P.O.V Isabella
Ik kijk naar Corbyn via de telefoon naar zijn reactie en zie Daniel in mijn ooghoek ook gespannen kijken. "Echt zus, meen je dit" zegt hij zacht. Ik hoor er geen emotie in dus ik kan niet horen hoe hij er over denkt. "Ja ik meen het, sorry dat ik het nooit heb vertelt" Er veranderd iets in Corbyns gezicht maar ik weet niet of het goed of slecht betekent. "Wat is haar naam" Hij vraagt het nu met meer emotie, nieuwsgierigheid. "Charlotte Sofia, Charlotte omdat het een Franse meisjes naam is, en het betekend ook sterk en vrij. En Sofia, naar mijn vriendin en September is ook haar verjaardag. Het leek meer dan logisch" zeg ik. "Beautiful, nou mag ik haar zien of ga je nog steeds niks laten zijn terwijl ik het al langer wist dan iedereen" zegt Danique. Corbyn kijkt haar verbaasd aan. "Jij wist dit al" vraagt hij. "Natuurlijk, 1 ik ben haar beste vriendin 2 wie zou beter de problemen van een beginnende zwangerschap kennen dan ik die het ook heeft meegemaakt. Daarnaast wie moest haar anders dwingen om een test te nemen en het 8 en halve maand geheim houden tegen mijn lieve vriendje. Alleen snap ik iets niet je was toch een halve week eerder uitgerekend" ze druk een kus op Corbyn zijn wang terwijl ze nog steeds Kayden vasthoudt die rustig tegen zijn moeder aan slaapt. "Alles klopt wat je zei, Char dacht ik zit hier wel lekker ofzo. En je kan haar zien, ze slaapt al sinds ik heb vast heb in mijn armen. Niek je vertelde nooit hoe mooi dit voelde" zeg ik en knik naar Daniel zodat hij het beeld veranderd en je Charlotte kan zien. "Niet het blonde van ons he twin" Corbyn doelt op onze baby foto's waar we wit-blond zijn. "Nope, maar je hoort wel vaker dat donkerdere haarkleuren vaker de dominante genen zijn. Als je bij biologie oplet wist je dat" zeg ik of ik alles van biologie wist maar eigenlijk dat toevallig zo veel had geleerd omdat ik het niet snapte hoe het werkte. "Bij ons niet, alleen Stephan en Jordan een beetje hebben donker haar terwijl wij een vader met donker haar hebben. Maar sis, ik ken je en weet dat je bang was dat ik je niet accepteerde als je een dochter kreeg maar ik accepteer het. Maar iets, jij vertelt het tegen Jordan en Mama en nog leuker Stephan" ik kreun en leun met mijn hoofd in het kussen. "Dit doe je express, Mama vind het geweldig en die mag Daniel, mijn broers leuk verhaal. Daniel ik denk niet dat je er bij moet zijn als ik het vertel want nou ja mijn broers vinden jouw niet zo leuk meer gezien we hoe we broke up, zelfs nu Corbs en ik je vergeven hebben doen hun dat niet, drama queens" Ik rol met mijn ogen en grinnik. "Oh familie, hoe ga je het tegen jou familie zeggen Daniboy" Corbyn grijnst, hij vind dit te leuk omdat hij precies door het zelfde is gegaan maar nu is hij niet degene die moet dealen met de familie van zijn vriendin maar Daniel moet dealen met de familie van zijn ex, ik. "Nou mijn mam wist het al en we belde net voordat we jullie belden. Ze komt tijdens bezoekuren dus dat is 10 uur met de hele familie. En moeten nou net mijn broers thuis zijn. Maar ik was er al van overtuigd dat ze Ies liever wilde dan mij dus het moet geen probleem zijn" Daniel is ondertussen naast mij op het bed gaan zitten en leunt tegen mij aan terwijl hij over de wang van Charlotte gaat.
