@Lseavey: first New Years with my baby niece (who I love more then her mother, she is too cute) and my love @Emilio
1329 likes, 843 reactions
@Emilio: see you tonight baby, and of cource Emma. Because you are together too cute to watch
@Itzcharseavey: It's okay to love her more than me, she is my life
p.o.v Louis, 31 December 2044
Ik spring van de trap af en ga naar de keuken. "Wat ga je doen, dat je zo vrolijk lijkt" vraagt Eleanor. "Niks speciaals, ik heb gewoon zin om oud en nieuw met Emil. Wat doe jij om half 10 wakker," zeg ik. "Het is drie uur later in New York, ik kan uitslapen maar niet zoals mijn grote broer tot twee uur in je bed liggen" zegt ze lachend. "Daarvan haal ik uit dat Elijah nog slaapt" zeg ik. "Ja, die slaapkop. Maar zo is het ook in New York. Als hij geen lessen heeft in de ochtend, ligt hij te slapen, altijd. Al denk ik dat Sienna hem wel na 10 uur hem er uit trekt" Sienna is de vriendin van Elijah. Ik knik en doe mijn AirPods in, ik wil nog even een stukje hardlopen voor iedereen wakker is of voor iemand komt. "Wat ga je doen" vraagt Eleanor verbaasd. "Hardlopen, denk je dat ik zo blijf als ik niet sport" zeg ik lachend wijzend naar mijn lichaam, ik ben lang maar ben nog steeds dun. "Gewoon verbaasd, ik zie je zo weinig dus weet ook niet wat jij nu doet naast in je junior year zitten" zegt ze schouderophalend. Ik knik afwezig en doe mijn zak dicht zodat mijn telefoon er niet uit kan vallen en ga uit huis na mijn sleutel te hebben gepakt.
Ik kom na een rondje van 45 minuten weer terug, bezweet en met honger. Als ik de deur open doe hoor ik gelijk meer stemmen. "Mam, ik hou van je echt waar. Maar denk je niet dat ik als 21 jarige zelf kan kiezen wat ik aantrek" hoor ik Eleanor zeggen en daarna de lach van mijn moeder. Ik ga naar de keuken en zie pap, Elijah en Sienna zitten. "Ik was al verbaasd dat je nog niet beneden was, je bent niet van het uitslapen" zegt pap. Ik pak een kom yogurt en ga bij hun aan het kookeiland zitten. "Ik kan dat niet eenmaal niet, zeker niet zoals Elijah. Ik vind het zelfs speciaal dat hij nu al wakker is, het is kwart over 10" zeg ik. Ik krijg een lichte trap van hem, maar hij grinnikt daarna ook. "Sien laat mij niet uitslapen, anders lag ik nog in mijn bed" zegt hij. "Sienna, als je bij hem blijft, weet ik hoop want ik mag je. Succes nog met hem" zeg ik als ik mijn yogurt bakje in de gootsteen zet en snel naar mijn kamer ga voor Elijah mij iets aandoet. Ik gooi mijn sportkleding in de was en doe mijn douch aan. Ik heb het geluk dat ik een badkamer deel met de oude kamer van Charlotte, waar nu meer een extra kamer van gemaakt is. Ik hoef hem dus nooit te delen. Ik doe de douch alvast aan en zet mijn telefoon op de speaker die ingebouwd is in de douchecabine. Na een lange douch sla ik een handdoek om mijn middel en ga naar mijn kamer. Als in bij mijn kast mijn kleding aan het uitzoeken ben hoor ik grijnzende stem achter mij. "Damn, you are really hot, and all mine" ik draai mij snel om en zie Emil op mijn bed liggen, rustig maar met een grijns. "Ik wist niet dat je al hier was" zeg ik en draai mij weer om naar mijn kast, een button up met korte mouwen en een normale jeans. Wij blijven gewoon thuis maar er komen altijd veel mensen hier tijdens oud en nieuw dus wat netter kan geen kwaad. "Ik kwam eerder, wilde weg" zegt hij. "Waren ze weer aan het ruziën" Ik kijk hem aan via de spiegel. "Het is tegenwoordig alleen maar, het is dat het mijn ouders zijn en dat ik nog minderjarig ben anders vertrok ik" zegt hij. Zijn ouders liggen in een scheiding maar omdat nog niks rond is wonen ze nog samen. "Je weet dat je altijd welkom hier bent, mijn ouders maakt het niet uit" zeg ik en doe wat gel in mijn haar, niet te veel maar om het te stijlen. Emil komt naar mij toe en slaat zijn armen om mij heen. "Ik weet dat en ik ben daar dankbaar voor. Maar ik red het nog wel thuis" zegt hij. Ik laat mij armen zakken en leun tegen Emil aan. "Kom gaan we naar beneden, Charlotte en Dylan waren ook aan gekomen" zegt hij. "En Corbyn" vraag ik terwijl ik mijn deur open zodat we naar beneden kunnen. "Nog niet toen ik aan kwam ieder geval" zegt hij.
