Keďsom sa ráno zobudil tak som sa pozrel na hodiny bolo 10:30. Tak dlho som nemal v pláne spať hneď som vstal a urobil som si raňajky. Stále som premýšľal čo bude ďalej po tom čo som mu urobil veď ma môže dať na súd. Ale tak nebolo by to prvý raz stále som mal v hlave veľa vecí čo sa mi tam honily. Ale v tom ma zvonček vrátil zpatky do reality išiel som ku dverám.
,,Tu je polícia Slovenskej republiky otvorte." Do riti kto ich sem mohol poslať veď som nič nezákonné nerobil no jasné ten debilko ich zavolal.
,,Počkajte hneď som tam."ked som otvoril tak mi povedali kvôli čomu tu sú.
,,Požiadali nás čestí kolegovia aby sme vás im predali že na vás je podané trestne oznámenie."(prepáčte neviem ako to chodí oficiálne tak to píšem takto. Vďaka za pochopenie.)
,,Viem o tom už som vás čakal. Len sa prezliečem a som u vás."ked som išiel sa prezliecť tak som premýšľal čo keby som im ušiel a odišiel preč do zahraničia. Ale potom som to vzdal čo tým získam bolo by to iba horšie. Nakoniec ma predali kolegom a išiel som na vysluch.
,,Prečo ste skoro prizabili svojho spolužiaka."nevedel som čohovoriť mal som vztek na neho asi som mu dal málo
,,Lebo si začal a porád ma otravoval. Viete bol to chalan ktorý si hral na to že je lepší než ostatný tak som ho uzemnil."
,,To ste ho pekne uzemnil pán Pavel."
,,Poviem vám popravde nebudem sa tu hrať že ma to mrzí. A keby som mal možnosť tak to urobím aj znova."kypelo to vo mňa a už som mal som chut ho zabiť hajzela.
,,My vieme nieje to po prvý raz už raz ste boli za stejny čin súdený a aj vo väzení."jo hol ja som známy všade. Nakoniec ma pustili a hovorili mi že mám skoro čakať pozvanie k súdu. Keď som aspoň trocha v klidu tak zasa ryskujem že ma môžu poslať naspäť do väzenia.
Musím zavolať Kamilovi a povedať mu čo sa deje lebo ako sa hovorí keď sa serietak sa serie.
,,Čau mám problém."
,,V čom si namočený tentoraz?"
..Pobil som sa s jedným chalanom zo školy a teraz mi hrozí súd budem asi potrebovať pomôcť."
,,No uvidíme ako dopadne súd snáď to neohrozí ďalší zápas. Pretože pôjde o veľa peňazí keď vyhraš tak to bude možná na zaplatenie kaucie a trocha zbude."takže v hre je veľa peňazí som pochopil od Kamila.
,,Dobre uvidíme sa na tréningu zatial čau Kamil."
,,Zatiaľ Pavel." Kamil bol v pohode chalan mal som ho docela rád. Asi o pol štvrtej som bol doma a nevedel som čo robiť. Zapol som si počítač a pozrel som sa na facebook mal som tam jednu žiadosť o priateľstvo zvláštne kto by sa so mnou chcel baviť. Bola to Klaudia.
Klaudia: "ahoj prepáč viem že som otravná ale viem že nie si v pohode prosím odpovedz mi."
Pavel zmenil svoju prezývku na Badboy
Badboy: "prečo si taká nedobytné dievča klaudia veď som ti hovoril že ja nie som žiadny princ."
Nebola online tak treba odpíše neskôr. Pozeral som internet a zrazu mi prišla správa tak som pozrel kto píše.
Kladia: "vieš ja nečakám na princa lebo nikdo nepríde."
Badboy: "neboj sa také dievča ako ty neverím tomu že si sama veď si pekná kto by ťa nechcel."
Takto sme si písali asi hodinu a ja som sa išiel prejsť. Zapálil som si cigaretu aby som sa trocha uvoľnil.
Pondelok
Zasa škola ako ja ju nemám rád. Včera som nakoniec išiel ešte trénovať a stretol som sa s Kamilom tak sme sa trocha rozprávali povedal že v ďalšom zápase pôjde o a to som malém spadol na zadok keď povedal že ide o 40 000 euro samozrejme. Veď to by som zaplatil kauciu aj keď neviem aká bude vysoká. A naviac zápas mal byť už v sobotu.
Ráno keď vošla páni učiteľka do triedy vedla nej sa postavilo neznáme dievča.
,,Rada by som vám predstavila novú spolužiačku ktorá sa rozhodla k nám pridať."pani učiteľka ju požiadala aby sa predstavila.
,,Ahojte volám sa Klára a pochádzam zo slovenska."bla bla bla koho to zaujíma veď stejne po skúškach sa s nimi neuvidím. Dnes to išlo pomaly priam sa ten čas vliekol. Keď som išiel po meste tak mi cinkol mobil.
Klaudie: "chcela by som ti niečo povedať je to dôležité."
Badboy: "poslúcham kráska čo sa deje niekto ti ublížil?"
Klaudie: "vôbec nikdo nehovorí sa mi to ľahko. Vieš prečo ťa mám rada a chcem ti pomôcť?"
Badboy: "lebo si strašne hodná a ja si to nezaslúžim takže neviem."
Klaudie: "každý si zaslúži pomoc aj keď sa to zdá divné ale úprimne cítim k tebe viac ako kamarátstvo. Ja ťa ľúbim prepáč ale musela som to napísať aj keďsa bojím že sa mi vysmeješ."
Čakal som všetko ale toto som nečakal neviem čo jej mám napísať ona otvorila svoje srdce mi aj keď vie že ja som zlý človek. Chvíľu som premýšľal čo jej napíšem ale nechcem ju sklamať.
Badboy: "nechcem ti ublížiť Klaudie lebo ja som vždy ten najhorší. Tak prečo ja?"
Klaudie: "pochopím ak ma nebudeš chcieť a prepáč že som ti to napísala a vlastne nerieš to ja to zvládnem." Tomu sa mi nechcelo veriť musím niečo urobiť nie pre seba ale pre ňu.Hore na fotke máte Kláru takto si ju predstavujem. Budem rád za každý vote a za každý komentár aj kritiku môžete napísať lebo viem že pravopis nieje moja silná stránka. Som rád že tento príbeh čítate a že sa vám páči. A áno som síce čech ale raz sme boli jeden štát a nechcem aby česi nájme mladý nactiletí ľudia zabúdali na slovenčinu veď je to nádherný jazyk. Viem teraz to bola kapitola o ničom ale ďalšia bude velmi zaujímavá nebojte sa. Čo si myslíte že Pavel urobí.
YOU ARE READING
Bez citu?!
Teen Fiction,,Čo to mas na tej ruke? Kto ti to urobil" Nič nehovorila len sa dívala a mlčala. ..Ale nič sa nestalo nieje to nič vážne" Vôbec som nechápal prečo som jej chcel pomôcť sice to bola moje spolužiačka ale mal som nutkani ju chrániť. Vzal som si ju b...