4 Augustus 2043
"LOUIS, nu helpen of een week geen games" zeg ik tegen Louis die ik al drie keer heb geroepen. "Dat is niet eerlijk, ik ben de enige die thuis woont dus moet al het werk doen. Eleanor, Elijah, Charlotte en Dylan komen ook maar die hoeven niks te doen" zegt hij een beetje boos. "Lou mogen minstens het afruimen en de afwas doen, ik doe het koken, jij het tafel dekken" zeg ik. "En wat doet pap" vraagt hij grinnikend, terwijl hij de borden uit de kast haalt. "Dat weet ik zelfs niet. Daniel kom je ook eens helpen" roep ik lachend. Hij komt de keuken in, met die glimlach waardoor ik verliefd op hem ben geworden. "Jij laat niemand ontsnappen aan helpen he" vraagt hij en drukt een korte kus op wang voor hij gaat helpen door de salade te maken.
"Hey mam" zeggen Lea en Eli als ze binnen komen. "Hey sweeties" zeg ik glimlachend. "Heb je gekookt mam, ik heb honger" vraagt Elijah als ze hun jassen hebben opgehangen. "Je bent ook weer thuis he" zeg ik lachend. "In New York moeten we zelf koken. Weet je hoe lekker het dan is als iemand voor je kookt" zegt Eleanor. "Dus? Ik moet sinds mijn 18e zelf koken tenzij ik toevallig bij mijn moeder was, wat niet veel was. Dus willen jullie een discussie beginnen of niet" vraag ik aan hun. "Zijn Dylan en Charlotte al hier" ontwijkt Elijah het. "Nee maar ze zouden elk moment kunnen komen, ga alvast maar naar de woonkamer, ik denk dat jullie vader en Louis ook wel weer een keer willen zien. Dan maak ik wel wat te drinken voor jullie" zeg ik. "Jeez, i love coming home. Maar lust wel een cola" Hij zegt het over er veel stress van hem afgaat. "Doe maar water" zegt Eleanor. Terwijl hun naar de woonkamer gaan, loop ik naar de keuken. Ik maak drinken en zie in mijn ooghoek hoe de twins Daniel en Louis begroette. Als ik het drinken wil brengen gaat de deurbel weer. Ik laat Charlotte en Dylan binnen en bied hun ook wat te drinken aan.
"-En toen moest ik snel uit de gang rennen voordat ze mij kon slaan. Het enige positieve was dat mijn docent trots was dat ik zo vroeg was" vertelt Louis geanimeerd een verhaal over een vriendin van hem. "En ik hoopte dat je ondertussen wat had opgepikt van met vrouwen leven. Je hebt twee zussen Lou. Zo ga je niet met een meisje om, vooral niet als je haar leuk vind" zegt Elijah hoofdschuddend. Daardoor krijgt hij een trap van Eleanor onder de tafel. "Ik vind haar niet leuk, Alicia voelt als ik zusje voor mij. En daarnaast ze heeft mij terug gekregen, ik was wat eerder dan haar in de kantine en had haar niet aan zien komen. Ik was blij dat ik nog maar 2 uren daarna had waaronder gym want ze gooide een flesje water over mij heen" zegt Louis grinnikend. "Payback, i like her already" zegt Eleanor met glimmende ogen. "Eli je vraagt wel naar Louis zijn liefdesleven maar waar is die van jou. Of die van Eleanor gezien ze zover ik weet geen vriendje heeft" zegt Charlotte. "Ik moet toe geven dat ik wel een vriendje in New York heb. Maar Elijah is de single one hier. Waiting for the one he says, wat ik onzin vind. Want hoe vind je die als je wacht terwijl ieder meisje in college je leuk vind, he Eli" zegt Eleanor. Ze probeert er over heen te praten door over Elijah te beginnen maar we horen het allemaal. "Vriendje, wie is het" zegt Daniel beschermend. "Pap, rustig. Hij is echt een goede, de volgende keer dat jullie er zijn of wij hier zijn stel ik hem voor aan jullie" zegt Eleanor. "Ik moet zeggen Lea, ik denk dat het niet gerust gesteld. Daniel mocht mij wel nadat Char mij had voorgesteld maar nog steeds heeft hij zijn praatje tegen mij gehouden dat ik haar geen pijn mocht doen tenzij ik weg uit LA wilde gaan" zegt Dylan. "En het heeft gewerkt of niet" zegt Daniel. "Pap, heb je dat echt gedaan" vraagt Charlotte. "Ja natuurlijk. Ik heb in mijn leven maar twee dochters en die moet ik beschermen, net zoals ik bij jullie moeder deed" zegt Daniel lachend.
We zitten nog even na het eten te praten. "Oh mam pap, voordat ik het vergeet. Dyl en ik hadden nog iets voor jullie. Een kleine verassing" zegt Charlotte en geeft mij een doosje. "Wat is dit nou weer" zeg ik lachend en haal de strik er van af zodat ik het doosje kan openen. Als ik het doosje open zie ik een foto en een briefje erbij. Als ik het briefje heb gelezen kijk ik verbaasd Charlotte aan. "Meen je dat" Dylan knikt stralend. "Wat is het" zegt Louis en pakt het doosje van mij af. "Willen jullie mijn opa en oma zijn? Ben je zwanger Char" vraagt Louis. "Ja, iets meer dan maandje nu ongeveer" zegt Charlotte stralend. Ik sta op om haar een knuffel te geven. "Gefeliciteerd sweetie, en natuurlijk ook jij Dyl" zeg ik. "Ik denk dat we allemaal wel beseffen dat dit een honeymoon kindje is" zegt Elijah droog. "En als je kan rekenen besef je ook dat jij en Eleanor dat ook zijn. Wat ben je toch slim Eli" zegt Charlotte. "Ik kan haar geen ongelijk geven, al zou ik willen dat dit niet het onderwerp is" zegt Daniel.
Het is aan het einde van de avond en als Dylan en Charlotte hun drinken ophebben gaan ze naar huis. Elijah en Eleanor blijven vanavond hier slapen. "Wordt het niet eens tijd om te verhuizen, jullie wonen hier al meer dan 20 jaar. Jullie zijn hier gaan wonen toen jullie te horen kregen dat ik in plaats van 1, 2 broertjes of zusjes kreeg. Nu is het hier wel erg groot of niet" zegt Charlotte. "We zitten er aan te denken om te verhuizen als Louis gaat studeren, dan kunnen we rustig een huis zoeken in die twee jaar" zegt Daniel. "Ik moet jullie allemaal iets vertellen" onderbreekt Louis ons gesprek over verhuizen. "Wat is er Lou" vraagt Charlotte bezorgd, zelfs nu Charlotte al 6 jaar niet thuis woont is hun band nog steeds heel close. "Nou ik heb er denk ik al meer dan een jaar mee gestruggeld en ik hoop dat jullie beseffen hoe belangrijk dit voor mij is" zegt hij zacht. "Wat voor jou belangrijk is, is voor ons belangrijk" zeg ik en pak zijn hand vast als teken dat ik hem altijd steun. "Eh Goed. Ik kwam er eigenlijk denk ik al bijna 2 jaar geleden achter maar wilde het niet toegeven aan mijzelf of iemand anders. Ik besefte dat ik niet zoals bija iedereen ben" zegt hij en neemt even pauze, waarschijnlijk om zichzelf moed in te praten. "Ja je bent uniek, maar dat maakt jou jij" zeg ik en veeg een lok haar voor zijn ogen weg. Hij kijkt mij aan en ik zie angst in zijn ogen. "Ik val op jongens en niet op meisjes" Het eerste reflex dat in mij op komt is hem tegen mij aantrekken. "Dat wist ik al lang Lou, als sinds jij een jaar of 7 was" zeg ik. "Ik denk dat Elijah, Eleanor en ik het besefte toen Dylan langs kwam voor nieuw jaar toen je 9 was. Toen gingen zoals we vroeger altijd deden als Mama en papa dachten dat we sliepen naar jouw kamer en praten. Toen vertelde je tegen ons dat je Dylan knap vond. Ik denk dat we allemaal al wisten dat je uit eindelijk wel besefte dat je Gay of Bi was. We moesten alleen wachten" zegt Charlotte. "Het grappige is, we wisten altijd dat jullie dat deden, we vonden het gewoon zo lief dat we niks er over zeiden. Jullie waren blijkbaar vergeten dat er een kamer in de gang hangt" zegt Daniel. We lachen allemaal en als Louis terugtrekt zie ik traansporen over zijn wangen lopen. Ik veeg ze zacht weg. "Dacht je echt dat we je niet zouden accepteren" zeg ik. "Maybe, het is gewoon een angstig gevoel" zegt hij. "Ik wil zeggen dat ik het ken, maar dat kan ik niet. Niet op die manier ieder geval. Maar ik zal altijd trots op jou zijn" zeg ik glimlachend en hij leunt tegen mij aan ook met een glimlach.
@Lseavey: I was really debating if I should post it. Then I remembered what my mom said, haters will always hate no matter what you do. So to my haters 🖕. Also Quick fact: I officially out of the closet as Gay🏳️🌈. If you have a problem with it, leave I don't like negativity❤️
6936 likes 1784 reactions
@Isaseavey: and that everyone, is my son I am very proud of
@Emilio: Took you long enough dummy. I welcome you to be a part of the Lbgt+ community
💬 @Lseavey: oops I know. But thanks for the welcoming I love it here😉❤️😂𝐴/𝑁 𝑜𝑜𝑝𝑠 𝑏𝑢𝑗𝑛𝑎 𝑚𝑎𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑖𝑒𝑡 𝑔𝑒𝑢𝑜𝑑𝑎𝑡𝑒 𝑡𝑒𝑟𝑤𝑖𝑗𝑙 𝑖𝑘 ℎ𝑒𝑡 𝑒𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑎𝑙 ℎ𝑒𝑙𝑒𝑚𝑎𝑎𝑙 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑗𝑛 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑 ℎ𝑒𝑏 (𝑑𝑒𝑛𝑘 𝑛𝑜𝑔 𝑚𝑎𝑥. 3 ℎ𝑜𝑜𝑓𝑑𝑠𝑡𝑢𝑘𝑘𝑒𝑛). 𝐵𝑡𝑤 𝑖𝑘 𝑤𝑖𝑙𝑑𝑒 𝑒𝑒𝑛 𝐿𝑏𝑔𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑎𝑘𝑒𝑛 𝑜𝑚𝑑𝑎𝑡 𝑖𝑘 𝑎𝑙𝑡𝑖𝑗𝑑 𝑏𝑒𝑛 𝑜𝑝𝑔𝑒𝑔𝑟𝑜𝑒𝑖𝑑 𝑚𝑒𝑡 ℎ𝑒𝑡 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡𝑒𝑟𝑒𝑛 𝑒𝑛 𝑗𝑎 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑖𝑡 (𝑖𝑘 𝑚𝑒𝑟𝑘 𝑑𝑎𝑡 𝑖𝑘 𝑎𝑙𝑡𝑖𝑗𝑑 𝐽𝑎 𝑧𝑒𝑔 𝑎𝑙𝑠 𝑖𝑘 𝑛𝑖𝑒𝑡𝑠 𝑚𝑒𝑒𝑟 𝑤𝑒𝑒𝑡 𝑤𝑎𝑡 𝑖𝑘 𝑤𝑜𝑙𝑑𝑒 𝑧𝑒𝑔𝑔𝑒𝑛, 𝑜𝑜𝑘 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑗𝑛 𝑙𝑒𝑠𝑠𝑒𝑛 ℎ𝑎ℎ𝑎ℎ𝑎)
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfiction3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)