0.5

250 11 0
                                    

P.O.V Isabella 12 March 2018

Ik stap het vliegtuig uit, en snuif de lucht op van Virginia. Mijn geboortestaat, en de plek waar mijn familie woont. Ik weet eigenlijk niet wie mij komt ophalen. Maar wat ik wel weet dat ik geen taxi moet pakken. Ik heb al snel mijn koffers en ga naar de aankomsthal. Ik zie mijn moeder al snel maar diegene die naast haar staat had ik totaal niet verwacht. Ik glimlach en loop snel naar hun toe en laat mijn koffer staan om bij de jongen die ik 3 maanden niet heb gezien mijn armen en benen te slaan. "Hey twin" zegt Corbyn lachend die mij stevig vast houdt. "Ik heb je zo gemist" zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. Hij laat mij los en ik geef mijn moeder een knuffel, die naar ons keek of er niks beters was. "Maar wat doe je hier, moet je niet ergens op tour zijn" vraag ik nieuwsgierig aan Corbyn. "ik had 3 dagen vrij dus ik ben gister avond laat hierheen gekomen zodat ik even tijd met jou kon doorbrengen. Want ik heb je al 3 maanden niet gezien, dat is zo lang" zegt hij. "Komen jullie, jullie kunnen in de auto wel bijpraten het is toch nog even rijden" zegt onze moeder. Corbyn pakt mijn koffer voordat ik er nog maar voor kan bewegen. 

"Maar hoe gaat het met de tour. En om het in real life te zeggen, i'm in love with trust fund baby" zeg ik. "Mooi dat je het leuk vind, maar wil je hoe de fans denken dat het is of hoe het echt is" vraagt Corbyn. "Liever waarheid" "Nou om te beginnen, ik vertrouw Daniel niet meer dus tussen ons is het vreselijk. Al merk je dat niet als je alleen stage of fans meeten ziet. Eigenlijk voor fotos zou ik naast Daniel staan maar ik heb met Jonah gewisseld. Verder praat ik totaal niet met Daniel, sterker ik negeer hem. Jack en Zach zijn vaak niet eens met ons, en dan heb je Jonah die zorgt dat het niet te erg is. Maar verder is het wel leuk vooral op de stage. Die boost die de fans je geven en dat je met je beste vrienden dit mag doen geweldig" vertel Corbyn. Ik voel mij schuldig over de band die nu slecht is tussen Daniel en Corbyn, of het mij schuld was. Misschien moet ik er iets aan doen. "Dat vind ik mooi, al ben ik niet eens dat je je vriendschap met Daniel door mij verpest. Maar vertel hoe was het werken met Ed sheeran, Ik hou van het hele liedje, alles lijkt perfect te kloppen. De stukjes bij de personen, alles is eigenlijk perfect" zeg ik. "Het voelt goed om dat te horen van jou, jou mening is één van de belangrijkste voor mij. Maar het was echt leuk om met Ed samen te werken, hij zit zo vol met ideeën. Echt iemand om tegenop te kijken. Welk stukje vind je het leukst van het liedje" vraagt Corbyn nieuwsgierig. "Het stukje van Jonah. Geen idee maar het maakt iets los waardoor ik het stukje super leuk vind" zeg ik glimlachend. "En Daniels stukje, het was opgenomen toen jullie nog samen waren en we vonden het stukje wel bij jou passen, iets wat jou beschrijft in je vrije tijd" "Nou ik vond het passend, ik dacht gelijk dat hij bedoelde. Ik draag altijd in mijn vrije tijd jeans en vaak ook gymen of gewoon slippertjes. Niet echt hakken of rokken. Het enige wat niet klopt is dat ik met de bus ga, ik ga liever met eigen auto dan met taxi is wel waar. En ik wilde nooit expres populair worden ik werd het door mijzelf te zijn. Dus dat stuk begrijp ik en ik blijf het super mooi vinden, het stukje heeft een waarde en zelfs nu we uit elkaar zijn heeft het nog zijn waarde" vertel ik. Corbyn knikt en we blijven even in stilte zitten die onze moeder verbreekt door te zeggen dat we thuis zijn. "Heb jij Ash en Jordan al gezien" vraag ik als ik uitstap. "Nope ik kwam om 4 uur s'nachts hier thuis toen sliepen ze en ze gingen al naar school voordat in wakker was. Maar ze zijn nu thuis dus zie ze eindelijk weer. Is ook 3 maanden weer" antwoord Corbyn. Ik knik begrijpend "laten we dan ons zelf zijn en ze een hart aanval geven om het huis in te stormen" zeg ik grijnzend. Kleine broertjes of zusjes pesten is altijd leuk. "Mag het mam, we doen daarna heel normaal hoor" vraagt Corbyn aan onze moeder. "Zorg niet dat ze echt een hartaanval krijgen. En jullie zijn nooit normaal dus succes met normaal doen" zegt onze moeder hoofdschuddend.

We lachen en sluipen daarna naar binnen waarna we naar Corbyn zijn kamer gaan om een wapen te vinden. "Hoe kunnen we ze goed laten schrikken. En waarmee" fluister ik sinds ze boven ons zitten en we weten niet of hun deur open is. "wat dacht je van een pan en pollepel. Ik heb die ooit gepakt voor als ik ze weer is wik laten schrikken en nu is het moment" zegt Corbyn zacht. "Ik heb nog enge maskers op mijn kamer liggen. Ze waren van Halloween en ik heb ze hier laten liggen omdat ik er niks mee kon" fluister ik en pak ze van mijn kamer. Ik geef de grootste aan Corbyn en doe de andere zelf op. Daarna pak ik een pollepel en een kleine pan. Corbyn doey het zelfde. We lopen heel zacht naar zolder waar allebei de deuren open staan. We gaan in de hoek staan waardoor ze ons niet kunnen zien als ze kijken. Ik wijs naar Ashley haar deur om aan te geven dat ik Ashley laat schrikken.  Hij knikt begrijpend en gaat richting Jordan zijn kamer terwijl ik naar Ashley's ga. Ik kijk waar ze i  haar kamer is en wat ze aan het doen is. Ze lijkt met huiswerk bezig. Ik sluip haar kamer binnen en als ik vlak achter haar sta. Ga ik met de pollepel op de pan slaan. Ze schrikt en draait zich om en trekt voordat ik iets kan doen de pollepel uit mijn hand. "Ik zweer wie je ook bent doe dat masker af voordat ik mijn broer ga roepen" zegt ze waarschuwend. Daardoor kan ij mijn lachen niet meer inhouden en trekt mijn masker af. "Welke van de twee" vraag ik mijn haar losgooiend die ik in een snelle knot had gedaan. "Isa je bent er. Ik had de auto niet gehoord" zegt ze en geeft me een knuffel. "Hey little sis. Hoe gaat het, en trouwens Jordan kon je niet helpen. Corbyn geeft hem een hartaanval" zeg ik lachend. "Isabellaaaa" roept Jordan dan en hij komt aan lopen vanuit zijn kamer en geeft mij een knuffel. "Ook hallo. Hoe vonden jullie de verrassing" vraag ik als Jordan mij weer los laat. "Geweldig al mocht hey zonder de pan en masker" zegt Ashley glimlachend. "En de besson familie is weer bij elkaar" komt Corbyn opeens random mee waardoor we in de lach schieten.

his twinsister {book 2}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu