1.9

95 6 1
                                    

P.O.V Isabella, waar we vorige keer gebleven waren

Ik bel gelijk Selke op nadat Corbyn uit mijn kamer is en de deur heeft dicht gedaan. "Okay wat heeft die sukkel gedaan" vraag ik gelijk als ze opneemt. "1 hij heet Jonah, 2 volg jij drama accounts" zegt Selke. "Ja? staat het op een drama accounts. Ik ga even kijken" Ik open insta en kijk op de drama accounts die ik volg met mijn fan account. "En ik mag hem geen sukkel noemen, sukkel is nog zacht uitgedrukt. Het is een motherfucking cheating asshole" zeg ik. "Maar alsnog, i love him to much. En officieel hebben we nog een relatie" zegt Selke. "En officieel hoort een jongen loyaal te zijn naar zijn vriendin. En je wilt geen relatie met een cheater. Geloof mij, als iemand 1 keer cheat, gaat hij vaker cheaten. Ik heb er ervaring mee. En nu ga ik Corbyns telefoon jatten en even een gesprek houden met de cheating asshole. Ik wil heel graag redenen horen. Ik ben zo terug" zeg ik en ik leg mijn telefoon neer en zet hem op mute, om op gang naar Corbyn te roepen. 

"Corbs, twinnie van mij. Ik heb je even nodig" Roep ik door het huis. "Ja sis" zegt Corbyn vanaf zijn kamer. Ik loop zijn kamer binnen "Mag ik je telefoon even, moet even bellen met Mr. Marais oftewel cheating asshole" Corbyn kijkt mij confused aan "Ik snap echt niet wat je met mijn mobiel moet, je hebt ook Jonah's nummer" "Okay ik ga het even uitleggen. Selke voelt zich kut dus ik wil haar niet ophangen. please geef je mobiel even aan mij over 5 minuten heb je hem weer terug" ik zucht. Corbyn geeft mij zijn telefoon en zucht "5 minuten". 

Ik glimlach en ga terug naar mijn eigen kamer. Ik voer Corbyns code in en bel gelijk Jonah. "Corbyn, en heeft Isa al met Selke gepraat. Ze moet weten dat ik het niet heb gedaan" zegt hij als hij opneemt. "Ik ben het Jonah. En ja ik heb met Selke gepraat. Maar ik zou nooit kunnen oordelen of weten wat waar is als ik niet weet wat er volgens jou is gebeurd. I mean ik en Daniel zijn uit elkaar door meerdere misverstanden en ik wil niet dat het bij jullie gebeurd" Zeg ik eerlijk tegen hem. "En je wil mijn verhaal weten nadat je Selke hebt gehoord gok ik" vraagt hij. "Jep, dus tell" zeg ik "Okay, ik denk dat je wel op drama accounts hebt gekeken anders zou je niet over jou en Daniel beginnen. het lijkt zo maar het is heel anders. het eerste punt is dat het sowieso een fan was. Ze vroeg of ze op de foto kon en natuurlijk zei ik 'ja'. We namen de foto en ze vroeg nog een andere foto dat ik haar op de wang kuste. En dan kun je precies bedenken wat er gebeurde. Ik weet dat er altijd fans zijn die mijn relatie niet respecteren maar om zover te gaan ben ik echt teleurgesteld in. En voordat ik het Selke kon uitleggen heeft zij mij geblokt of iets want mijn berichten kwamen niet meer aan" Ik zie aan alles dat Jonah de waarheid zegt. "Ik bel je zo via mijn telefoon op facetime. Ik ga het eerst even aan Selke uitleggen en Corbs zijn telefoon terug geven"  Hij knikt en ik hang op. Ik breng snel Corbyn zijn telefoon terug voordat ik weer Selke unmute.

Na de uitleg bel ik jonah in de facetime met Selke. Hij neemt op en probeert Selke het uit te leggen maar ik stop hem. "Ik heb het al uitgelegd, zoals ik zei wat ik ging doen"  zeg ik lachend. "Ja en ik ken je goed genoeg dat je het niet zou doen. Ik had daar over moeten nadenken voordat ik conclusies trok. Sorry" zegt Selke. "En ik had het gelijk moeten vertellen nadat het gebeurd was, dan was dit allemaal voorkomen" "Ik ga dit moment verpesten tussen jullie want ik ben nog steeds single. Jullie zeggen wel dat je het had kunnen voorkomen maar als zoiets ziet ga je bijna altijd van de Obvious manier uit. Het is niemand van jullie die schuld heeft behalve dat meisje dat hem kuste" zeg ik. Het blijft even stil en ik vind dat dit het moment is dat ze het met zijn tweeën moeten uitzoeken. "Ik ga ophangen, ik had nog een beller die ik even terug ga bellen" zeg ik en ik hang op nadat ze gedag zeiden.

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu