1.8

112 6 5
                                    

P.O.V Isabella
31 maart 2018

Ik glimlach als ik een mail van Elaina terug krijg. Ik lees hem snel door voordat ik naar Corbyn ga die een game aan het spelen is. "Moet je is kijken Corbs" zeg ik. Hij kijkt op en ik laat hem een mailtje lezen. "Okay dat is dus 5 uur hier" zegt hij. Ik knik en ga weer naar mijn kamer.

Als het bijna 5 uur is, roep ik Corbyn. En roep ik daarna door het huis zodat iedereen het hoort. "Ik heb een business gesprek en Corbyn gaat mij daarbij helpen. Dus stoor ons niet tenzij het belangrijk is. Danku" Corbyn schiet in de lach terwijl hij mijn MacBook opstart. Ik heb echt alleen maar Apple. "Okay dus we hebben een Skype gesprek met haar en haar man. Als ik het goed begrijp" zegt Corbyn als ik de deur dicht heb gedaan. "Jep dus nu ga ik haar opzoeken en bellen" zeg ik en zoek haar op. Ik laat de muis over het videobel knopje zweven en kijk Corbyn aan. "Weet je dit zeker, dat we dit willen. Ik bedoel een jaar geleden kende we elkaar niet, zijn we klaar om een nieuw familielid te ontmoeten" vraag ik. "Ik denk dat we er klaar voor zijn, als we het maar samen doen. Vorig jaar moesten elkaar alleen ontmoeten nu doen we het samen" zegt Corbyn. Ik knik overtuigd en klik dan toch op het knopje. Het beeld veranderd naar het videogesprek en hij gaat bellen. Ik pak Corbyn zijn hand vast als support als het gesprek connect. "hey" zegt Elaina. Na meer dan 2 jaar is ze nog steeds niet veranderd. "hey. Even snel voorstellen, Corbyn dit is Elaina, Elaina dit is mijn tweelingbroer Corbyn" glimlach ik. "dat had ik al door hoor, door je mailtje en doordat jullie echt op elkaar lijken. Maar dit is mijn man Stephan. Maar dat hadden jullie al door waarschijnlijk omdat je daarom had gemaild toch" zegt Elaina. "ik dacht van wel tenminste, ik kwam in de boeken en journals van onze vader steeds je naam tegen. ik was nieuwsgierig naar wie je was, pas gister ochtend zag ik de stamboom en toen moest ik het tegen Isabella vertellen" verteld Corbyn. "Nou willen jullie het verhaal horen na Pap zijn laatste journal. Ik was 7 maar kan het nog zo goed herinneren. Ik ben wel blij dat jullie nog zo jong waren en dat jullie er niks van merkten of herinneren" vraagt Stephan. Corbyn en ik kijken elkaar aan maar knikken dan tegelijk. 'Nou het begon denk ik, bij de laatste keer toen pap weg ging voor de geboorte van Ashley dat was in maart. Hij kwam pas terug na Ashley haar geboorte. Al vanaf mijn geboorte was hij in het leger, het was niks raars dus dat hij weer weg ging. Voor hij weg ging hadden mam en pap enorme ruzie. Het ging over dat hij nooit thuis was en dat met 4 kinderen en een 5e onderweg. Mam was bang dat ze het niet aan kon alleen en pap zei dat hij weg moest om voor ons te zorgen. Uiteindelijk was pap weg gestormd met zijn spullen zonder afscheid te nemen. Toen hij weer terug kwam gingen we hem ophalen. De eerste halve  maand leek het of het weer goed ging tussen hun. Onze vader kreeg weer een brief, hij moest binnen twee maanden weer richting het leger. Toen barste de hell los. Elke dag hadden ze ruzies, de enige momenten dat het rustig was als 1 van hun weg uit het huis was. Op die rustige momenten, was ik altijd bij jullie. Ik had een voorgevoel, dat ik jullie een hele tijd niet zou zien. De bom ontplofte midden januari. Ze hadden nog eens ruzie en toen roep onze moeder : "als je toch alleen maar weg gaat, blijf je maar weg" pap probeerde het goed te maken, want hij wist dat ze niet voor 5 kon zorgen, dus hij nam mij sowieso mee maar hij kon niemand anders meenemen, hij wilde jullie niet scheiden en Ashley en Jordan waren nog te klein om hun moeder te verlaten. Als hij had geweten dat ze jullie ging scheiden had hij misschien wel iets kunnen doen, dat jullie ieder geval elkaar kende. Ik wist altijd dat ik 2 broertjes en 2 zusjes had. maar dat Isabella niks van 1 van jullie wist en Corbyn mij niet kende, besefte ik dat mam het voor jullie verborgen heeft gehouden. Ik heb geen idee waarom ze het verborgen heeft gehouden maar ik ben blij dat jullie het uitgevonden hebben" legt Stephan uit. Corbyn en ik kijken elkaar aan.  "Baby en babe, we gaan eten" zegt Danique die haar hoofd door de deur steekt. Ik schiet in de lach.  "Wie is wie. Je weet dat we onze bijnamen niet uit elkaar kunnen houden" zeg ik. "Oh ja, Nou Corbs is mijn baby and Ies je bent met babe. Maar maken jullie je gesprek af, jullie kunnen eten wanneer jullie klaar zijn, love ya" zegt Danique glimlachend en sluit de deur weer. Ik hoor Ashley de trap afrennen als Corbyn wil spreken. "Ashley, de trap hoeft niet kapot" roep ik lachend. "I dont care, i need food" roept Ashley voordat ze weer de trap afrent. "Ik zweer die luistert nooit naar mij" zucht ik. "Nou voordat Danique ons onderbrak, we hadden hier geen idee van. Maar wat is er daarna gebeurd" vraagt Corbyn. "We zijn allemaal opgegroeid, 16 jaar later, ik heb mijn vader opgevolgd, die nu nog in het leger zit maar nu alleen om mensen te trainen. Nu vertel is wat jullie afgelopen 16 jaar met jullie is gebeurd, en wie is Danique"  "Ik zal wel beginnen, ik ben op mijn derde geadopteerd door een engelse familie, tot ik 11 was reisde ik bijna altijd. Toen gingen we in London wonen, daar ben ik gebleven tot afgelopen zomer. Voor mijn examens van mijn opleiding kwam ik erachter dat ik niet Engels was of ik een tweelingbroer had. Blijkbaar wel, ik ging al snel naar LA. Waar ik Corbyn ontmoette en zijn vrienden. Ik denk dat ik binnen 4 maanden een relatie had, met 1 of Corbyn vrienden. Na veel trouble met voor mijn werk als model naar Parijs moet, vervelende collega's of managers. Is het vorige maand toch uit gegaan. Maar ik ben gelukkig nu, en als ik weer naar LA ga, krijg ik een ander huisgenootje en ga ik verhuizen dus ja heb het druk genoeg" zeg ik lachend op het eind. Als ik mijn zin net heb afgemaakt gaat mijn telefoon. Ik kijk op het scherm en zie dat Daniel mij belt. Ik frons mijn wenkbrauwen, en neem op. "Hey Daniel" zeg ik als ik heb opgenomen.  Corbyn kijkt me verbaasd aan als ik Daniel zeg. "Heyy Isa" zegt hij. ik glimlach "Is er iets dat je mij belt" "Eigenlijk wel, ik wil ergens over hebben. Heb je even tijd" vraagt hij. "Nu nog niet, business gesprek en daarna eten. dus ik heb tijd over anderhalf uur ofzo" zeg ik. "Okay bel me maar als je tijd hebt" zegt hij, ik stem toe en hang daarna  op. "Sorry maar laten we verder gaan" zeg ik.

Een kwartier later praten we nog steeds en wordt ik weer gebeld. "Is het nu bel Isa uur ofzo" zeg ik voor dat ik opneem. "Hey my favourite" zeg ik glimlachend. "Die ga ik vertellen tegen Danique" zegt Selke maar ik hoor aan haar stem dat het niet goed gaat. "Voor wie moet ik mijn moordwapens klaar leggen" vraag ik. "Hoe- wat-. Hoe wist je-" vraagt ze verbaasd. "Ik hoor het aan je stem love, maar wie heeft het gedaan. Zeg niet dat het Jonah is, hij mag 2 keer zo groot zijn als mij ik kan hem aan als hij jou pijn heeft gedaan' zeg ik. "Helaas wel waar, maar het is een lang verhaal heb je tijd anders bel ik zo terug" zegt ze. "Ik heb nu een business call maar daarna ben ik all yours" zeg ik. "okay bel me wel gelijk, anders ruil ik je in voor Danique" zegt ze en ik ben blij dat ze nog een grapje kan maken. Ik hang op en kijk naar Corbyn. "Je zou het toch niet erg vinden om verder te gaan met z'n vieren als band. Want ik denk dat ik Jonah moet vermoorden" vertel ik Corbyn. "Hmm het ligt eraan wat hij heeft gedaan. Maar doe dat maar als je vind dat het nodig is" zegt Corbyn zuchtend. 

Net nadat we hebben opgehangen en afgesproken om binnenkort in LA te meetten. Belt Jonah Corbyn. "Maak het een facetime call. Ik moet hem alvast even bedreigen" zeg ik Corbyn knikt en doet dat. "i fucked up Corbyn" zegt hij als Corbyn opneemt. "Sel belde Isa al. Ik hoop dat je weet dat je een doodswens hebt gecreëerd en die wordt waar gemaakt door Isa" zegt hij. "Ik dacht het al, Ik hoop alleen dat ze mij wil sparen voor de komende paar uur" zegt Jonah zuchtend. "Ik ga nu met haar bellen Jonah, jij moet hopen dat het verhaal in jou voordeel is. Dus je moet maar kijken hoe ze je in het licht zet. Maar Corbyn, wegwezen uit mijn kamer" zeg ik en duw hem van mijn bed af. 

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu