Ik leun tegen moe Daniel aan, kijkend naar onze zoon en dochter. "Mijn ouders zijn onderweg met Charlotte" zegt Daniel als hij op zijn telefoon heeft gekeken. Ik reageer er niet op, en laat mijn hand tegen het kleine handje van mijn dochter Eleanor en ze sluit haar handje om mijn vinger. Elijah gaat ook tegen mijn hand aanliggen en ik glimlach. Daniel en ik blijven een tijd naar hun twee kijken.
Ik heb Eljiah op mijn borst als ik op het ziekenhuis bed lig, Daniel heeft Eleanor vast. Dan wordt er geklopt, waarschijnlijk mijn schoonouders en Charlotte. Daniel staat op en geeft ook Eleanor aan mij. Ik laat Elijah los met 1 arm en sla die arm beschermend om Eleanor. Daniel doet de deur open van de kamer. En zodra de opening groot genoeg is rent Charlotte door de opening en naar de rand van het bed. Keri en Jeff komen de kamer in en Daniel komt weer bij mij zitten. "Mama Zitten" vraagt Charlotte. Daniel tilt haar op en zet haar even op zijn schoot. "Je moet voorzichtig zijn als je bij mama wilt zitten" zegt Daniel. "baby's, ik een grote zus" vraagt ze met haar grote ogen. "Ja, kom er maar bij" zeg ik en ik ga recht op zitten. Ze wordt naast mij op het bed gezet door Daniel. Ik sla 1 arm om haar heen. "Leg je armen maar zoals Mama ze heeft" zegt Daniel, Dat doet Charlotte en ik geef haar Eleanor en support haar lichaampje met haar. "Dit is je kleine zusje Eleanor en dit is Elijah je broertje" zeg ik tegen haar. "Lea" zegt Charlotte tegen Eleanor en gaat voorzichtig over haar wangetje. Ik wissel een blik met Daniel, toen we hun namen kozen wilde we ook een bijnaam met hun naam maar we kwamen er niet uit met Eleanor. "Hoe gaat het" vraagt Keri als zij en Jeff stoelen er bij zetten. "Het gaat goed al was het zwaar. Maar om ze te horen huilen, wetend dat ze gezond zijn is het allemaal waard" zeg ik en geef Charlotte een kus op haar haar en zij leunt tegen mij aan nog steeds Eleanor vast houdend. "Eleanor en Elijah Seavey. Mooie namen" zegt Jeff. "Eleanor Kaylee en Elijah Xander Seavey" zegt Daniel trots. "Oftewel Lea en Eli" zeg ik. "Wanneer mag je naar huis" vraagt Keri. "Vanmiddag, ze willen nog een laatste check voor de tweeling en daarna kunnen we naar huis" zeg ik. "Moeten wij Charlotte dan nog mee nemen, dat we haar vanavond thuis brengen" vraagt Keri. "Wat wil jij Char" vraagt Daniel aan haar. "Ik blijf bij mama" zegt ze en gaat dichter bij mij zitten. "Ze blijft hier, ze hoort hier" zeg ik. "Oké, we komen vanavond nog even langs" zegt Keri. "Zeg je nog even gedag tegen opa en oma" zegt Daniel tegen Charlotte en pakt Eleanor van haar zodat ze van het bed afkan en Keri en Jeff een knuffel kan geven.
We komen thuis en leggen de tweeling in de box terwijl ze slapen en Charlotte gaat bij de box op de grond liggen en ze gaat tekenen. Daniel en ik gaan op de bank zitten, ik gooi mijn benen over die van mijn echtgenoot. Ik kijk naar mijn kinderen tot ik voel dat iemand naar mij kijkt. Ik kijk omhoog naar Daniel en kijk recht in zijn ogen. "Wat" vraag ik lachend. "Mijn vrouw is gewoon prachtig, zelfs als ze moe is" zegt hij. Ik lach en druk een kus op zijn lippen. "Bah mama en papa" horen we van Charlotte. "Wat is er Charlotte, mag ik mama geen kus meer geven" vraagt Daniel. Ze komt naar ons toe en klopt op mijn schoot. "Nee, ik ben de enige die mama haar kusjes mag" zegt ze en gaat comfortabel tegen mij aan zitten zodat haar benen op die van mij liggen. Ik ga met mijn hand door haar lange blonde haar. "is dat zo? Mogen Elijah en Eleanor ook geen kusjes van mama" vraagt Daniel. "Nee mama is van mij" zegt Charlotte en ze slaat haar kleine armpjes om mij heen. "Charlotte, je moet mama delen met Eleanor en Elijah. Daarom ben je grote zus, omdat je kan delen" zeg ik. Charlotte is altijd al een mama's kindje geweest dus we hadden al het gevoel dat dit ging gebeuren. "Ik deel mijn speelgoed, maar niet mama" zegt ze en drukt haar gezichtje in mijn borstkas. Ik maak haar los van mij zodat ik haar kan aanspreken. "Zullen we afspreken dat als Elijah en Eleanor slapen dat je niet hoeft te delen maar als ze wakker zijn dat je lief bent en mama deelt" vraag ik. Ik vind het vervelend om streng tegen haar te zijn omdat ze mijn kleine meisje is maar het moet. "Oké, afgespreekt" zegt ze en gaat weer tegen mij aanliggen. En al snel is ze in slaap gevallen. "Moet ik haar naar bed tillen" vraagt Daniel zacht aan mij zodat we haar niet wakker maken, ik schud mijn hoofd. "Laat haar maar, ik wilde toch ook even bijslapen voordat iedereen komt. Ik ga wel even naar boven om op bed te liggen, maar neem haar mee" zeg ik en til haar voorzichtig op zodat ze niet wakker wordt. "Roep je mij als de tweeling wakker wordt, ze willen dan waarschijnlijk eten" zeg ik en sta op. "Love, ik heb al een dochter als baby meegemaakt. Ik weet nu wel hoe het moet" zegt hij en ik grinnik en knik. "Nu slaap lekker. Als je weer wakker wordt is het eten waarschijnlijk klaar" zegt hij. Ik glimlach alleen dankbaar en ga samen met Charlotte naar boven en naar mijn slaapkamer. Ik leg Charlotte even neer op het bed zodat ik in een simpel topje en kort broekje kan omkleden. Daarna ga ik ook op het bed liggen en leg Charlotte op mij en gooi een dekentje over haar heen. Ik post nog even een foto van ons op social media en ga dan proberen te slapen.
@Isa.seavey: Mommy and daughter time
"Heb je lekker geslapen met Char" vraagt Corbyn terwijl ik met Elijah in mijn armen zit. "Ja, ze was op mij in slaap gevallen en ik wilde ook nog wat slapen. Dus heb haar mee naar boven meegenomen" zeg ik en voel de Elijah mijn shirt vast pakken. Ik kijk even naar hem voor ik weer naar Corbyn kijk. "Je hebt een geweldige relatie met Char. Is ze niet jaloers nu" vraagt Corbyn. "Een beetje wel, maar ik heb een afspraak met haar gemaakt. Als ze wakker zijn, gaat ze niet moeilijk doen en als zeg slapen in het tijd voor haar. En als ze allemaal slapen is het tijd voor mij en Daniel alleen" zeg ik.
@Seaveydaniel: meet my son a daughter, my two twins. Elijah Xander and Eleanor Kaylee Seavey born at 03.08 and 03.26 16 April 2023. I am so happy with my oldest daughter, my twins and of cource my beautiful wife.
A/N zat een klein foutje in dus even verbeterd want irriteerde mij eraan
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfic3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)