We komen beneden waar mijn familie al zit te praten en we gaan er bij zitten. Emil op de bank en ik op de grond tegen zijn benen aan. "Dit is echt oneerlijk, hoe single ik mij voel terwijl ik dat niet ben. Alleen omdat Charlie al had afgesproken met zijn familie voor oud & nieuw" zegt Eleanor. "Dat moest je dat beter regelen sis" zegt Charlotte. "Als oudste zus moet je zeggen dat het jammer is voor mij, niet dat ik iets four heb gedaan. We doen dit al sinds jij uit huis bent, elk oud en nieuw vieren we hier. Ik kan niet de eerste zijn die de traditie breekt. Dat wordt waarschijnlijk Louis, die hield sowieso niet van tradities" zegt Lea. "Dat is bullshit, hoezo" zeg ik en gooi een nootje naar haar hoofd die ze vangt. "Louis, taal" zegt mam bestraffend. "Nou als je hem wil horen. 1, je bent de enige die is geboren in de winter, Lea en ik waren in april dus lente en Char was in Augustus dus zomer, daarnaast zijn mam en pap getrouwd in augustus. Daarnaast ondanks dat je weet hoe veel ik van je hou en je accepteer maar je bent de meest originele want je hebt een vriendje, waar ik trouwens helemaal mee eens ben. Wil je dat ik door ga" vraagt Eli grijnzend. "Asshole" fluister ik tegen hem als mam naar de deur gaat om de bel te beantwoorden. Daardoor krijg ik tik tegen mijn arm van mijn vader. "Slechts omdat je moeder het niet hoort betekend niet dat het mag" zegt hij. Mam komt weer binnen met Corbyn, Danique, Kayden, Noa en Allison. "Eindelijk ontmoet ik het vriendje van mijn neefje waar Nootje zo enthousiast over aan het praten was" zegt Kayden grijnzend en haalt een hand door mijn haar. "Je kent hem al, gezien we vrienden waren sinds we vier waren. Maar Kayden, dit is Emilio" zeg ik met mijn ogen rollend terwijl ik mijn haar weer beetje normaal probeer te doen. "Denkt dat hij grappig is hoor. En voor je mij gaat beschuldigen, ik had alleen verteld aan pap en mam toen Kay thuis was dat je een vriendje had en nu denkt hij dat ik alles heb gedaan wat fout is" zegt Noa, mijn net 1 jaar oudere nicht. Ik geef mijn haar op en laat mijn handen weer vallen in mijn schoot. "Hey Dyl mag ik Emma even vast houden" vraag ik aan Dylan die zijn dochter dicht tegen zich aan houdt. "Als je haar goed vast houdt, ze is bewegelijk vandaag" zegt Dylan en geeft Emma aan mij. Ze probeert inderdaad uit mijn grip te ontsnappen maar ik druk haar met 1 arm tegen mijn borst aan en met mijn andere arm ga ik door haar weinige bruine haar. "Hey babygirl" ik fluister het zachtjes en op 1 of andere manier wordt ze rustiger, ze gaat tegen mij aanliggen. "Hoe doe je dat nou" vraagt Dylan verbaasd. "Emma heeft het duidelijk van Charlotte. Toen ze jong was vond ze het soms moeilijk rustig te worden in mijn of Daniels armen, maar vreemd genoeg kon ze vaak goed slapen in de armen van Corbyn" zegt mam. "ik ben blijkbaar gewoon goed om tegen aan te slapen. Ik weet nog voor de geboorte van Char dat je soms ook nog bij kwam en in slaap viel" zegt Corbyn die bij ons komt zitten. "Dat is waar, dat is waar" zegt mam lachend.
Het is 3 voor 12 en wij zijn allemaal buiten. "Louis, stop jij ook nog met groeien, hoe lang ben je nu wel" vraagt Corbyn aan mij. "1.84, maar geloof mij ik ben al drie maanden niet gegroeid dus volgens mij ben ik gestopt. Ik ben meer bezorgd over Emilio, die is langer dan mij" zeg ik lachend en leun tegen Emil aan die achter mij staat. "Lou, ik denk niet dat je je daar over zorgen moet maken, we zijn beide lang" zegt Emilio. Dan horen we andere tellen van 20 en gaat Corbyn naar Danique. Ik draai mij om naar Emil en zodra het eerste vuurwerk afgaat trek ik hem omlaag en kus ik hem. "Happy new year" fluister ik tegen zijn lippen
@Emilio: So freaking in love with this one @Lseavey
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfiction3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)