A/N moet ik Gabbie en Kay in dit verhaal meenemen. Ik vind het wel leuk maar kan ook OC bedenken voor Zachs's en Jacks vriendinnen
P.O.V Isabella
27 september 2018
"Is het raar dat ik nerveus ben voor mijn familie" Daniel kijkt mij vragend. "Nee joh, maar geloof mij. Jouw familie is super supportive bij alles wat je doet dus ze gaan blij voor je zijn" zeg ik. "Ik hoop het want ik zie ze nu deze gang oplopen en binnen 5 seconde staan ze hier binnen" Daniel kijkt naar de deur en inderdaad gaat binnen 5 seconde de deur open en komt zijn familie binnen. We hebben Charlotte even in haar wiegje gelegd zodat het hun niet gelijk opvalt en we het rustig kunnen vertellen zonder dat ze gelijk conclusies trekken. "Daniel wat heb je Isabella en jezelf aangedaan als Mam ons vertelt dat we naar jou moeten in het ziekenhuis is niet geruststellend" Anna kijkt gelijk Daniel aan als schuldige. "Er is niks ernstigs hoor met ons. Als je nou even gaat zitten kunnen we het rustig uitleggen" zeg ik lachend. Ze ploft op de stoel die bij het bed staat. de rest van de familie Seavey komt er ook bij zitten, wat misschien wel handig is want het is shockend denk ik. Daniel pakt mijn hand vast en wilt het dan vertellen maar Anna onderbreekt hem voordat hij begint. "Zijn jullie weer samen, zeg please van wel" "Jep dat zijn we, nu wil ik graag vertellen waarom we hier zijn, zonder onderbrekingen" Daniel kijkt Anna aan.
"Dankje, nou ik denk dat het handigste is om vanaf het begin te vertellen dus midden januari. Nou ik was even 2 weken bij Isa. Ongeveer een maand daarna ging het uit. En we hebben elkaar niet gesproken, tot... "Daniel denkt even na "tot eind maart, op de genderreveal van Corbyn en Danique, ze gaf mij toen een cadeautje met een lange brief" Hij haalt zijn ketting tevoorschijn met de ring die ik hem had gegeven. Mijn geboorte ring met mijn birthstone die ik heb van mijn ouders toen ik geboren was net als dat mijn broers en zussen ook iets hebben met hun birthstone. "Ze vertelde erbij dat alleen ik het zou snappen en dat deed ik ook. Veel mensen vroegen erna maar wisten niet wat het betekende. Ik heb hem als teken aan deze ketting gedaan zodat ik het nooit kon vergeten. Want Isa liet ooit die ring zien en vertelde dat dit de ring is voor haar geboorte met haar birthstone en wat ze vertelde dat ze het zelfde wilde doen als ze ook kinderen kreeg. Maar met hun eigen birthstone en wat het beste bij hun past. Ik denk dat jullie nu al beetje snappen welke kant het opgaat. In die brief stond dat alleen Danique en Selke naast mij wisten. Ik denk dat we haar nu beter kunnen zien dan er om heen draaien" Ik zie dat de familie naast Keri die het allemaal al wist heel confused is. Ik sta op en pak Charlotte uit haar wiegje en ga weer op het bed zitten. "Dit is onze dochter, Charlotte Sofia" zegt Daniel.
Het blijft even stil en dan verbreekt Anna het. "Omy, she is so cute" iedereen reageert er op met goede reacties. "Geef haar maar aan mij, ik zorg wel voor mijn zusje en broers, ik heb het gevoel dat mijn moeder je nog even wil nakijken of het echt goed met je gaat" zegt Daniel zacht tegen mij. Ik knik en geef haar aan haar vader en ga dan een beetje aan de kant zodat zijn familie ook even tijd hebben zonder dat ik er de hele tijd op zit. Maar ik hou wel Charlotte en ook Daniel een beetje in de gaten. "En hoe gaat het met jou" Keri is naast mij komen zitten en legt haar hand op mijn hand die op het bed ligt ik glimlach naar haar. "Het gaat echt geweldig. En we hebben Corbyn vanochtend al gesproken en die accepteert het helemaal dus die last is van mijn schouder en dat geeft mij rust" zeg ik. "En hoe voel je je als moeder. Je laat haar ieder geval geen moment uit het zicht" vraagt ze. Ik bloos licht "Tot nu goed maar ze is ook nog stil geweest tijdens de nacht maar gezien het een korte nacht is verbaasd het mij niks. Tja, ik weet niet waarom ik haar constant in de gaten hou. Misschien omdat het nog zo nieuw is" zeg ik zacht. "Daar kan jij niks aan doen sweetie, het is moederinstinct. Je wilt haar altijd dicht bij je houden. Ik weet daar alles van, met alle 4 heb ik het gehad. Maar je weet dat je je hier niet hoeft af te sluiten van ons, je hoort net zo veel bij de familie als iedereen. En je mag best beschermend over haar zijn, ze is nog niet eens 12 uur oud" ik knik en ga dan achter Daniel zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder zodat ik mee kan kijken hoe Anna Charlotte krijgt van Daniel.
Na 2 uur ben ik weer alleen met Daniel en Charlotte. "Ik heb met de doctoren gesproken. Alles is goed. We kunnen weg als we willen" Daniel komt met dat binnen. Ik kijk op van wat spullen alvast in de tas doen. "Mooi, als we dan even gaan opruimen en dan Char pakken kunnen we gaan denk ik" zeg ik. "Als jij Char doet, doe ik wel even de spullen" Ik knik en doe bij Charlotte alvast wat meer beschermend tegen het weer dan wat ze nu aan heeft en doe dan zelf ook mijn gympen aan om daarna haar in haar Maxi-Cosi te leggen zodat we haar mee kunnen nemen. "Ready?" "Ready" bevestig ik. Nu besef ik dat we onze dochter echt mee naar huis nemen.
In mijn appartement die ik nog steeds met Selke deel, leg ik Charlotte slapend in haar wiegje in de woonkamer en daarna plof ik samen met Daniel op de bank. "Zullen we maar de jongens vertellen, ze spammen al de hele ochtend mijn telefoon wanneer ik ze bel" Ik stem toe en ga comfortabel tegen hem aanliggen terwijl hij de facetime start. Hij start een groepsgesprek en naast de jongens zie ik ook Danique en Selke. "Is het eindelijk gebeurd" vraagt Zach. "Huh waar heb je het over" zegt Daniel, Zach zou niks moeten weten. "Dat je weer samen bent met Isa. Heeft maar 8 maanden geduurd ofzo. Wacht is dat niet wat je wilde vertellen, ik vroeg mij af waarom om 5 uur ochtends appen. Heb je wel geslapen" vraagt Jack die Zach bijvalt. "ja she is mine again. Maar dat is niet wat ik vertelde. En slaap, nou iets van 3 uurtjes. Het was het waard tho" zegt Daniel. Corbyn grinnikt bij die uitspraak "Dat wil ik je nog eens willen zeggen, zijn jullie nu trouwens thuis" zegt hij. "Jep bij mij, denk nu een half uur ofzo" antwoord ik. "Wat weet Corbyn wel wat wij niet weten" vraagt Jonah. "Wij hadden een Kayden die niet wilde slapen dus ik belde gelijk en weet dus al wat er aan de hand is. Maar ik laat jullie denk ik praten. Jullie zijn diegene die het moeten uitleggen" legt Corbyn uit. "Nou don't freak out al weet ik dat veel het al weten dus ik denk dat we haar beter kunnen voorstellen. Geef mij twee seconde" Daniel geeft mij zijn telefoon om Charlotte uit haar wiegje waar ze nog steeds ligt te slapen. Ik volg hem met mijn ogen en als hij terug komt schuif ik op zodat hij weer op de bank kan en haar goed vast kan houden. Ik zie de anderen die het niet weten fronsend kijken. "Om het simpel te zeggen, dit is het twee maanden jongere nichtje van Kayden. En onze dochter Charlotte Sofia" zeg ik. "Hoe dan" vraagt Zach. "Nou als twee mensen elkaar leuk vinden en ze-" Corbyn wordt afgekapt door Zach. "Nee dat snap ik wel, maar jullie waren toch uit elkaar hoe zit dat" "Nou Isa was al zwanger toen het uit ging dus dat heeft niks met elkaar te maken. Ze vond het nodig dat ik het wist gezien ik de vader was. Dat is ook de reden dat ik zo veel met haar aan t bellen of appen was naast dat ze gewoon awesome is ofcource" Daniel legt het uit terwijl ik weer tegen hem aan ga leunen. "Betekend dat, dat ik Daniel nog meer ga zien in mijn huis. 1 Besson en 1 Seavey is al genoeg hoor" Zucht Selke 'vermoeid'. "Ik ga die comment gewoon negeren" zeg ik en schiet daarna in de lach. "Nou als dat er uit is, ik heb mam over gehaald om de hele familie mee te nemen naar LA. We gaan vanavond tickets bestellen" zegt Corbyn. "Toppie, nou iemand nog iets te melden" Ik geef de telefoon aan Daniel en pak Charlotte van hem over en leg haar op mijn borst terwijl ik zelf tegen die van Daniel leun. "Wanneer is ze geboren" vraagt Jonah. "27 januari 04.31. Daarom appte Daniel zo vroeg en hebben we zo weinig slaap gekregen. Ik heb iets meer want had al bijna 24 uur niet geslapen. Daniel had nog voordat we naar het ziekenhuis gingen even wat geslapen" zeg ik. "Een nieuwe limelight die op een speciale dag is geboren" zegt Jack. We grinniken.
A/n ja ik lange hoofdstukken maken.
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfiction3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)