~18~

226 4 2
                                    

Herregud hörni... Just nu har VI kommit till 1000 läsningar! Tack så jätte mycket till alla människor som läser min berättelse!

.........

Kärlek? Jungkook? Lyckligt slut? Nej skulle inte tro det. Jag är inte den tjejen som flörtar med varenda killar jag ser, i verkligheten är jag den mest instängda personen som vägrar att socialisera med folk. Till och med mamma vet det.

Jag vet klart och tydligt vad Jungkook är. En player sorligt nog. Jag vet vad han gör med tjejer och hur han behandlar dem, det är faktiskt lite vidrigt om jag ska vara ärlig.

Men mina fjärilar i magen säger något annat, mina känslor säger något annat. Jag försökte hundra gånger om skaka på huvudet och glömma bort allt jag känner för honom, säga åt mig själv att det går inte, det är inte äkta känslor.

Men såklart, vad man känner och vad man tänker är två olika historier. Och just nu är det kaos.

Min telefon lät på högsta volym på nattduksbordet, idag var det torsdag. Studiedagen var över. Min frihet var över, nu ska jag till mitt fängelse. Skolan.

Jag andades djupt och reste mig upp på tre. Jag gick fram till min garderob och valde ut min gråa FILA mjukisdräkt och mina hel vita FILA skor. Som en accessoar hade jag mina ring örhängen. Jag satte upp mitt hår in en hög hästsvans och sminkade mig lite lätt. Jag vill att det ska se naturligt ut, och inte som dem som dem populära tjejerna i skolan. Dem har alltid de tajtaste kläderna på sig och runt fem kilo smink. Jag har aldrig förstått hur killarna kan tycka det är hett och sexigt. Det ser ju för jävligt ut.

När jag kom in i skolgården såg jag killarna några meter ifrån mig. Alla satt på en bänk och pratade. När jag kom fram till bänken och satte mig ner bredvid Rapmon så fick jag syn på en mycket bekant person sittandes bredvid Suga. 

"Hyun Sung?!"

Varför är hon här? Hon brukar ju aldrig hänga med killarna. Och varför sitter hon bredvid Suga?

"God morgon Rose!" Hon hälsade och log med hennes skinande tänder. Jag blev helt förvirrad av just varför hon är här. "God morgon Hyun Sung" jag pratade långsamt. "Får jag fråga, varför är du här med oss?" Hon skrattade och fixade till sitt hår. Suga märkte ingenting. Dum som han är. Jag himlade med ögonen, "kolla jag vill inte krossa ditt lilla hjärta." Jag tog ett djupt andetag. "Men bara för att ni hånglade på den stormiga dagen betyder det inte att han gillar dig." Jag pekade på Suga som ointresserat knappade på sin mobil.

"Hur vet du att vi ens hånglade den dagen?" Hyun Sung såg helt förkrossad ut. "Tro mig, alla märker när någon får ett stort jävla sugmärke på nacken" jag blinkade med ena ögat.   

"Just another player"Where stories live. Discover now