Klaudie
O dva týždne neskôr31.12 a 1.1. 2019
Oslávili sme spoločne silvestra ja, moja mama, rodiča od Pavla, Maja aj s Markom a Pavel. Najlepší silvester v mojom živote, všetci spolu a šťastný. Samozrejme dali sme si aj bozk lebo ako sa hovorí ako na nový rok tak po celý rok, u nás verím že to bude na celý život. A verím že nás nič nerozdelí. Aj moja mama si to užívala, bola úprimne šťastná. Keď sa na nás pozerala tak jej aj stiekla slza.
,,Mami neplač všetko dobre dopadne. Sme tu s tebou." objala som ju zatiaľ čo mi plakala na rameno.
,, Veď ja viem dcérka, ako by to bolo len včera čo si bola malé dievča, a teraz sa sama staneš mamou." áno je to pravda aj ja budem mamou.
,,A dúfam že budem tak dobrou mamou akou si bola aj ty."
,,Budeš skvelá mama a Pavel bude skvelý otec. Mám z vás oboch veľkú radosť."
Bolo už po polnoci a stále to u nás žilo ako by bol normálny deň. Lenže my s Pavlom sme vedeli, že je to pre nás výnimočný večer, ktorý sa ani nemusel udiať. Veľmi si toho cením, zmenili sme sa ale v dobrom, naša láska sa tým ešte viac stmelila a upevnila. Verím že dokážeme prekonať všetko čo sa nám pripletie do cesty. Samozrejme už mi chýbajú naši spolužiaci, a neuveríte všetci sa na nás v nemocnici prišli pozrieť, ale vraj sme spali, a bola som úplne v šoku keď Pavel povedal že mu už spolužiaci chýbajú. Ten Pavel, ktorý ešte pred pol rokom nechcel nikoho v škole ani vidieť.
Jeho rodiča mi stále ďakovali, ale úprimne ja som v tom nevinne, ja som ho nezmenila to sa ani nedá, človek sa musí sám zmeniť. Ja som mu len trocha pomohla.
A samozrejme už sa s Majou pripravujeme aj na svadbu, ktorá bude už o dva mesiace.
,, Vieš láska dlho som premýšľala čo ti dám za darček." usmial sa na mňa a ja viem že on nechce žiadny darček.
,,Chcem ti darovať k narodeninám svadbu. Chcem si ťa zobrať." tváril sa ako by videl ducha a bol veľmi zmätený. Nevedela som či mám byť šťastná alebo smutná.
,,To.. To hovoríš vážne, nemusíme sa ponáhľať..........."Ja som mu svojimi perami zatvorila ústa.
,,Ja to ale chcem takto, budeme mať spoločnú svadbu s tvojim bratom tu u vás. Chcem aby sa naše dieťa narodilo do kompletnej rodiny." usmial sa a tento úsmev som na ňom videla po prvýkrát úprimný nefalšovaný úsmev.
,,Ďakujem ti že si so mnou zostala aj pres to ako som sa choval." objali sme sa a ja som išla za jeho rodičmi.
,, Ďakujeme vám že u vás môžeme chvíľu ostať. Veľa to pre nás znamená aj pre Pavla, aj keď viem že on svoje emócie moc neukazuje."
,,Ale to nestojí za reč veď my sme radi, že tu s nami ostanete."
,,Ale nebojte sa dlho vás obťažovať nebudeme, chceme sa o chvíľu vrátiť do nášho bytu." lebo viem že sa musíme osamostatniť. Aj keď jeho rodiča sú veľmi milí a hodní.
,,Ale my sme radi že ste tu, vieš Klaudi úprimne teraz sme kompletná rodina. A o chvíľu k nám pribudnú aj dvaja nový členovia. Aj ty Klaudi si členom našej rodiny." ale ja som im nechcela byť na obtiaž. A úprimne je to môj najlepší silvester, aj keď včera som mala slabšiu chvíľu bohužiaľ. Ale nebudeme my s Pavlom len traja ale budeme mať dvojičky. Dozvedela som sa to na poslednej kontrole ktorá bola včera. Pavel so mnou nebol tak som sebou vzala Maju, Pavel vraj musel niečo zariadiť. Aby sme si mohli po hovoriť o chalanoch. Pavel ku me pristúpil a asi si aj všimol mojich rán. Sklamala som viem to. Cítila som ako si ma ku sebe pritiahol a upokojoval ma.
,,ššššššš.... Klaudi neboj sa budem tu vždy pre teba ak sa stane čokoľvek. Nikdy ťa neopustím aj keby čo bolo."a zotieral mi slzy ktoré sa mi valily po tvári.
,,A chcem vám niečo povedať, budeme mať ešte jeden prírastok do rodiny." všetci boli zmätený okrem Maji ta to vedela, keď som jej to povedala bola prekvapená a šťastná aj za mňa.
,, Viete budem mať dvojičky včera som sa to dozvedela." Pavel mňa objal a vyzdvihol mňa.
,,Ľúbim ťa Klaudi a nikdy ťa nevymenim za nič na svete."
