2.5

88 6 2
                                    

27 september 2018 04.39AM

Ik leun terug in mijn kussen nadat ik mijn dochter krijg van de zuster. Daniel gaat naast mij op de rand van het bed zitten. Ik kijk naar hem en zie hem liefdevol naar het meisje in mijn armen kijken. Hij voelt dat ik naar hem kijk en kijkt mij ook aan. "Wat is er" vraagt hij lachend. "Gewoon, hoe je naar haar kijkt. Het is zo mooi" zeg ik. Hij glimlacht en drukt een kus op mijn wang. Ik leun een beetje op hem en kijk weer naar mijn dochter. "Denk je dat mijn moeder boos wordt als ik haar nu bel en zeg dat ze Oma is geworden" vraagt Daniel. "Ze was al blij toen je het vertelde en ik denk dat ze het niet erg vind om een keer wakker gebeld te worden met dit nieuws" zeg ik. "That is true, maar voordat ik haar ga bellen, app ik even in de groepsapp met de jongens dat zodra ze wakker zijn dat ze even moet bellen, want ik vind dat ze dit nu wel moeten weten. Het heeft al lang genoeg geduurd" zegt hij. Ik knik en ga met mijn vinger over de wang van mijn dochter. "Ik bel wel via speaker zodat je haar ook hoort" zegt Daniel. Hij belt haar en zet hem op speaker waardoor je de beltoon hoort. Ze neemt al snel op en klinkt bezorgd. "Wat is er Daniel waarom bel je zo vroeg. Is er iets met Isa gebeurd" vraagt ze bezorgd. "Het is niks ergs, meer iets fantastisch" zegt Daniel glimlachend. "Wat is er dan, het kan duidelijk niet wachten" zegt zijn moeder. "Ik ben hier met Isa, en we zijn nu samen met onze dochter" Je hoort zijn glimlach gewoon. "echt, hoe heet ze. Hoe gaat het met Isa" vraagt ze enthousiast nu. "Het gaat goed met mij hoor. Alleen wat moe maar dat is met wat slaap opgelost" zeg ik. "En haar naam is Charlotte Sofia Seavey" zegt Daniel daarna. "En wanneer mag ik haar ontmoeten" vraagt Keri. "Wanneer je wilt, je mag als je wilt ook de rest van de familie meenemen" zeg ik. "Dan komen we zeker langs in de ochtend. Ik denk nu dat jullie beter wat rust kunnen nemen" zegt ze. "Dat doen we" zegt Daniel waarna hij ophangt. Dan krijgt Daniel een text van Corbyn.

Corbean; Mag ik nu ook al bellen, ben nog wakker😬😂

U: Ik wil niet eens weten wat je om 6 uur wakker doet

Corbean: Nee, ieder geval niet wat je denkt. Het is gewoon Kayden die vannacht niet kan slapen en hele tijd huilt. 

"Wil je het al aan hem vertellen, ik denk dat het voor jou het meest belangrijke is dat hij het weet" Ik knik. Daniel knikt en reageert daarna op Corbyn

U: het zal wel, maar anyway. Als je kan en wilt kan ik je wel bellen om te vertellen

Corbean:  Bel maar, tenzij het erg is dat Danique er bij is. 

U: Nope, bel je via FT

"Ik laat je eerst nog niet zien want dan gaat hij gelijk in protective twin mood en ik kan niks meer zeggen dan" zegt hij. Ik grinnik zacht en knik. Ik kijk naar Charlotte die tegen mij aan slaapt terwijl Daniel Corbyn belt. "What is the news" vraagt Corbyn. "Okay, ook hallo. Ik zie dat je de hele nacht wakker bent geweest" zegt Daniel "Oh shut up, het is gewoon dat zodra hij neer gelegd wordt dat hij weer wakker wordt en gaat huilen dus we moeten hem vast houden en dan blijft hij stil" zegt Corbyn zuchtend. "attachment issues, you think" zegt Daniel grinnikend. "Misschien, maar ga je nog uit leggen waarom je in een ziekenhuis bent. Ik denk dat het er iets mee te maken heeft" vraagt Corbyn. "soort van, het speelt al wat langer dan alleen nu in het ziekenhuis" zegt Daniel. "Wacht, is het wat ik denk dat het" onderbreekt Danique hun gesprek, Daniel knikt. "Wat weet Danique wel en ik niet, serieus Daniel wat is er" "Denk je dat ik niet zou weten wat er met mijn bestfriend is als ik haar zowat elke dag zie en elke dag spreek" zegt Danique. "Je Bestfriend? Daniel what the fuck heb je met mijn zusje gedaan. Als jij de reden bent dat zij in het ziekenhuis ligt. Ik geef je nu een voorsprong"  dreigt Corbyn. "Daniel" zeg ik zacht. Hij kijkt naar mij en ik wenk hem. "We moeten het vertellen" zeg ik er achter aan. "Zussie, ik hoor je mompelen, wat moet je vertellen, Daniel kun je het beeld even naar mijn zusje draaien zodat ik kan beslissen hoe ver ik je moet vermoorden" Daniel draait de camera naar mij maar niet dat de camera Charlotte laat zien. "Gelukkig je ziet er nog normaal uit, tell sis what happend en wat moet je vertellen" vraagt Corbyn bezorgd, Ik zie aan alles dat hij bang is wat ik ga vertellen dat het slecht is. "Het is niks ernstigs, ik blijf gewoon leven. Maar ik wil je vragen om niet gelijk boos te worden en te luisteren waarom ik dit geheim heb gehouden" "Natuurlijk sis, als het maar logisch is" zegt hij. Ik kijk Daniel even aan en vertel dan wat ik eigenlijk zo lang al wilde vertellen. "Ik ben net bevallen van mijn dochter en Daniel is de vader" ik zeg het zacht en snel en kijk daarna naar zijn reactie.

//i'm evil 😈😈//

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu