1.

3.2K 75 5
                                    

Właśnie skończyłam montować film, co zajęło mi dokładnie 3 godziny. Wstałam od biurka i pomaszerowałam do pokoju przeglądając moje "Social Media". Spojrzałam na zegarek. Jest 22:23. Trochę się zasiedzialam.

Nazywam się Róża Borowicz i mam 19 lat. Urodziłam się 4 sierpnia 1999 roku. Mieszkam w Warszawie, konkretnie w centrum. Nagrywam na Youtube już od 3 lat i na moim koncie jest około 2 milionów subskrypcji. Wstawiam na kanał przede wszystkim blogi, gry, wycieczki i poradniki. Rok temu wygrałam 8 edycje programu The Voice of Poland. Moim trenerem był Michał Szpak, który jak obiecał, doprowadził mnie do finału. Nagrałam kilka autorskich piosenek.

Moimi ulubionymi piosenkarzami są Grzegorz Hyży i.... Dawid Kwiatkowski. Uwielbiam jego piosenki I jego sposób bycia. Byłam na wszystkich jego koncertach. Mam jego wszystkie płyty, Plus do tego winylową a także autografy, wspólne zdjęcia. Nie raz stałam z nim na scenie, nie tylko jako fanka wybrana z tłumu na koncercie ale tez na spotkaniach z widzami, inaczej w skrócie Star4Fans.

Jestem dość wysoką, zielonooką brunetką. Moje włosy sięgają do talii. Mam tatuaż z różą na prawym nadgarstku. Moim kuzynem jest niejaki Karol "Blowek" Gązwa. Traktuje go jak starszego brata. Wszyscy mówią że jesteśmy do siebie podobni, jednak ja tak nie uważam.

Moje przyjaciółki : Daria i Monika, są ze mną od początku 3 klasy podstawówki. Były ze mną na 'przesłuchaniach w ciemno' i są do teraz. Wspierają mnie przez wszystkie sprawy i nigdy mnie nie zawiodły.

Daria - ma 19 lat. Jest o de mnie o 2 miesiące starsza, niestety. Jest z natury blondynką, jednak teraz na jej głowie panuje kolor rudy podchodząc pod miedz. Jej oczy są koloru ciemnego brązu, jednak czasem wydają się czarne. Ma tatuaż na ramieniu z trzema nutkami, co symbolizuje naszą przyjazn.

Monika - też ma 19 lat, jest najmłodsza z naszej ekipy. Urodziła się w grudniu dokładnie pod sam koniec ostatniego dnia miesiąca. Jej włosy są czarne jak węgiel. Oczy mają kolor ciemnego błękitu.

Siedze na łóżku i przeglądam instagrama, gdy nagle ktoś dzwoni do mnie na prywatną komórkę. Tak, mam dwa telefony co bardzo ułatwia funkcjonowanie. Wiecie, jeden do dzwonienia i załatwiania pilnych spraw, a drugi do Social Media i odpisywania fanom na maile.

Ale wracając.

Wzięłam do ręki mojego Iphona 8 i odebrałam.:

- Halo?

~Halo? Rozmawiam z Różą Borowicz?

-Tak to ja.

~Dzień dobry skarbie. Z tej strony Edyta Górniak.

/to jakiś żart, czy co?/

- Dzień dobry. Coś się stało?

~W pewnym sensie tak. Mam dla Ciebie ofertę.

- Słucham więc uważnie.

~ Jak pewnie wiesz, ruszają castingi do drugiej edycji programu The Voice Kids. Ja niestety nie mogę być trenerką w tym roku i pomyślałam że ty byś chciała zająć moje miejsce.

/ okej, a więc to nie żart. To się dzieje naprawdę /

- Pewnie! Wezmę w tym udział.

~ Doskonale skarbie. Przyjdź po jutrze do studia. Dawid powinien na Ciebie czekać przy wejściu.

- Dziękuję. Dowidzenia.

~ Dowidzenia kochana.

#połączenie zakończone#

O boże.

Mam się zobaczyć z Dawidem Kwiatkowskim przed studiem.

Będę trenerką w The Voice Kids.

Ten dzień nie mógł skończyć się lepiej.

Voice of Love | D.K |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz