1.5

122 6 0
                                    

29 maart 2018(moet ik binnenkort een grote tijdsprong maken, wat denken jullie)

(Schuingedrukte is droom)

"Waarom heb je het niet verteld, ik was je vriendje" vraagt Daniel. "Ik kon het niet, het zou alles kapot maken" zeg ik snikkend. "Wat zou het kapot maken, je ging toch al vreemd. Je maakte toch al alles kapot" zegt Daniel. "Ik ben niet vreemd gegaan ik zou dat nooit gaan. Please ik hou van je" ik val op de grond, uitgeput van alles. "Je houdt niet van mij, je koos altijd voor je zelf. Als je niet naar Parijs was gegaan, was dit nooit gebeurd. Dan waren we nog samen, dan was ik nog gelukkig. Je enige geluk is om mensen kapot te maken. En het is bij mij gelukt. Nu ga je het proberen bij Danique en Corbyn door het zielige meisje uit te hangen" hij geeft mij een trap in mijn zij of ik vuilnis ben. "Ik kan dat niet doen, hun zijn mijn familie, de enige die altijd gelukkig moeten zijn. Ik kan hun niks aan doen. Net als dat ik jou niks kon aandoen, je was mijn vriendje, ik hou zo fucking veel van je, ik kan je geen pijn doen" "Waarom deed je dan, waarom ging je vreemd dan"  Daniel begint te schreeuwen en mij nog meer te trappen. "Please Daniel, please, Daniel Daniel"

"DANIEL" schrik ik wakker. Corbyn komt mijn kamer in gerend. "Isa, wat is er" vraagt hij klaar wakker. "Niks gewoon een droom" zeg ik en ik ga rechtop zitten. Hij komt naast mij zitten. "Het was geen droom, je schreeuwde of je leven er van af hing. Wat gebeurde er" "Niks corbs, echt niet. Ga maar weer slapen" en ik kijk naar de tijd, 2 uur s'nachts. "Ik ga niet weg voordat ik weet dat je weer slaapt, niemand anders is wakker geworden dus ik blijf hier" zegt hij. "Bean, ik kom vannacht niet meer in slaap. Jij hebt je slaap nodig, laat mij maar alleen. Ik ga wel wat films kijken op mijn laptop" zeg ik en duw hem zacht weg. "Dan heb ik een leuker idee om te doen, we moeten alleen Ashley en Jordan wakker maken. Toen ik nog hier woonde, en iemand niet kon slapen gingen we met zijn allen zonder mam het doen. Jij moet ook een keer meedoen. Doe alvast wat warme kleding aan en schoenen, ik kom zo met Ash en Jordan" zegt hij grijzend. Waarna hij toch maar mijn kamer even verlaat. Ik vertrouw hem volledig en kleed mij om, ik pak mijn telefoon en mijn pinpas, die ik in mijn hoodie stop en loop naar beneden waar het donker is.

Ik wacht bij de trap en al snel komen ze alle drie naar beneden. "Corbs, moet je niet Niek meenemen, ze is nu bijna alleen" vraag ik. "Zij heeft haar rust echt nodig. En het is niet goed om het doen als je zwanger bent. Dus zusjes nog iets te bekennen" vraagt Corbyn op het laatst grijnzend, ik duw hem hoofdschuddend weg. Hij lacht zacht en pakt de huissleutel en laat ons er eerst uit voordat hij hem weer op slot doet. "weet mam dat jullie dit doen" vraag ik. "Ze heeft een vermoeden maar het is nooit bevestigd. Kom deze kant op" zegt Jordan die voorop loopt. "Hoe oud waren jullie toen jullie dit voor het eerst deden" vraag ik hun volgend. "Ik was 8, dus Jordan 9 en Corbyn 10. Al was het toen nog gevaarlijker" zegt Ashley. Ze staan met z'n drieën opeens stil waardoor ik bijna tegen hun aan bots. "Volg Ashley maar, die heeft de makkelijkste weg. Wij doen het net iets anders" zegt Corbyn en die rent met Jordan weg.

"We moeten deze boom in, dan kunnen we er pas overheen" zegt Ashley en ze gaat 1 boom in, ik ga een boom naast haar in. Als we hoog in de boom zijn, wijst Ashley naar een plek. Dan herken ik waar we zijn. "Zijn we niet op dat verlaten pretpark, dat gesloten is door dat het failliet is gegaan" vraag ik aan ashley. "Yep, oh daar zijn de jongens al" ze wijst naar de jongens die in het park staan. "We moeten naar die boom en dan kunnen  de jongens ons makkelijk op vangen" ik volg en al snel staan we in het park en laat ik mij leiden door hun

Het is 7 uur als we naar weer naar binnen gaan. "Als we snel zijn kunnen we nog naar boven om te lijken of we niet weg zijn geweest" zegt Ashley die de woonkamer heeft gecheckt. We sluipen allemaal snel naar boven en naar onze eigen kamer. Ik kijk naar mijn kleding en zie dat er een modder op zit. Ik gooit het snel in mijn eigen wasmand en stap onder de douch

Als ik beneden kom zie ik dat mijn moeder al het ontbijt aan het maken is. "Hey lieverd, kun je ash en Jordan even roepen, ze zijn weer eens door hun wekker heen geslapem, ze moeten over een halfuur weg naar school" zegt mijn  moeder. Ik grinnik zacht voordat ik naar boven roep dat ze moeten komen. Danique en Corbyn komen ook gelijk naar beneden. " Nou dat jullie hier allemaal zijn. Kunnen jullie mij vertellen, waarom om half 4 s'nachts alleen Danique nog ligt te slapen en jullie nergens in het huis zijn" de slok water die ik net had genomen komt er gelijk weer uit. "Wat" vraag ik zo onschuldig mogelijk. "Doe niet onschuldig Isabella, ik weet net zo goed als jullie, dat jullie niet met z'n vieren, zin hadden in een late night snack en dus naar een 24/7 zijn gegaan. Dus vertel" ze kijkt ons doordringend aan, en wij kijken elkaar aan, wie een smoes heeft. "We waren in het centrum, Isa kon niet meer slapen. Ze had mij wakker gemaakt en wij gingen naar het centrum, waar we Ashley en Jordan tegen kwamen die op zoek waren naar een midnight snack. Wij hebben hun zo lang wakker gehouden. Zij waren anders maar een half uur weg geweest" offert Corbyn ons op, we weten dat wij minder gestraft worden dan Ashley en Jordan. "Wij praten hier later over. Laat mij niet merken dat jullie dit nog een keer op een schoolnacht doen, nu naar school" zegt ze tegen Ashley en Jordan. Die knikken braaf en pakken hun hun tas voordat ze snel naar school gaan. "Zijn jullie gek, eerst weg sluipen zonder dat iemand het weet en dan ook nog je jongere broer en zus mee nemen. Ik kan jullie niet meer straffen, jullie zijn allebei 19,  dus volwassen. Maar ik waarschuw jullie, neem jullie zus en broer nog een keer mee en ik ben niet zo makkelijk" zegt ze zuchtend en ze gaat naar de keuken.

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu