιάζει πιο όμορφη σήμερα. Την πιάνω στα χέρια μου και περνάω το δάχτυλό μου πάνω στο περίγραμμα του προσώπου της.
«Χρόνια πολλά, μαμά», λέω και σε μια στιγμή ψευδαίσθησης τη βλέπω να χαμογελάει λίγο πιο πολύ.
Αφήνω την κορνίζα κάτω και κατεβαίνω στο σαλόνι. Το σπίτι είναι άδειο, γεγονός που δημιουργεί έναν κόμπο στο στομάχι μου. Έχω συνηθίσει να απουσιάζει ο μπαμπάς μου μια τέτοια μέρα· πάντα βρίσκει κάτι να απασχοληθεί για εικοσιτέσσερις ώρες έξω από αυτούς τους τοίχους, μακριά από εμένα.
Ωστόσο, φέτος, λείπει και η Μαρία. Κάθε χρόνο, φρόντιζε για ένα μεγάλο γεύμα με σκοπό τον εορτασμό της, τόσο μεγάλο που ξυπνούσα από τις μυρωδιές των φαγητών. Έφτιαχνε όλες τις αγαπημένες της λιχουδιές, τουλάχιστον αυτές που θα έφτιαχνε μια τέτοια μέρα.
Αντιθέτως, η κουζίνα είναι άδεια, τα πιάτα στη θέση τους και οι αισθήσεις μου δεν πλημμυρίζονται από γλυκά αρώματα. Δεν ξέρω τι να υποθέσω από τον καβγά τους χθες το βράδυ, αλλά προτιμώ να αναβάλλω αυτού του είδους τα δράματα σήμερα. Αυτή η μέρα ανήκει αποκλειστικά στη μητέρα μου και σκοπεύω να τη γιορτάσω χωρίς τη φίλη της.
Στη συνέχεια, περπατάω κάτω από το συννεφιασμένο ουρανό, σχεδόν χαρούμενη. Αγοράζω λευκά τριαντάφυλλα από ένα ανθοπωλείο που βρίσκεται στο δρόμο μου και, τέλος, φτάνω στο νεκροταφείο.
Η σιδερένια πόρτα είναι ανοιχτή, προσδίδοντας στο μέρος την ένταση που χρειάζεται. Ο αέρας είναι ψυχρός σε αυτή τη μεριά της πόλης, αναγκάζοντάς με να σφίξω το μπουφάν μου.
Παίρνω μια ανάσα και ξεκινάω πάλι να περπατάω κατά μήκος των μαρμάρινων τάφων. Έχω απομνημονεύσει αυτή τη διαδρομή και σε ένα λεπτό έχω βρεθεί στον προορισμό μου. Ζεστασιά με αγκαλιάζει αμέσως και ένα στοργικό χαμόγελο απλώνεται στα χείλη μου.
YOU ARE READING
Moon Child
Teen Fiction«Θεέ μου, είσαι ίδια η μητέρα σου», αναφωνεί με κομμένη την ανάσα. Σηκώνει το χέρι του και διατρέχει με το δάχτυλό του το μάγουλό μου, διαπιστώνοντας ότι στέκομαι ακριβώς μπροστά του. «Είναι απίστευτο». «Υποσχέθηκες να μου πεις τα πάντα», λέω με το...