€2

45 5 0
                                    

Utorok
Dnes som nemal ani chuť ísť do školy veď aj tak im chýbať nebudem. Keď som vychádzal z bytu tak ma zastavil sused
,,Dobré ráno pán sused." Bol to postarší pán a bol veľmi milý.
,,Dobré ráno a čo vy tu tak brzo z rána?"
,,Ale viete išiel som na prechádzku. A čo vy ako sa vám darí?" Prehodili sme si ešte zopár viet a išiel som sa prejsť a možno si aj kúpim cigarety lebo uz ich veľa nemám. Keď som bol na ceste do trafiky tak mi začal zvoniť telefón a ako som sa pozrel kto to je. No vrelo to vo mňa lebo mi volal moj otec prečo? No nič zdvihnu to a budem sa tváriť ako ma to strašne zaujíma.
,,Áno?"bolo prvé čo som povedal keď som to zdvihol.
,,Ako sa darí v škole synak?"tak to to naozaj nepovedal alebo áno.
,,Počkaj ty voláš prete lebo chceš vedieť ako sa mi darí v škole? To si snáď robíš srandu rok som sa s vami nerozprával a ty sa zaujimašako je v škole?"bol som nahnevaný ako po tom roku sa to môže pitat ako sa dari v škole.
,,Radšej mi pocedz pravdu prečo voláš?"
,,Videl som ako si bol vyfotený v novinách to si naozaj začal boxovať. Prečo?"tak toto sa chcel opýtať ale čo aspoň viem že to bol sledovaný zápas.
,,Veď takto ráz môžeš aj zomrieť mysli raz aj na ostatnuch okrem seba. Možno nemáme najlepší vzťah ale stále ťa máme radi s mamou."myslel si že týmto ma obmekčí to sa mýli. Nemohol som ho poslúchať a hneď som to zložil možno nebude šťastný ale už som to nemohol poslúchať.
Ked som si kúpil cigarety v trafike tak som si jednu hneď zapálil bolo to uvoľňujúce. Keď som išiel späť tak som stretol pekné dievča.
,,Čauko kráska."
,,Čauko čo by si potreboval?"mal som chuť na poriadny sex a s ňou by som si dal povedať.
,,Vieš mám doma peknú posteľ pre dvoch nechcela by si si ju pozrieť?"nahodil som šibalský úsmev
,,Hej išla by som ale hádam že sa na ňu len nepozriem a nepôjdem preč?"
,,Jasné že nie to sa uvidí."usmiali sme sa na seba a vzal som ju k sebe domov. Keď som zatvoril dvere tak som ju oprel o stenu a začali sme sa bozkávať
,,Nepôjdeme radšej do tej postele."opýtala sa ma len som prikývol. Začala mi vyzliekať tričko a ja som svlekol to jej a pokračovali sme až sme boli nahý a ja som do nej vnikol. Keď som bol hotový a ona tiež tak som sa zvalil na bok a pozeral sa na ňu bola pekná a skvelá v posteli. Na stolíku som mal papierik a napísal tam moje číslo.
,,Keď si to budeš chcieť zopakovať tak stačí zavolať na toto číslo." Podal som jej papierik a začali sme sa obliekať a odprevadil som ju von. Bolo to úžasné keď som s ňou mal sex.
Streda
Ďalší deň čo musím ráno vstať a ísť do školy aj keď sa mi nehce. Keď som vstúpil do triedy nebol som prvý. Bol tam aj Daniel a hneď keď som ho zbadal tak som na neho pozrel vražedným pohľadom.
,,Ale čo snáď sa mi to nezdá aj si sa prišiel pozrieť do školy?"to vážne sa ma pýta na to lebo ak áno tak mu asi jednu vrazim.
,,Vieš čo Daniel ty mi môžeš vies čo. Choď do pi*e debilko."bol som nahnevaný a nemal som náladu sa s ním baviť.
,,Ale niekto sa nám tu zlobi."
,,Aby nie keď ma tu otravuje uz ráno nejaký debilko ktorý si myslí že zjedol všetku múdrosť sveta. Ale to nevadí raz ti to možno vojde do hlavy aj keď tam nič nemáš."len sa na mňa pozeral a asi mu nedošlo čo som mu povedal. A ja som sa musel usmiať lebo to bolo za všetky peniaze.
,,Čo si to povedal? Ty ma budeš urážať lebo ak áno tak si ma neprej."
,,To ide ťa uraziť lebo ak áno tak tomu neverim. A Daniel vieš nechcem ta sklamať ale ničoho nedosiahneš ja sa ťa nebojím." Išiel ku mne a bol hodne nasratý som povedal niečo zle? Keď ku mne prišiel tak ma udrel do hrudníka do rebier ktoré som nemal poriadne zahojené a veľmi to zabolelo ale uz som si zvykol. A keď ma chcel znovu udrieť tak som sa mu vyhol a udrel som ho do oka. Bude mať pekný monokel na pravom oku. A pak som mu chytil hlavu a jebnul som mu s ňou o lavicu a zvalil sa na zem. Bol som v tranze a adrenalín mi koloval v žilách.
,,Čo si to urobil Pájo. Prečo?"neviem chcel som mu dať len preventívnu ale úplne som to dobabral.
,,Ja neviem len som mu chcel dať výchovnú."bol som šťastný aj nervózny stále sa nehybal a neviem čo robiť. Vzal som si veci a utiekol som preč. Keď som dorazil domov nevedel som co robiť ale zajtra keď prídem tak budem ten najhorší ja.
Štvrtok
,,Pán Mžik včera ste prizabili svojho spolužiaka a ešte ste utiekol preč. Nielenže vám hrozí dvojka s chovanie ale aj vylúčenie už zasa."pán riaditeľ nebol nadšený že ma vidí za týchto okolností.
,,Ale on sa začal hádať a aj ma prvý udrel."bránil som sa
,,Ale to neznamená že ho prizabijete. Ma otras mozgu a zlomenú ruku."čože veď ruku som mu nezlomil.
,,Ale ja som mu ruku nezlomil."
,,No nič teraz choďte preč a spytujte svedomie čo ste urobili."ja nemusím nič lebo ja som to neurobil naschvál.
Radšej som šiel na tréning lebo musim makať aby som mohol poraziť ďalšieho súpera.
,,Musíš sa viac snažiť lebo ináč ťa porazí. Ale keď vyhraš tak prídu nový sponzori."celu dobu čo som trénoval tak mi Kamil niečo hovoril o budúcom zápase ktorý bude o dva týždne.
,,Ja viem snažím sa ale stale ma bolí ty rebrá po tom čo ma udrel ten debil v škole."povedal  som ale musím sa preniesť pres bolesť.
Na víkend bola dohodnutá párty a kamoša Tobiaše doma a bol som pozvaný. Keď som dorazil tak uz to bolo pekne rojete a ja som začal tiež piť lebo som bol pešo. Vedľa mňa sa zjavil týpek a ponúkol mi niečo vo vrecku a keď som si všimol bal to tráva teda joint. Trávu som ešte nikdy nemal tak prečo to neskúsiť. Chcel som si vziať ale uhol mi s tým a povedal.
,,Niečo za niečo. Chcem peniaze potom bude joint."dal som mu peniaze a vzal som si jointa.
,,Ďakujem bro."Išiel som von a zapalil som si a vedla seba som si všimol krásne dievča. Porozprával som sa s ňou a nakoniec sme sa spolu vyspali a mali sex.

Trochu nudná kapitola ale dúfam že sa vám páči a budem rád za každý vote a komentár.

Bez citu?!Where stories live. Discover now