3.2

63 3 1
                                    

28 september 2021

"Corbyn i need your help" zeg ik tegen Corbyn als hij opneemt. Ik maak ondertussen mijn en Charlotte's lunch klaar. "Waar heb je mijn hulp bij nodig" vraagt hij lachend. "Lach mij niet uit. Het is last minute maar kun je vanavond op Char passen. Daniel en ik gaan op een date en we willen het een keer zonder dochter doen. Ik snap als je het niet maar" ik wordt onderbroken door Corbyn. "Natuurlijk Sis, brengen jullie haar of moet ik haar ophalen" vraagt hij. "Echt thanks Corbs, we komen haar wel brengen, uur of 6 of 7" zeg ik. "Sure sissie. Laat haar ook maar hier slapen hier. See you tonight" zegt Corbyn. "Okay i love you, see you tonight. Nu ga ik lunchen met mijn dochter die mij al de hele tijd zielig aan zit te kijken want ze heeft al een paar uur geen eten gehad" zeg ik waarna ik ophang. "Vanavond mag je bij Kayden slapen, gaan we na de lunch je tas klaar maken" vraag ik aan haar. Ze knikt en glimlacht naar mij, ik druk een kus op haar haar. "My little angel" zeg ik.

Ik pak Charlotte op als ik klaar ben met mijzelf net genoeg maken voor mijn date. "Ga jij een lief nichtje zijn voor tante Danique en ome Corbyn" zeg ik en loop naar beneden waar Daniel al op zit te wachten. "My two beautiful girls" zegt hij als we de laatste treden afgaan. Hij komt naar ons toe, drukt een kus op mijn wang en pakt Charlotte van mij.  "En ze gaat een heel lief nichtje zijn he, Darling" zegt hij tegen Charlotte. "Ik pak even mijn tas en die van Char zodat we kunnen gaan" zeg ik en ik loop weer naar boven om onze tassen te pakken. 

"Thanks Corbyn voor op haar te passen" zeg ik en druk een kus op Charlotte haar haar die al bij Corbyn in zijn armen zit. "Altijd little sis. Nu ga je weg met je vriendje. Dat verdienen jullie" zegt hij. Ik druk een kus op zijn wang en hij glimlacht. "Nu, ga" zegt hij en hij duwt mij naar de auto waar Daniel op mij wacht.  

"Ogen dicht, ik leid je wel" zegt Daniel als we uit de auto stappen. Ik lach en doe mijn ogen dicht. "het is maar goed dat ik je vertrouw" ik steek mijn handen uit zodat hij ze kan pakken. Hij pakt mijn handen en trekt mij zachtjes mee. "Je weet dat dit niet nodig is he" vraag ik. "Ik weet het maar dit is speciaal" zeg hij. "Okay?" ik zeg het zacht en vragend. Hij lacht en trekt mij vooruit. "Nu ga je stil staan en ik zeg zo als je je ogen kan openen" zegt hij en laat mijn handen vrij. "Open je ogen maar" zegt hij na een paar seconden. Als ik mijn ogen open kijk ik over de stad uit. "We zijn bij de hollywood sign" zeg ik terwijl ik omhoog kijk naar W. "Ja, ik wilde een speciale plek waar we even met zijn tweeën zijn" zegt hij en hij slaat zijn arm om mij heen. "You're cute" zeg ik en sla mijn armen om hem heen. "I love you" zegt hij. "Love you too" zeg ik. Hij trekt ons op de grond zodat we zitten. 

"Ik heb nog 1 ding voor je, sta op" zegt hij. Ik kijk hem vragend aan maar sta op. "Vertrouw mij en doe je ogen dicht, voor heel even maar" zegt hij. "Kan het niet zonder dit" zeg ik en hij glimlacht. "Ja het moet, maar het zal het waard zijn" zegt hij. "Het is dat ik van je hou" zeg ik en doe mijn ogen dicht. Al snel zegt hij dat ik mijn ogen weer kan openen. Ik doe mijn ogen weer open en zie dat Daniel voor mij zitten op 1 knie. "Wat" zeg ik zacht. "Isabella, ik denk dat ik al lang van je hield voordat we het zeiden tegen elkaar. Zelfs na onze break hou ik nog meer van je. je hebt mij het meest belangrijke in mijn leven gegeven, onze mooie dochter en nu mist nog één ding om het perfect te maken. Dat ik kan zeggen dat jij mijn wife te noemen. Isabella Eliza Besson, will you marry me" vraagt hij. Ik kan even niks uitbrengen dus ik knik maar. Als hij mij antwoord ziet glimlacht hij even erg als toen hij voor het eerst Charlotte zag. Hij staat op en slaat zijn armen om mij heen. "I love you" zegt hij. "I love you more" waarna ik hem kus. Als we weer afstand van elkaar nemen pakt hij mijn hand en doet de prachtige ring om. 

Instagram 

Instagram 

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

@isa.besson: So he stole my heart, my first child. Now i planned my revenge, i am taking his last name @Seaveydaniel 


A/N oops had deze laatst al afgemaakt maar niet geplaatst. 



his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu