17 july 2019(huge timeskip maar wil het verhaal gaan laten lopen en niet te veel saaie hoofdstukken maken en wat ik al had bedacht sinds ik het vervolg begon in scene zetten)
"Danique niet zo stressen, het komt goed. ik weet dat het morgen de uitgerekende datum is en dat Corbyn niet hier is maar ik ben er, Selke is er. Mijn moeder is er, je kunt op ons rekenen ieder moment dat je het nodig hebt. Zal ik anders naar je toe komen straks zodat je ieder geval iemand bij je hebt mochten je weeën beginnen" vraag ik. Danique knikt opgelucht. "Als het jou uitkomt en jij moet ook oppassen he. Je bent alleen 1 ding vergeten" zegt Danique. "Welke dan" vraag ik en ik vraag me af wat ik vergeten ben. "Je hebt nog steeds niet Corbyn verteld dat je zwanger bent smartass. En je mag misschien nog steeds een kleine buik hebben maar een 7 maanden buik is niet te verbergen zelfs met een heel wijd shirt" zegt Danique. owh shit denk ik. "En ik kan het niet maken dat als Corbyn weer thuis is wat denk ik zo snel is als jullie little boy is geboren om niet meer te komen he. Ik wordt eigenlijk verplicht om het Corbyn te vertellen. Misschien moet ik het wel gewoon tegen iedereen in onze omgeving vertellen. Ik bedoel nu weten alleen jij, Selke en Daniel er vanaf" zeg ik en ik druk mijn hoofd in mijn handen nadenkend. "Als je het echt niet wilt zeggen. Doen we of je ziek bent en de baby niet wil besmetten. Corbyn gaat dat snappen sinds baby's altijd heel snel een virus oppakken. En ik zorg wel dat hij niet jou denkt te bezoeken. Maar je weet nog steeds dat ik denk dat het beter is dat je het Corbyn ook verteld. Dat heb ik al verteld sinds je het weet" ik kijk op naar mijn telefoon. "Als je dat wil doen. Maar sinds Corbyn nu toch niet hier is. Kom ik naar je toe met heel wat eten. Maar ga eerst Selke bellen voordat want zij is nog in de supermarkt. En dan is opeens je huisgenoot weg als je thuis komt" zeg ik. Ze knikt en ik hang op. Ik bel snel Selke "Ben je iets vergeten door te geven" vraagt Selke als ze opneemt. "Ja, wil je Jellybeans meenemen. En ik ga naar Danique, die is gestrest over morgen en dat ze alleen in haar appartement is. Dus dat je weet, waar ik ben" zeg ik. "Hm Okay. Zal ik anders straks komen naar haar. Dan eten we met z'n allen. Misschien kunnen we nog even de jongens facetimen" ik antwoord daarop met een ja en hang daarna op.
Na het eten dat Selke heeft gekookt zitten we met z'n drieën op de bank. Ik wil netflix opstarten om de serie die we aan het kijken weer te kijken. Maar Danique stelt voor om even met de jongens te bellen. Ik knik en schuif een kussen voor mij buik. Ondertussen hebben ze de macbook gepakt en gaan ze Corbyn bellen. "Heyy" zegt Corbyn als hij opneemt. "Hey, we verveelden ons dus we dachten. Nou laten we de jongens bellen want waarom ook niet" zegt Danique. "Hmm laat ik dan naar de andere gaan" Corbyn opent een deur en gaat bij de andere jongens zitten. "Kijk is wie wilden bellen" zegt Corbyn en hij zet zijn telefoon tegen iets aan. "Zijn jullie bij Danique" vraagt Jack die de kamer opmerkt. "Ja want Danique is een beetje zenuwachtig en dus kwamen we haar even supporten en ook dat ze niet alleen is" zegt Selke. "Okay ik weet dat dit niet waar is maar moet het toch vragen. Ies er stond op Instagram dat ze je zagen met een 'babybuik' je bent toch niet zwanger" vraagt Corbyn. Mijn drinken die ik in mijn mond had schiet er weer uit. Ik probeer te lachen "Nee met wie kan ik een baby hebben. Ik ben de laatste 7 maanden single remember en ik zal nooit aan one night stands doen" zeg ik nep lachend. "Autch Isa. Sinds wanneer is onze relatie in Januari beëindigt" in de tijd dat Daniel en ik geen relatie meer hadden zijn we goede vrienden gebleven. "Sorry hoor, ik heb het te druk om dat te tellen. Maar het was 6 maanden geleden sorry babe" de bijnamen tussen ons zijn gebleven, we konden er gewoon geen afstand van doen omdat het zo gewoon tussen ons was. "Babe, jullie zijn toch niet meer bij elkaar" shoot Corbyn wist dit niet. "Het is blijven hangen na onze relatie. We bedoelen er niks mee" zegt Daniel snel sussend. ik voel een trap in mijn buik en ik kreun per ongeluk omdat ik het niet verwacht had en grijp naar mijn buik. "Gaat alles goed Isa" vraagt Jonah bezorgd. Ik zie Daniel wel glimlachen omdat hij het natuurlijk snapt maar ook bezorgd kijken. "Ja ik heb alleen enorme last van buikkrampen vandaag. Je weet wat ik bedoel" De jongens hun gezichten vertrekken als ze snappen wat ik bedoel. "Jongens toe nou. Het is een vrouwelijk iets. Jullie werden geen ooms of vader als Danique nooit ongesteld zou zijn want dat betekend dat je niet vruchtbaar bent" zegt Danique. "High school again. Elke keer als de bio docent het er over had konden jongens hun gezicht niet neutraal houden. Maar meisjes vonden het heel normaal om over de mannelijke problemen te praten. We zien wel weer wie volwassen is' zegt Selke.
A/n laten we niet over het laatste stukje praten, al is het wel persoonlijk mijn ervaring. Maar alvast Marry Christmas
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Fanfiction3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)