Ale už som bola trocha unavená tak som si išla ľahnúť aj s Pavlom.2.3.2019
Dnes je náš veľký deň, kedy sa stanem paní Mžikovou. Samozrejme ide to na nás poznať že sme tehotné ale aj tak sa nám podarilo vybrať šaty. Je to ako v sne ktorý som mala pred operáciou. Síce Pavlovi to ešte nepoviem, ale už viem že budeme mať dievča a chlapca.Ja mám nádherné bielo~modré šaty s vločkami, na hlave mám korunu ako princezná a modré boty na podpätku ako princezná vyzerám, Maja si vybrala červené šaty ani jedna sme nechceli biele šaty. Sme u Pavla doma kde budeme mať aj obrat. Na záhrade ktorá je veľká je pekný biely altánok a všade na okolo sú lavice kde si sednu hostia. Jeho otec sa snažil aby sme to mali pekné a podarilo sa mu to, naviac nás obe odvedie k oltáru. Bude asi okolo 30 hostí a pozvali sme aj doktora. Nechceli sme veľkú svatbu v kostole ale nakoniec to bude dvojitá svadba. Objednali sme si človeka ktorý nás od dá a mal by o chvíľu doraziť. Hostí už sú tu tiež. Moja mama má na sebe červeno~fialové šaty a modrú kyticu vo vlasoch. Pavel vyzerá priam anjelsky ma na sebe čierny oblek a modrú košeľu a jeho brat má tiež čierny oblek ale má bielu košeľu. A ten jeho úsmev je neodolateľný. A nakoniec k oltáru ma odvedie otec Pavla je veľmi milý že sa nabidl. Oddavajuci už prišiel a Pavel s Markom už čakali pri oltáru. Všetko vyzerá báječné aj ta výzdoba. A tortu máme s jednorozcom. Marek s Majou majú tortu s mužom a ženou ako to býva normálne. Len my s Pavlom sme taký zvláštny.
,,Tak čo Klaudi si pripravená a ty Majo tiež pripravená? Môžeme už ísť?" zhlboka som sa nadýchla bola som nervózna.
,,Môžeme."odpovedaly sme obe naraz. Odprevadil nás a ja som sa chytila za ruku Pavla. A Maja zasa za ruku Mareka.
A mohli sme začať.
,,Láska sa nenadyma; nevychlouba. Stojí tu dnes pred nami dvaja mladý ľudia ktorý sa rozhodli spojiť svoj život a preplietať sa životom spoločne. Ak je niekto proti tak ať hovorí teraz alebo ať mlčí naveky."
A teraz čas na naše sľuby. Pavel vzal do ruky prsteň a začal mi ho navliekať.
,,Ja Pavel Mžik si beriem teba Klaudie Kalenová za svoju ženu. Budem s tebou v dobrom aj zlom; v hojnosti aj nedostatku; ve zdraví aj nemoci; v bohatstvu aj chudobe. Pokiaľ nás smrť nerozdelí.
,,Ja Klaudia Kalenová si beriem teba Pavel Novák za svojho muža. Budem s tebou v dobrom aj zlom; v hojnosti a nedostatku; ve zdraví aj v nemoci; v bohatstvu aj chudobe. Pokiaľ nás smrť nerozdelí."
Ale to isté urobili aj Maja s Marekom.
,, Já Marek Mžik si beriem teba Majo Šmajstrlová za svoju ženu. Budem s tebou v dobrom aj zlom; v hojnosti a nedostatku; ve zdraví aj v nemoci; v bohatstvu aj chudobe. Pokiaľ nás smrť nerozdelí."
,, Ja Maja Šmajstrlová si beriem teba Marek Mžik za svojho muža. Budem s tebou v dobrom aj zlom; v hojnosti a nedostatku; ve zdraví aj v nemoci; v bohatstvu aj chudobe. Pokiaľ nás smrť nerozdelí."
,,Teraz môžete pobozkať nevesty. " týmto sa začína nová etapa nášho života. A naviac už sme ukončili školu dohodli sme sa a urobili sme skúšky skôr. Teraz sa začína život, Pavel si našiel prácu ako kuchár a ja som na materské. A Pavel hovoril že má pre nás prekvapenie. Bola to mega žúrka tá naša svadba.
Úžasný celý deň aj večer.3.3.
Pavel nás zobral na miesto, ktoré som moc dobre nepoznala. Bol tam taký menší ale pekný domček. Taký by som si raz priala aby sme tam boli všetci štyria. Ale nebolo to až tak ďaleko od ich domu.
,,Vieš Pavel budeme mať dievča a chlapca." bol veľmi prekvapený.
,,Ale to je skvelé. Vieš Klaudi chcel som ti urobiť prekvapenie. A vždy som chcel pre teba to najlepšie. Preto som sa rozhodol že nám kúpim domček." bola som v šoku a nevedela som čo na to povedať.Úprimne dlho som premýšľal, veľmi dlho. Chápem že vás nemôžem sklamať ale bohužiaľ sa blížime ku koncu. Neviem presne koľko ešte časti napíšem či jednu alebo ešte dve. Ale koniec sa blíži, pre nich je to šťastný koniec. Každý by chcel mať šťastný koniec a im to bolo dopriate. Úprimne miešajú s vo me pocity šťastia ale aj smútku, ja by som raz chcel mať tiež šťastný koniec ale už na nich neverím. Ďakujem za každý vote aj komentár a budem rád aj naďalej.
YOU ARE READING
Bez citu?!
Teen Fiction,,Čo to mas na tej ruke? Kto ti to urobil" Nič nehovorila len sa dívala a mlčala. ..Ale nič sa nestalo nieje to nič vážne" Vôbec som nechápal prečo som jej chcel pomôcť sice to bola moje spolužiačka ale mal som nutkani ju chrániť. Vzal som si ju b...