0.3

254 12 2
                                    

P.O.V Isabella 9 march 2018

Zodra ik de aankomshal in loop wordt ik begroet met een knuffel. "I've missed you" zegt Danique die me knuffelt of ze mij twee jaar niet heeft gezien wat eigenlijk 2 maanden is, we hebben elkaar net meer gezien sinds nieuw jaar. "Ik jou ook" zeg ik en knuffel haar terug. Daarna geef ik Selke een knuffel. "Ik ben terug in LA. Eindelijk ik heb het gemist sinds ik half jaar in Parijs ben geweest met kleine pauzes naar andere landen of mijn familie" zeg ik als ik haar loslaat. "LA heeft je ook gemist, maar zullen we naar huis gaan. Het is nog zeker 3 kwartier rijden naar huis en het is al kwart over 10"  zegt Selke. Ik knik en pak mijn koffers en we lopen naar de auto. 

"Ik ga even Corbyn appen dat ik ben geland. En in de auto zit. Die heeft me de laatste dagen zoveel geappt" zeg ik. Ik stuur dat ik onderweg naar huis ben en Corbyn reageert kort dat hij mij later spreekt maar zo after party van Limelight heeft, Tijdverschillen.

"Ies, wil je erover praten in Real" vraagt Selke voorzichtig. "Eigenlijk ja. Ik heb het niet echt kunnen vertellen alleen via bellen en facetime" zeg ik terwijl ik naar buiten staar. "Hoe voel je je erover" "Kut, het voelt of ik een stuk van mij kwijt ben" antwoord ik. "Het zat heel diep tussen jullie he" vraagt Danique. "Jup, ik besefte toen hij het uitmaakte. Dat hij het enige vriendje was waar ik van hield. De anderen waren slecht crushes niet meer. Waarom heb ik ongeluk met jongens, de ene heeft mijn hart gebroken door mijn vriendin tot zelfmoord te drijven. De ander breekt mij hart door mij niet te vertrouwen" zeg ik. "We hebben het niet meer over Sam, hij is een klootzak. En als we de andere jongens moeten geloven heeft Daniel er toch wel spijt van" zegt Danique. "Alleen omdat zijn band tussen hem en Corbyn is verpest. Weet je Niek en Sel, ik voel me gewoon kut erover, gister zouden we een halfjaar samen zijn. Ik wilde hem eerst verrassen en dat ik een paar dagen later pas naar LA gaan. Eerst weer met hem doorbrengen. Maar die fucking break up heeft alles verpest. En dus ook de band tussen Corbyn en hem. Die was zo hecht, ik wilde die nooit breken" zeg ik verslagen. 

We komen thuis en ik ga gelijk met mijn koffers naar mijn kamer, ik heb geen behoefte meer om met iemand te praten. Hij is redelijk leeg omdat ik alle personelijke dingen had meegenomen, alleen de standaardspullen staan er zoals een bed, kast, bureau en nachtkastjes. Ik begin met uitpakken van mijn spullen. Ik zet eerst al mijn kleding weer in de inloopkast die ik nu weer voor  heb sinds ik in Parijs er geen had. Ik heb de badkamer weer voor mijzelf omdat Emily hier niet meer woont en Selke naar haar kamer is verhuist sinds die groter is dan haar oude. Als ik al mijn kleding heb uitgepakt begin ik met al mijn spullen. Ik zet mijn parfums op mijn ladekast waar een grote spiegel naast staat. Ik vul de lades met mijn make up, waar ik al gauw 2 lades voor nodig heb. Daarna pak ik mijn foto's die ik afgelopen maanden en zelfs jaren heb verzameld, ik hand ze allemaal boven mijn bureau op, al let ik op dat ik geen foto's van mij en Daniel alleen doe, die doe ik in een doosje die in onderin in mijn kast zet. daarna zet ik wat kinder herinneringen op mijn nachtkastje en doe de kleine niet belangrijke dingen in mijn laatjes. Als ik de laatste dingen zoals kerstcadeaus heb opgeruimd kijk ik mijn kamer rond, weer helemaal mijn kamer, ik hang als laatste nog kerstlichtjes op en daarna is mijn kamer weer perfect.

 Als ik de laatste dingen zoals kerstcadeaus heb opgeruimd kijk ik mijn kamer rond, weer helemaal mijn kamer, ik hang als laatste nog kerstlichtjes op en daarna is mijn kamer weer perfect

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(tegenover bed staat bureau waar die foto's bij hangen, daar staat ook ladekast naast)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(tegenover bed staat bureau waar die foto's bij hangen, daar staat ook ladekast naast)



his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu