3.3

52 2 4
                                    

instagram

instagram

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@isa.seavey: it's official I am Mrs. Seavey. Here are some pictures of our wedding and honeymoon in Paris @seaveydaniel

 Here are some pictures of our wedding and honeymoon in Paris @seaveydaniel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@seaveydaniel: became a couple in LA, Became husband and wife in LA

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@seaveydaniel: became a couple in LA, Became husband and wife in LA. Fell in love in Paris, Honeymoon in paris @isa.seavey

"Dus hoe was je honeymoon, je straalt helemaal" vraagt Danique. Corbyn, Danique en ik zitten samen koffie te drinken. "Het was geweldig, het voelde weer goed om terug te zijn in Parijs. Maar mijn thuis blijft hier" zeg ik. "Mooi want zo ver van jou af wonen is moeilijk" zegt Corbyn. "Niet zeuren, waar is Kay eigenlijk, want Char is bij Daniel, die hier zo heen komt maar sinds jullie hier allebei zijn" vraag ik. "Hij is bij Ashley, die hem een schatje noemt. Hij is alleen een schatje wanneer hij slaapt, met zijn 4 jaar hoef je blijkbaar niet meer naar je ouders te luisteren" zegt Danique. "Gelukkig heb ik er geen last van, Char wordt over iets minder dan 2 maanden 4 en ze heeft haar buien maar meestal is ze een engeltje. Ik wil trouwens iets zeggen daarom belde ik jullie ook op om te komen en is Daniel hier nog niet" zeg ik. "Wat is er dan" vraagt Corbyn bezorgd. "Niks ergs, alleen" ik ga fluisteren zodat als er media in dit café zit dat het niet uit komt. "Over iets meer dan 8 maanden wordt Char een grote zus". Ze kijken mij verrast aan en Corbyn staat op om mij een knuffel te geven. "Dat is amazing sis, weet Daniel het al" vraagt hij. "Nee, ik ga het hem vanavond vertellen. Maar ik wilde het jullie al vertellen gezien jullie overmorgen naar London gaan omdat jou ouders je dwingen gezien ze hun kleindochter missen" zeg ik. "Dan is het mooi dat onze ouders hier wonen, hoeven we niet te reizen elke keer dat we ze willen zien" zegt Daniel die met Charlotte naar ons toe komt. "Hey lovebug" zeg ik tegen Charlotte en til haar op mijn schoot als ze bij ons is. Daniel komt bij ons zitten. "Geen hallo voor mij" zegt hij grappend. Ik geef hem een korte kus "Hey Dani" zeg ik glimlachend. Charlotte gaat comfortabel tegen mij aan zitten. Daniel bestelt zijn eigen koffie en appelsap voor Charlotte. "Wat heb je vandaag gedaan Char" vraagt Corbyn. "Ik ben met papa naar de muziek geweest. Als ik groot ben wil ik ook muziek maken" zegt ze. "We zijn naar de studio geweest en wat met de instrumenten gespeeld, ik weet zeker dat ze muzikaal is" zegt Daniel. "Dat kon ik al vanaf haar geboorte zeggen met jullie als ouders" zegt Danique. "Dankje dat je ons zo fantastisch vind" zeg ik lachend. "No problem, ik ga even naar het toilet" zegt ze. Als ze wegloopt kijken Daniel en ik Corbyn aan. "Ga je nog een keer haar ten huwelijk vragen, jullie zijn bijna 8 jaar samen en jullie hebben een zoontje van 4. Is het niet een keer tijd" zeg ik. Corbyn zucht en knikt. "I know, maar ik wil het op de traditionele manier doen, eerst haar ouders vragen en ik wil het dan in London vragen" zegt hij. "Sweet, mijn iets oudere broer wordt eindelijk echt volwassen" zeg ik. Corbyn schopt mij onder de tafel. "Ik was al lang volwassen, sinds Kayden er is weet ik echt wel wat het is om volwassen te zijn" zegt hij. "Ik maakte maar een grapje, chill out. Maar ik weet dat ze ja gaat zeggen" zeg ik. "Wie gaat ja zeggen" vraagt Danique die weer bij ons komt zitten. "Gewoon een producer die moeilijk deed over de digitale muziek dus Isa stelde voor om instrumenten te gebruiken in plaats van digitale muziek" verzint Daniel.

Ik geef de zwangerschaps stick aan Charlotte. "Als je papa zo slaaplekker gaat zeggen moet je deze geven, het is een cadeautje" zeg ik tegen haar. "Breng jij mij" vraagt ze. "Ofcource lovebug" zeg ik en zet haar op mijn heup en breng haar naar beneden en zet haar in de deuropening van de woonkamer. Ze gaat naar Daniel die netflix aan het kijken. "Hey baby, ga je slapen" zegt hij en tilt haar op. Charlotte knikt en geeft Daniel een knuffel. "Slaap lekker papa" zegt ze. "Slaap lekker Char, i love you" zegt Daniel. "I love you to" zegt ze en ze klimt van zijn schoot af. "Van mama moest ik dit geven" zegt ze en geeft de stick aan Daniel die ze de hele tijd verstopt had in haar hand achter Daniel. Daniel kijkt er even naar en dan naar mij, waar ik nog steeds in de deuropening sta. Ik knik "Ik ben zwanger" zeg ik. Hij komt naar mij toe en knuffelt mij. Ik druk een kus op zijn lippen. "Opnieuw een miracle en nu kunnen we het helemaal samen doen" zegt hij. Charlotte rent met haar kleine beentjes naar ons toe en knuffelt onze benen. "Ik wil ook knuffelen" we lachen en Daniel tilt haar op zodat ze redelijk op onze hoogte is. "Weetje wat het cadeautje is" vraag ik aan Charlotte. "Nee wat was het" vraagt ze nieuwsgierig. "Je wordt grote zus, mama heeft een baby in haar buik" zegt Daniel. "Net als Kayden en ik" vraagt ze. "Nee, deze baby heeft de zelfde papa en mama als jij" zeg ik. "Wanneer komt baby dan" vraagt ze. "Nog een paar maandjes wachten lovebug" zeg ik. Dan gaapt Charlotte en ze legt haar hoofd op Daniels schouder. "Zullen mama en ik samen jou naar bed brengen" vraagt Daniel aan haar. Ze knikt en gaapt nog een keer. We brengen haar naar haar kamer en leggen haar in bed. Ik blijf bij haar op bed zitten en ga door haar haar als ze in slaap valt terwijl Daniel ons bekijkt vanaf de hangstoel. Als ze in slaap is gevallen sta ik voorzichtig op en ik ga met Daniel uit kamer. Als we beneden komen gaat Daniel op de bank zitten en ik wil naast hem komen zitten maar hij pakt mijn middel vast en trekt mij op zijn schoot. Ik grinnik en ga beter zitten. "Je kon het niet laten he" vraag ik. "Nope, ik kon niet mijn vrouw zover van mij af hebben nadat ze geweldig nieuws heeft verteld" zegt hij. "I love you" zeg ik. "I love you to, so much" zegt hij terug.

A/N i don't know what sleep is anymore...

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu