€24

25 5 6
                                    

Pavel

O päť mesiace neskôr

#flashback dva mesiace skôr
Bratovi sa narodilo dievčatko a pomenovali ho Nella, ako by som sa pozeral na kópiu Maji. A Klaudi sa stala jej krstnou mamou, bola s toho trocha mimo ale šťastná. Už sa teším máme všetko kúpené a sme pripravení. Ale samozrejme to nebolo vždy veselé, párkrát sme sa aj pohádali, vždy sme sa udobrili lebo ani jeden bez druhého by sme neprežili. Úprimne naši rodiča nám veľmi pomohli a stále pomáhajú neviem čo by som bez nich robil.
#konec flashbacku

Klaudi už začali kontrakcie, teraz ideme na sál. Už sa neviem dočkať, aj keď je tu riziko že to nemusí prežiť ale nepripúšťam si to.
,,Tak mamička zatlačte. " doktor všetko kontroluje a zatiaľ je všetko v poriadku. Chytil som jej ruku a keď zatlačila tak mi mohla aj rozdrtit ruku.
,,Ešte tlačte...... Skvelé vám to ide už ide vidieť hlavičku....... Takže ešte tlačte." Klaudi zatlačila a jeden malý drobček už bol na svete.
,,Krásny kluk a teraz ešte dievčatko....... Ešte zatlačte." a o chvíľu bola na svete aj malá.
Ale niečo nieje v poriadku lebo stroje začali pípat a zo sálu mňa odviedli.
,, Čo sa deje? Je všetko v poriadku? Povie mi tu niekto čo sa deje?"
Ale nikdo nič nehovoril tak som sa musel utapat v myšlienkach. Mal som toľko otázok, medzi tým som dal vedieť rodičom. O chvíľu dorazili a pitali sa na to isté ako ja. Ani neviem prečo ale spustila sa mi slza po líci a potom ďalšia.
,,Ššššššt Pavle všetko bude v poriadku." ale čím dal viacej som myslel na to najhoršie.

Doktor vyšiel ale netváril sa moc pozitívne.
,,Čo sa stalo pán doktor je všetko v poriadku? Ako na tom je Klaudi a deti?"
,, Viete pán Novák dievčatko aj chlapček sú v poriadku. Ale vaša žena..... " čo s ňou je? Stále viacej sa mi začali kotulat slzy po lícach.
,, Čo je v poriadku? Prežila to?"
,,Bohužiaľ jej pľúca nevydržala ten nápor. Je mi to ľúto, robili sme čo sa len dalo. " a odišiel. To nieje pravda veď určite príde a povie že to prežila. Čo budem robiť, bez nej to nezvládnem. Zvalil som sa na kolená a nič som nevnímal, len to že moja láska je mŕtva. Je to ako by mi niekto vytrhol srdce z tela a rozdrtil ho. Upadol som do bezvedomí, len sa mi zatmelo pred očami. Len som počul slová ako niekto volá doktorov.

*naše prvá konverzácia
,,Na čo zizaš Klaudia som až taký sexi že odo mňa nemôžeš odtrhnúť oči."jeho slizký úsmev ma utvrdil v tom že som si išla sadnúť preč a nevšímam si ho. Ale ešte som mu povedala.
,,Zas takto si moc nefandi lebo ťa asi zbijem."
,,Haha vieš ja neprehrávam a s dievčaťom sa nebijem."

*prvé správy na fb
Klaudia: "ahoj prepáč viem že som otravná ale viem že nie si v pohode prosím odpovedz mi."
Pavel zmenil svoju prezývku na Badboy
Badboy: "prečo si taká nedobytné dievča klaudia veď som ti hovoril že ja nie som žiadny princ."
Nebola online tak treba odpíše neskôr. Pozeral som internet a zrazu mi prišla správa tak som pozrel kto píše.
Kladia: "vieš ja nečakám na princa lebo nikdo nepríde."
Badboy: "neboj sa také dievča ako ty neverím tomu že si sama veď si pekná kto by ťa nechcel."
Takto sme si písali asi hodinu a ja som sa išiel prejsť. Zapálil som si cigaretu aby som sa trocha uvoľnil.

*keď mi vyznala čo ku mne cítila
Klaudie: "chcela by som ti niečo povedať je to dôležité."
Badboy: "poslúcham kráska čo sa deje niekto ti ublížil?" Aj keď sa tvári ako hajzel tak ku mne je vždy milý a nikdy mi nepovedal sprosté slovo a vždy ma chranil aj keď neviem prečo. Ale vždy keď sa mi niekto vyhrazal tak mi pomohol a ochranil takže ja viem že nieje zlý aj keď ho všetci odsudzujú no ja nie
Klaudie: "vôbec nikdo nehovorí sa mi to ľahko. Vieš prečo ťa mám rada a chcem ti pomôcť?"
Badboy: "lebo si strašne hodná a ja si to nezaslúžim takže neviem."
Klaudie: "každý si zaslúži pomoc aj keď sa to zdá divné ale úprimne cítim k tebe viac ako kamarátstvo. Ja ťa ľúbim prepáč ale musela som to napísať aj keď sa bojím že sa mi vysmeješ."
Badboy: "nechcem ti ublížiť Klaudie lebo ja som vždy ten najhorší. Tak prečo ja?"
Klaudie: "pochopím ak ma nebudeš chcieť a prepáč že som ti to napísala a vlastne nerieš to ja to zvládnem."

Bez citu?!Where stories live. Discover now