Γειαα σας, Με λένε Βανέσα Σαλβατόρ. Είμαι 15 χρόνων. Έχω καστανά μαλλιά μέχρι την μέση της πλάτης είναι σγουρά και έχω γαλαζοπράσινα μάτια. Επίσης έχω δύο αδερφούς τον Στέφαν και τον Ντέιμον. Αλλά δεν μένω μαζί τους .....
Εδώ είναι που ρωτάτε :
"Γιατι?"
Λοιπόν έφυγα από τα έξι μου από εκεί όχι επειδή το ήθελα όμως. Μια μέρα έτσι όπως παίζαμε μπάλα ήρθε ο θείος μου και είπε ότι φεύγουμε....FLASHBACK
"Έλα ρε Ντέιμον δώσε πάσα" Είπα στον ηλίθιο τον αδερφό μου. Που έχει την μπάλα μία ώρα και δεν μου την δίνει.
"Έλα να την πάρεις πριγκίπισσα!" Μου απάντησε. Και ναι καλά καταλάβατε με λέει πριγκίπισσα.
"Σε παρακαλωωω" είπα και έκανα τα κουταβισια ματάκια μου. Ξέρω ότι δεν μπορεί να αντισταθεί.
"Έλα ρε Ντέιμον! Κοίτα την. Δώστης λίγο την μπάλα." Είπε ο δεύτερος μεγαλύτερος αδερφός μου. Ο Στέφαν. Ο Ντέιμον είναι ο μεγαλύτερος και νομίζει ότι κάνει το κουμάντο! Ναι καλά πάντα εγώ το κάνω αλλά δεν το παραδέχεται.
"Καλά,καλά αλλά με ένα αντάλλαγμα!" Είπε και μου χαμογέλασε με το γνωστό πονηρό χαμόγελο του.
"Ωχ κατάλαβα.. Τι θέλεις πάλι?" Είπα δυσαρεστημένα επειδή την προηγούμενη φορά με έβαλε να κάνω τα μαθήματα του!
"Τι να πάρω...τι να πάρω" έλεγε καθώς έκανε λίγο πέρα δώθε και κοιτούσε στον ουρανό
"Το βρήκα!" Είπε έτσι στα ξαφνικά κάνοντας εμένα και τον Στέφαν να τρομάξουμε λιιιιιγο. Επίσης όπως θα καταλάβατε ο Στέφαν είναι ο πιο 'φυσιολογικος' από εμάς.
"Θέλω ένα φιλάκι" Είπε ο Ντέιμον και μου έδειξε το μάγουλο του
"Ιιιιιιι δεν μπορώ.. Μου έχουν μάθει να μην φιλάω ξένους." Είπα και μετά χαμογέλασα κάνοντας οοολα δοντακια μου να φανούν.. Δηλαδή όσα είχα....
"Ποιόν είπες ξένο πριγκίπισσα??" Ειπε και άρχισε να με πλησιάζει απειλητικά
"Οχουυυυ είναι και βλάκας ο ξένος" Είπα και άκουσα τον Στέφαν που έχει σκάσει στα γέλια.
"Μάλιστα, εντάξει" Είπε και άρχισε να με γαργαλάει. Ξέρει ότι είναι η αδυναμία μου
"Χαχαχ-σταμα-χαχα-τα-χαχαχ" είπα ότι μπόρεσα μέσα από τα γέλια μου.
"Είμαι ακόμα άγνωστος πριγκίπισσα?" Είπε ενώ χαμογελούσε η ύπουλη νυφίτσα! Μμμ είναι ωραίο υποκοριστικό, Θα το κρατήσω.
"Χαχαχαχα-οχι-χαχα-εισ-χαχα-αι-χαχαχ-αδερφος-χαχαχα-μου-χαχαχ" είπα και ευτυχώς με άφησε. Τότε πήρα την μπάλα και πήγα να την κλωτσήσω αλλά κάποιος με έπιασε από τον ώμο.
"Ω γειά σου θείε" Είπα όταν γύρισα και τον είδα
"Γειά σου κορίτσι μου" Είπε ο θείος χωρίς να χαμογελάσει
"Τι κάνεις εδώ??" Τον ρώτησε ο Στέφαν. Από παλιά ο Στέφαν και ο Ντέιμον δεν τα πήγαιναν καλά με τον θείο. Δεν καταλαβαίνω γιατί αλλά εντάξει δεν πειράζει.
"Εμμ ο μπα-μπαμπας σας με ε-εστειλε να π-παρω την μικρή και να φ-φυγουμε.." είπε. Μα καλά γιατί τραυλίζει?
"Για πόσο?" Ρώτησα γεμάτη περιέργεια..
"Και που?!" Ρώτησε ο Ντέιμον
"Θα πάμε στην Ρωσία.." είπε ο θείος και δεν ήξερα αν πρέπει να χαρώ...
"Για πόσο?!" Ρώτησε ο τώρα γεμάτος νεύρα Στέφαν
"Μα-μαλλον για πάντα.." το είπε και ένιωσα τα μάτια μου να καίνε. Τον κοίταξα και είχε ένα ειρωνικό χαμόγελο!...
"Θα έρθουν και τα ηλίθια έτσι?" Είπα και έδειξα τα αδέρφια μου
"Όχι...δεν μπορούν" Είπε ο θείος σχεδόν γεμάτος χαρά.
"ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥ-ΘΕ- ΝΑ!" άρχισα να φωνάζω.
"Δεν σε ρώτησα."είπε και με τράβαγε από το χέρι.
Τα αδέρφια μου πήγαν να επέμβουν αλλά ηρθαν κάτι άντρες και τους πήγαν κάπου.."ΣΕ ΜΙΣΩ" Του φώναζα με μανία συνέχεια. Αυτό δεν θα του το συγχωρήσω ποτέ.
END OF THE FLASHBACK
Ναι και έτσι βρέθηκα εδώ στην Ρωσία. Από τα έξι μου μακριά από τα αδέρφια μου. Μόνο αυτοι μου λείπουν...τον μπαμπά και αυτόν τον μισώ αφού αυτός έστειλε τον μπάσταρδο.
Τώρα έχω μία κολλητή την Βενετία. Της τα λέω όλα εκτός από το πιο μεγάλο μου μυστικό....ούτε τα αδέρφια μου το ξέρουν... φοβάμαι ότι θα με μισήσουν. Μόνο η Μαρία το ξέρει είναι ξαδέρφη μου. Είναι και αυτή βαμπίρ σαν τα αδέρφια μου. και ξέρω ότι δεν θα μου έκανε ποτέ κακό για αυτό που είμαι.
Anyway. Στο σχολείο είμαι η bad bitch. Όχι γιατί πάω με όλους αλλά επειδή κάνω συνέχειά το κουμάντο,έχω πείσμα και πειθαρχία.
Μην με βλέπεις έτσι ήσυχη μπορω να νευριάσω σε δευτερόλεπτα και μετά ποιος σε σώζει.Hey lionss
Τι κάνετε? 💖Λοιπόν επειδή είναι η πρώτη μου ιστορία θέλω να είστε ευγενικοί!
Επίσης έχει γίνει ένα μπέρδεμα και έπρεπε να ξανά ανεβάσω αυτό το κεφάλαιο!
Αυτααα BYE LIONSSS
HOT KISSES!💋
YOU ARE READING
the salvatore girl
Adventureένα κορίτσι ονόματι Βανέσα salvatore που έχει δύο αδέρφια τον Damon και τον stefan salvatore ξέρει ότι και οι δύο είναι Βαμπίρ αλλά αυτοί δεν ξέρουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της. θέλω να συμπληρώσω ότι γίνεται της Πόπης εκεί μέσα. Επίσης το έγρ...