Kto som?

190 12 2
                                    

Možno by som sa mal asi trocha na začiatok predstaviť.
Predsa len bolo by to asi trocha zdvorile, aj keď v poslednej dobe by som najradšej vraždil.
Moje meno je tak normalne až to bolí volám sa Pavel Mžik. Žijem na Slovensku lebo sa mi tu veľmi páčí a chodím na strednú školu do česka vo frenštátĕ pod Radhoštěm. Ale teším sa až toto skončím a ja už na trvalo budem na slovensku.

Čo by som tak o sebe povedal, v škole sa moc s nikým nebavim lebo som zažil situáciu, ktorá ma zmenila možno vám to časom poviem. A nemám moc rád ľudí spíš je mi z nich na blutie keď vidím ako sa dokážu niektorí chovať ako hajzli ktori majú tak vysoké ego že sa nedá ani len zmerať. A ešte keď s niekým chodíte a zajtra už sa nenávidí. Kam to speje ten svet.
Mam tmavé na krátko strižené vlasy a nie ze by som bol fešák nevyzeram zeovno najkrajšie, aj nejaká čierna bodka tam je. Som samotár ale to asi chápete ked bývam na Slovensku. A som nerad keď sa so mnou chce niekto kamarátit radšej všetky odhanam.
Mám 21 rokov a áno aj keď mam toľko tak stále študujem lebo si robím druhu strednú školu a chcem byť kuchárom.
Ale nebol som taký vždy bol som aj kamarátsky ale do môjho života vošlo dievča a ja som sa do neho zalubil ale bohužiaľ nebola opetovana moja láska. A tak som sa stal tým čo som teraz. Hore je moja fotka.
A prepáčte zapomnel som povedať bývam v Makove.

Je to môj druhý príbeh na wattpadu ale prvý som odstránil a povedal som si ze skúsim napísať nový príbeh. Som z česka ale milujem slovenčinu a veim budem trocha robiť chyby. A ak to budú čítať Slováci tak áno viem že nemám dokonalú slovenčinu. A pokiaľ sa zadari tak by zajtra možná i dnes mohla vyjsť prvá časť.

Bez citu?!Where stories live. Discover now