2.4

92 4 0
                                    

23 september 2018

Vandaag is de uitgerekende dag dus Daniel komt zo naar mij toe zodat als het nodig is hij bij mij is. Ik ben even een beetje aan het opruimen terwijl het niet echt nodig is omdat Selke en ik allebei netjes zijn en we dingen niet laten rond slingeren. Dan belt Corbyn en ik neem op. "Hello my favorite brother" zeg ik terwijl ik naar de keuken loop om voor mij zelf een smoothie te maken want daar heb ik nu echt zin in. "HA, In your face Jordan, I'm her favorite" Blijkbaar roept Jordan wat terug maar ik kan het niet verstaan. "Never gonna happen" zegt hij tegen hem. "Maar verder gaat alles wel goed met je"  zeg ik lachend. "Het gaat super Iesie, ik ben echt gelukkig. Het zou helemaal perfect zijn als jij hier was" zegt hij. Ik hoor zijn glimlach door de telefoon heen. "Ik ben blij dat je er zo blij van wordt. Het spijt mij echt dat ik er niet kan zijn maar ik moet echt nog veel dingen doen en daarvoor moet ik in LA zijn. Sorry Bean, maar iets anders, hoe was mama toen ze Kay ontmoette. En Ashley en Jordan, die waren vast ook excited om hun neefje te ontmoeten" Als ik dit zeg gaat er een steek om mij heen, wat als mijn familie klaar met mij is nadat ik zeg dat ik de afgelopen 9 maanden heb gelogen. "Precies hoe je denkt hoe ze reageerde. Maar het verbaasd mij niks je hoeft alleen maar naar Kay te kijken en je weet al dat hij je hart heeft gestolen" zegt hij. "En je weet zeker dat het niet komt omdat het toevallig je zoontje is en je alles zou geven om hem gelukkig te maken" zeg ik lachend terwijl ik de ingrediënten van mijn smoothie uit de koelkast haal. Corbyn grinnikt "Misschien maar mam was ieder geval blij om hem te ontmoeten. Ze is nu ook samen met Danique en Kay gaan shoppen. Dus ik dacht of ik kan mijn jongere broertje en zusje irriteren of ik kan mijn liefste tweeling zusje bellen en vragen hoe het met jou gaat" "Het zal allemaal wel, je verveelde je gewoon. Maar ik kan ook niet heel lang bellen, ik heb met Daniel afgesproken. Toen we aan t appen waren vertelde hij dat hij thuis bleef omdat zijn familie hier toch was en hun geen plannen hadden om te gaan. En omdat we beiden nu beetje alleen zijn spreken we af en gaan we eerst wat doen in de stad en vanavond samen eten. Ik weet niet veel omdat Daniel mij wilde verrassen dus ik zie het straks" zeg ik, natuurlijk volledig gelogen maar hoe minder ik hoef te liegen en te verzinnen, hoe logischer het klinkt. "Sissy wees eens eerlijk. Vind je Daniel nog leuk? Want hoe het nu klinkt zou jij het denk ik niet erg vinden als jullie hier een romantische date van wordt" als hij eens wist. "Misschien, maar nu ben ik gewoon blij met hem als beste vriend" Dan wordt aangebeld "En blijkbaar is mijn Beste Vriend er te vroeg dus lieve broer, je mag je kleine broertje en zusje gaan irriteren. En als mama vraagt, ik heb er niks mee te maken" ik leg de druk op beste vriend al weet ik zelf dat het meer is. "Het zal wel little twin, i love you" ik antwoord met het zelfde terug en hang op. 

Daarna doe ik open voor Daniel. "Ik dacht al doe je niet meer open voor mij" zegt hij en geeft mij een knuffel. "Natuurlijk wel maar ik heb een lieve tweeling die belde en die moest ik ophangen. Probeer hem maar eens uit te leggen waarom ik opeens weer met jou afspreek. Hij weet dat ik veel met je app maar niet zo erg dat we weer helemaal close zijn en afspreken. Hij dacht gelijk aan een date" lach ik en maak mij los uit de knuffel. Ik dacht dat ik een pijnlijke flits door zijn ogen zag gaan maar hij is zo snel verschenen als verdwenen dus ik zal het wel gefantaseerd hebben. "Hij zal het snel allemaal snappen. Dus wat films kijken, ik denk niet dat het handig is om naar buiten te gaan om meerdere redenen. "Helemaal prima, tenminste als ik de films uitzoeken" zeg ik en ga naar de bank die tegenover de grote flatscreen staat. "Kies er maar alvast eentje uit, ik ga even drinken voor ons en wat te snacken pakken" zegt Daniel die naar de keuken gaat. 

De film zijn we halverwege al weer vergeten en we zitten nu gewoon te praten. "En weet je al waar zij gaat slapen, ik snap de eerste weken of maanden bij jou omdat je haar veel moet verzorgen maar ze zal niet altijd bij jou kunnen slapen" vraagt Daniel. "De eerste maanden kan het prima, en Selke vertelde mij laatst dat Jonah haar had voorgesteld om bij hem te komen wonen, maar ook  bij jou dus" Ik bedenk dat hij met Corbyn en Jonah in 1 huis woont. "Leuk dat ik dat ook mocht weten van hem. Maar misschien is het omdat ik nog veel bij mijn ouders ben en Corbyn natuurlijk bij Danique is. Ik snap hem wel, tot ze mij echt wakker gaan houden dan stuur ik ze het huis uit" Ik lach "Helemaal begrijpelijk, Maar ze kan dus dan Selke haar kamer krijgen al is ze natuurlijk hier altijd welkom als ik Jonah een klap voor zijn kop moet geven omdat hij gewoon simpel genoeg niet inziet hoe bijzonder ze is" zeg ik. Hij slaat zijn arm om mij heen en knikt. 

A/n ik kan jullie beloven, volgende hoofdstuk de geboorte. Maar weet niet wanneer want ben 4 dagen ziek geweest wat betekend 2 dagen school gemist en dan heb ik vaak al een half hoofdstuk gemist bij vakken dus ik moet weer even deze week op school concentreren xx

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu