P.O.V Isabella 13 march
Ik zit met Corbyn op zijn kamer. Hij moet morgen weer weg en we wilde nog even 'twin' time, hoe wij het noemen. Ik heb zijn gitaar gepakt en zit er wat op te spelen niet een echt liedje creërend. "Kunnen we een keer samen iets spelen. Dat hebben we nog nooit gedaan" vraagt Corbyn die opkijkt van zijn telefoon. "Sure welk liedje" vraag ik. "The way your are van bruno mars" "Ik ken daar de noten niet van, ander liedje graag" zeg ik glimlachend. "Ken je marry me van Jason Derulo" vraagt Corbyn. "Ofcource dat is echt mijn favoriete liedje om te spelen, niet om te zingen tho maar wil het wel doen als jij het kent" antwoord ik "Dan doen we die ken je de tekst" "Natuurlijk, jij begint" zeg ik en begin de eerste noten te spelen.
(kleine a/n, C is Corbyn en I is Isabella. En samen is S om het duidelijker te maken. Om er meer in te komen staat hier boven een cover van het liedje ;))
C: A 105 is the number that comes to my head
When I think of all the years I wanna be with you
I: Wake up every morning with you in my bed
S: That's precisely what I plan to doC: And you know one of these days when I get my money right
Buy you everything and show you all the finer things in life
I: We'll forever be in love so there ain't no need to rush
C: But one day I won't be able to ask you loud enoughC: 'Ill say, "Will you marry me?"
S: I swear that I will mean it
I: I'll say, "Will you marry me?"C: Singing
S:Ooh whoa ooh oh
Ooh whoa ooh oh
Ooh whoa ooh oh
Oh, yeahI: How many guys in the world can make me feel like this?
C: Baby I don't ever plan to find out
I: The more I look, the more I find the reasons why
S: You're the love of my lifeC: You know one of these days when I get my money right
Buy you everything and show you all the finer things in life
I: We'll forever be in love so there ain't no need to rush
But one day I won't be able to ask you loud enoughC: I'll say, "Will you marry me?"
S: I swear that I will mean it
I: I'll say, "Will you marry me?"
C: And if I lost everything
I: In my heart it means nothing
S: 'Cause I have you,
yea, I have you
I:To get right down on bended knee
C: Nothing else would ever be better, better
That day when...:I'll say, "Will you marry me?"
S:I swear that I will mean it
I: I'll say, "Will you marry me?"C: I'll say, "Will you marry me?"
(I'll get down on one knee)
S: I swear that I will mean it
I: I'll say, "Will you marry me?"
I: Got me singing
S:Ooh whoa ooh oh
I:Got me singing
S:Ooh whoa ooh oh
C:Would you marry me, baby?
S:Ooh whoa ooh oh
Ooh whoa ooh oh
Ooh whoa ooh ohC: A hundred and five is the number that comes to my head
When I think of all the years I wanna be with you
I: Wake up every morning with you in my bed
S: That's precisely what I plan to do"Dat was super mooi joh, we moeten dit vaker doen" zegt Corbyn glimlachend. Ik knik en zet de gitaar op de standaard. "Niet meer spelen" vraagt Corbyn die mij volgt met zijn ogen. "Ik kan niet uren met mijn vingers tegen die snaren tikken, dan krijg ik zoveel last van mijn vingers hoor" zeg ik lachend. Ik pak mijn telefoon en wil hem unlocken maar bedenk dan iets wat ik mij een tijdje afvraag. "Bean, ik vraag me een tijdje al iets af" begin ik. "Vertel waarschijnlijk kan ik hem beantwoorden" zegt hij. "Waarom zijn we met zijn vijven in ons gezin niet met z'n zessen, waar is onze vader eigenlijk" ik vraag het voorzichtig omdat ik niet weet hoe het onderwerp ligt. Corbyn zucht en haalt zijn hand door zijn haar. "Ik vroeg me al af waarom je er nooit iets over hebt gezegd. Ik weet niet waar onze vader is. Hij is weggegaan toen Ash net 3 maanden was, wij waren dus 3 en 2 maanden ongeveer. Daarna hebben we nooit meer iets van hem gehoord, net als dat we de reden niet weten waarom hij weg is. Mam weet het 99 procent zeker wel maar wil het niet vertellen. Ik weet wel dat hij 1 van de redenen is waarom jij als adoptie gesteld werd. Als ik vroeg waarom jou en niet Ashley of Jordan. Zei ze dat onze band zo sterk was dat we elkaar terug zouden vinden. Het is uiteindelijk gebeurd maar jou zo lang missen, vond ik een moeilijke keuze te accepteren. zeker tot een jaar of 12. Toen begon ik het wel te snappen maar nog steeds moeilijk" legt Corbyn uit. Ik knik begrijpend en kijk toe hoe hij gaat liggen op zijn bed en dan zijn armen opent. "Kom Ies, voordat ik je pas weer kan knuffelen 28 maart" zegt hij een beetje lachend. Ik grinnik en klim in zijn armen. Ik sluit mijn ogen en drijf langzaam weg naar dromenland.
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfic3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)