€4

35 6 0
                                    

Klaudie
Keď som prišla domov tak som si chcela písať s Badboyem tak som mu napisala aj keď to pre mňa nebolo snadne. Lebo aj keď je zly a hrá sa na nedobytnu tvrz tak verím že vo vnútri je mily a hodný. Zmenil sa potom čo sa prestal bavit s Barčou a viem že to bolo asi kvôli láske a on sa uzatvoril do seba. Uz dlho ho mám rada a dokážem sa s ním baviť v pohode. Bola som nervózna ale nemôžem už to v sebe držať.
Klaudie: "chcela by som ti niečo povedať je to dôležité."
Badboy: "poslúcham kráska čo sa deje niekto ti ublížil?" Aj keď sa tvári ako hajzel tak ku mne je vždy milý a nikdy mi nepovedal sprosté slovo a vždy ma chranil aj keď neviem prečo. Ale vždy keď sa mi niekto vyhrazal tak mi pomohol a ochranil takže ja viem že nieje zlý aj keď ho všetci odsudzujú no ja nie
Klaudie: "vôbec nikdo nehovorí sa mi to ľahko. Vieš prečo ťa mám rada a chcem ti pomôcť?"
Badboy: "lebo si strašne hodná a ja si to nezaslúžim takže neviem."
Klaudie: "každý si zaslúži pomoc aj keď sa to zdá divné ale úprimne cítim k tebe viac ako kamarátstvo. Ja ťa ľúbim prepáč ale musela som to napísať aj keďsa bojím že sa mi vysmeješ."
Badboy: "nechcem ti ublížiť Klaudie lebo ja som vždy ten najhorší. Tak prečo ja?"
Klaudie: "pochopím ak ma nebudeš chcieť a prepáč že som ti to napísala a vlastne nerieš to ja to zvládnem." Nezvládnem hovorila som si pre seba a zacala mi stiakať slza jedna za druhú. Mama volala na večeru keď som isla po schodoch videla som sedieť tam otca aj mamu.
,, Čo sa ti stalo Klaudi."bolo vidiet ako sa mama trápi ked videla moje opuchnute oči.
,,Kdo ti ublížil povedz a ja si to s ním vybavím."bola veľmi starostlivá. Pravdu povediac Pavla som milovala asi od polovice prvaku a nikdy so neprestala.
,,Vieš nikdo ale ide o lásku."mala som znova na kraju aby som sa rozplakala.
,,Zasa ten Pavel?" Ako to mohla vedieť nikdy som im nepovedala o ňom.
,,Ako si to zistila o koho ide?" Bola som zmätená.
,,Nie raz si volala zo sna jeho meno a k tomu ľúbim ťa nedalo sa to preslechnuť."tak aspon teraz vedela celu pravdu.
,,Ale čo on ťa neľubi?"
,,To je práve to niekedy sa tvári že ku mňa nič necíti a niekedy zasa že ku mňa niečo cíti a neviem si rady."mama aj ocko ktorý to slysel ma objali a nepustili peknu chvíľu. Po večeri som išla do izby a chcela som si pozrieť správy keby nahodou písal ať si to môžem prečítať. Vyzeralo to že teraz píše správu a uz to bolo dlhšie tak som si pustila videa a pesničky pak si to prečítam.
Pavel
Úprimne stratil som slová nevedel som čo napísať a porád som mal otvoreny chat a že niečo píšem.
Badboy: "Viem že si čakala dlho na odpoveď a prepac mi to. Nechcem sa ti vysmiat lebo teba som mal vzdy rád aj keď niekedy to nieje vidieť a ďakujem že si ma neodsúdila." Chvilu som čakal kým si to prečítala.
Klaudie: "Ty za nič nemôžeš lebo to je moja chýba. Viem že ku mňa nebudeš nikdy nič cítiť."ranilo ma to aj ked moje svedomie mi hovorilo ,,Prečo ťa to trapi veď ani nevie aky si v skutocnosti.,, Veď ona jediná ma neodsúdila a má ma rada na rozdiel od iných.,,chceš znova zažiť sklamanie keď by si sa do nej zalúbiľ a ona by sa ti potom vysmiala.,,ale ona taká to není. ,,Ako myslíš ja som ťa varoval až ťa odkopnie.,, No nic ako každý taký okamih sa vždy pohadame zo svedomim lebo ja nechcem zažiť znova sklamanie ale tak za skúšku nič nedám.
Badboy: "Si velmi milá nechcem ti ublížiť ale som nebezpečný. Vážne ma to mrzí ale môžeme niekedy zájsť von ak by si chcela."navrhol som a potom odpisala že sa niekedy domluvime. Išiel som sa podivat do schránky a bola tam obsielka zo súdu. Bol som predvolaný na nedeľu dva dni po zápase n ktorý sa veľmi teším.

Ospravedlňujem sa viem dneska trocha kratšia časť ale nevedel som moc čo napísať ale na ďalšiu časť sa máte na čo tešiť. Poteší kazdy vote aj komentár. A viem sú tam chyby pravopisne ale dufam že ich tam neni vela. A myslíte si že sa Klaudia niekedy dozvie co Pavel urobil v minulosťi že bol za to súdený. A čo myslíte si že Pavel zápas vyhrá alebo prehrá?❤💓
A cením si každého prečítanie a aj každého komentára.☺😅 ste boží ľudia.

Bez citu?!Where stories live. Discover now