P.O.V Isabella 20 july 2018
ik wordt vroeg wakker en voel gelijk misselijkheid omhoog komen, en ik ken ondertussen de zwangerschapskwaaltjes van mijzelf maar daar hoort morning sickness niet bij waar ik blij om ben. Ik zucht en na even mijn social media te hebben gecheckt stap ik toch maar uit bed om sowieso iets in te nemen tegen misselijkheid. In de keuken bel ik Danique om te vertellen dat mijn smoes niet helemaal meer een smoes is. "Hey Kiddo, je weet zeker dat je het niet wilt vertellen he" zegt Danique als ze opneemt. "Nou het is meer dat ik ziek zijn niet meer hoef te faken gezien ik nu mij zo slecht voel. En ik appte gister nog met Daniel en nu twijfel ik eraan of ik het Corbyn wel moet vertellen. Het voelt zo slecht om tegen hem te liegen. Maar ik ben bang om het hem te zeggen dat hij echt flipt en ik heb het gevoel dat hij minder flipt als hij weet dat het kindje al is geboren" zeg ik eerlijk. "Ik denk dat hij het helemaal niet zo erg vind. Hij zal er moeite mee hebben maar het wel accepteren" zegt Danique. "I know, ik denk even na maar kom sowieso vanavond niet want voel me echt vrij kut" "Okay, maar ga ik mij even aankleden voordat Kayden weer wakker wordt" zegt ze. "Okay succes, ik ga even met Daniel bellen en daarna waarschijnlijk slapen" zeg ik. Ze knikt en daarna hangen we op.
Ik drink wat en daarna ga ik weer naar mijn kamer nadat ik mijn medicijnen heb ingenomen. Als ik weer in mijn bed lig ga ik naar Daniels app
Big Bubba❤😍💋
U: Y awake?
BB: Jep, why
U: Gonna call you
Als ik weet dat Daniel wakker is bel ik hem via Facetime. Hij neemt op en ik zie dat hij nog in zijn bunk ligt. "Morning bubba" zegt hij zacht. "Morning" glimlach ik. "Lekker geslapen" vraagt Daniel. "Ja hoor alleen vanochtend ziek wakker geworden, en het is niet veel beter geworden. Maar wat ik soort van bespreken wil is niet voor iedereen bedoelt" zeg ik. "Okay ik doe wel even mijn oortjes in, 2 sec" zegt hij en hij pakt even zijn oortjes en doet ze in. "Tell me" zegt hij daarna. "Nou, ik was nog even aan t denken" Ik wordt onderbroken door Daniel. "Jij aan het denken, jij bent echt ziek" Ik schiet hem een dodelijke blik en ga verder. "Anyway, ik weet dat ik heb gezegd dat ik het niet tegen Corbs wil zeggen. Maar ik was aan t denken. Misschien is het wel beter als ik het tegen hem zeg. Ik wil niet tegen mijn Twin liegen" zeg ik. "Je weet dat ik het goed vindt wat je ook gaat doen. Dit is jouw keuze. Als je het wil vertellen, kun je het vertellen. Maar bedenk wel dat hij het wel geheim moet houden en Corbyn is net als jou eigenlijk, Jullie vinden het niet chill om geheimen te houden voor jullie familie dus als je nog steeds je familie het niet wil vertellen moet je dat Corbyn wel goed vertellen" zegt Daniel. Ik knik instemmend toe. "Dat is true, maar is het niet beter om aan de mensen te vertellen die dicht bij ons staan. Maar weet je wat, ik wil hier echt even niet over na denken en gewoon even slapen. Ik ga Corbyn appen dat ik ziek ben en daarna ga slapen, hopen dat het iets beter wordt" zeg ik. "Ik snap het bubs, denk er maar over na, en vertel het als je vind dat het moet, ik merk wel als je het vertelt" lacht Daniel. "Thanks, love you" zeg ik. "Love you to Isa" zegt hij en hangt daarna op.
Twinnie👫❤💙
U: Hey corbs, ik heb zo mijn examen maar ik laat even weten dat ik sws vandaag niet kan komen om je te zien. Ik ben ziek wakker geworden met koorts en misselijkheid. Ik denk niet dat het handig is als ik dan naar jullie toe kom gezien Kayden nu nog heel snel dingen kan overnemen kwa ziektes. En daarnaast voel ik mij echt ellendig dus ga slapen na mijn examen. Doe alleen mijn examen omdat ik problemen krijg als ik hem niet op dit tijdstip doe. xx
Hij reageert niet waarschijnlijk omdat hij net pas geland is en alles moet regelen met koffers en Danique.
Ik doe mijn telefoon op vliegtuigstand zodat ik niks meer binnen krijg en daarna ga ik slapen.
/droom/
"Corbs, ik moet je dit vertellen, beloof je niet boos te worden" vraag ik. "Of cource niet sis, tenzij je gaat zeggen dat je naar Antarctica gaat verhuizen, dan kan ik je nooit meer zien" zegt hij lachend. "nee dat is het niet, maar het is iets tussen mij en Daniel, zeg maar al 7 maanden. Dus kort na de breakup voelde ik mij niet zo goed, en ik bleef het houden dus ben naar de doctor gegaan en blijkbaar ben ik zwanger en Daniel is de vader" ik mompel het laatste stuk. "WAT JE BENT WAT" roept Corbyn boos. "Corbs je zei dat je niet boos zou worden" ik krimp in elkaar. "Wat had je dan verwacht van mij, je bent niet met Daniel samen maar je wilt wel zijn kind. Of moet je dat ook nog vertellen, he sis" hij klinkt nog steeds boos, "Corbs het spijt mij" ik kijk naar beneden. "Het spijt mij my ass" zegt hij en hij staat op en loopt daarna uit de deur en uit het appartement.
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfic3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)