Orden kom ut ur hans mun men jag förstod ingenting.
Jag, Rose Evelin har inte fallit för Jeon Jung-kook eller för dem andra killarna än? Varför skulle jag vara förälskad i en person som han?
"Ja, för det ni gör är inte attraktivt" kommenterade jag och åt upp en annan köttbit. Jeon Jung-kook kollade på mig med en öppen mun, helt chockad över det han hade hört. "Ingen tjej har någonsin sagt det där till mig" han hade fortfarande öppen mun, "Inte? Då var hon din första" sa Hyun Sung och kände sig stolt över det vi båda hade sagt till den killen som var skolans största player.
Jeon Jung-kook ryckte på axlarna och började äta, jag visste att han blev lite sårad över det jag och Hyun Sung hade sagt men det var rätt åt honom. Han förtjänade det på något sätt.
När vi alla tre var klara med att äta hörde vi skolklockan ringa, vi har en till lektion och sedan så slutar vi. Skönt. Vi alla tre sprang ner från trapporna och in till skåpen, tog upp våra engelska böcker och sprang in till klassrummet. Vi var nästan sena, tack gud att vi kom in i tid. Engelska är jag ganska bra på och är mitt bästa ämne, men det kan bero på att jag är den 'tjejen för Europa' och tränade mycket av det engelska språket i den svenska skolan.
"Rose, varför kommer du inte upp här och stavar dem orden som jag säger på engelska?" Frågade läraren. "Naturligtvis" jag reste mig upp från min bänk och gick ända fram till den grön- färgade tavlan.
"Relevant" läraren pratade på engelska och jag började skriva direkt, "affection" läraren fortsatte och jag skrev på. Hon fortsatte att säga engelska ord som var ganska enkelt för mig. Som jag sade, engelska är mitt bästa ämne.När jag skrev klart alla 'svåra' ord på engelska kollade jag på läraren för att få en signal. Hon nickade och log, jag hade fått alla rätt. "Mycket bra Rose!" Jag gick tillbaka till min bänk och satte mig ner. Efter mig kom en ny elev upp på tavlan och läraren började säga mer engelska ord.
"Du ska kunna mer till nästa gång Park Ji-min!" Läraren blängde surt på honom, jag kunde inte låta bli att fnissa lite. Park Ji-min skämde ut sig helt framför hela klassen. "Nästa är Min Yoon-gi", jag märkte att läraren gick efter klasslistan. Min Yoon-gi satt mitt emot mig och sov med tunga andetag. "Rose, kan du snälla väcka honom?" Läraren frågade och jag nickade direkt.
Jag puttade lite lätt på hans breda rygg. Han rörde sig inte en millimeter. Jag puttade lite hårdare andra gången men fortfarande rörde han sig inte. "Min Yoon-gi?" Jag viskade och puttade på honom igen. Han svarade med ett mummel. Till sist fick jag nog. "Min Yoon-gi!" Jag ropade och slog honom på bakhuvudet. Han reste sig genast upp. "Va? Vart är jag?" Han kollade sig förvirrat runt. Alla skrattade åt honom och jag satte mig ner igen. Rätt åt honom, man ska inte sova i klassrummet.
STAI LEGGENDO
"Just another player"
Fanfiction{Svenska} En 17-årig tjej ska börja på en ny skola, allting är nytt och helt fantastiskt. Men vad hon inte vet är att det finns ett gäng killar som spelar med tjejer och sedan krossar deras hjärtan i miljontals bitar. Alla i skolan kallar dem för "p...