"Ik snap het even niet meer, zijn jullie nu wel of niet samen. want alles in jullie ogen vertelt mij dat je meer om elkaar en Charlotte geven dan wie dan ook. En Daniel je weet wat ik al eerder zei" Corbyn kijkt ons onderzoekend aan. Ik draai mijn gezicht naar Daniel en zie dat hij mij al aankijkt. "Fuck it" mompelt hij en drukt zijn lippen tegen die van mij. Ik kus hem terug en leg 1 hand in zijn nek maar hou Charlotte nog steeds met 1 arm tegen mijn lichaam gedrukt. Ik laat hem weer los en zie dat Charlotte weer wakker was, misschien omdat mijn lichaam draaide. "Dat geeft al genoeg antwoord, zelfs al waren jullie niet samen. Maar we gaan ophangen en proberen nog wat slaap te pakken. En om jullie te helpen stel ik voor dat we met de hele familie naar LA gaan om jou te zien, alleen is er een mini jullie bij. Ik app je in de middag nog wel als ik meer weet" Zegt Corbyns en hangt daarna op.
Daniel legt zijn telefoon weg en kijkt mij aan "Kan ik haar vast houden, zo kun je ook nog even rusten, je hebt al bijna 24 uur geen slaap gehad. Ik maak je wakker als er iets of iemand is" Ik geef Charlotte aan Daniel en voel hem nog een kus op mijn slaap drukken en val dan zelf weg in een diepe slaap.
Ik wordt zacht wakker geschud door Daniel die schone kleding aan heeft en zie dat de zon nu helemaal op is en niet de eerste zonnestralen. "Hoe laat is het'" vraag ik zacht en strek mij uit. "kwart voor 10, mijn moeder appte dat ze er over 25 minuten zijn en ik dacht dat je wel wat fijner aan wilt" zegt Daniel ik kijk naar het ziekenhuisjapon dat ik aanheb. "Ja graag, wacht waar is Char" Ik kijk om mij heen naar mijn dochter. "Rustig, ze ligt daar in haar bedje, Na dat je in slaap was gevallen was zij ook snel weer in slaap en toen heb ik haar daarin gelegd en wat slaap gepakt. Ik was vroeg wakker dus heb mij en Char omgekleed. Ik gok dat ze net zo'n morning-person als jou wordt. Ze wilde niet echt mee werken" zegt Daniel. Ik geef hem een zacht duwtje en ga dan met mijn benen over de bed rand zitten. "Er zit kleding in die tas, een trui en van mij, een t-shirt en een legging, ik wist niet wat je wilde toen ik het gister snel pakte dus ik heb maar wat random gepakt beetje jouw kennende. "Helemaal prima, ik ben er over 10 minuten weer"
Ik kom aangekleed en opgefrist weer de kamer in en zie Daniel met een wakkere Charlotte op bed zitten. Ik ga naast hem zitten en kijk toe hoe ze een bond vormen die nooit kapot kan gaan, de dochter-vader bond. Daniel kijkt op, en glimlacht naar mij. Blijkbaar vind Charlotte het niet leuk vind dat ze niet de aandacht meer heeft, want ze begint te huilen. "Ik denk dat ze honger heeft, Het is nu al de hele tijd als ze wakker is deze ochtend" zegt Daniel. "Kom maar, er is maar 1 iemand die haar dat kan geven" Ik krijg haar en geef haar snel wat ze wilt terwijl Daniel ontbijt voor ons gaat halen. Snel slaapt ze weer en ik leg haar tegen mijn schouder terwijl ik wat op Instagram kijk. Na het ontbijt komt Daniel zijn familie over 5 minuten. "Ik heb een vraagje voor je" Ik kijk hem nieuwsgierig aan. "Het is heeft lang genoeg geduurd, Do want to be my girl again" vraagt hij. Ik pak zijn hand vast. "Daniel, I love you more than anything. So of cource Dani" zeg ik en druk een kus op zijn hand die ik vast heb. Hij glimlacht en trekt mij tegen zich aan met Charlotte die nog steeds op mijn schouder slaapt tussen ons in.
A/n wat langer hoofdstuk, en trouwens over dat biologie stukje ik weet niet zeker of het waar is sinds ik dat al meer dan anderhalf jaar niet meer behandelt heb en het mij niet echt interesseerde xx
JE LEEST
his twinsister {book 2}
Hayran Kurgu3 maanden en veel verandert. de Isabella Besson die we kende is er niet meer, nee die is totaal veranderd. en we kunnen niet zeggen dat alle veranderingen goed zijn. Book 2 of twin series #40 op 22/11/18(opeens van 275 naar 40. Dangg)