"ΟΧΙΙ!"

348 31 0
                                    

Μαρίας ΠΟΒ

Έχουν περάσει 5 λεπτά από τότε που μας ειπαν τα αγόρια ότι ξύπνησε και ότι πρέπει να βιαστούμε..

"Μαρία! Μαρία..!" Με φώναξε ο Γιώργος.

Α ναι ξέχασα να σας πω που είμαι!
Είμαι μέσα στο δωμάτιο με τα καλλυντικά..ενώ οι άλλες στην ΤΕΡΆΣΤΙΑ ντουλάπα..

"Τι έγινε;;" Ρώτησα. Καλέ το παιδί λαχανιασε!

"Δε-δεν χρειάζεται να βιάζεσαι..την ξανά κοιμησαμε.." είπε. ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΑΝ?!

"ΤΗΝ ΧΤΥΠΗΣΑΤΕ???" Τον ρώτησα.

"Εμ οχι;; Πριν προλάβει να ανοίξει τα μάτια της ήρθε ο Άρης τρέχοντας και της έδωσε ένα υπνοτικο χάπι.." είπε.

"Άρα δεν είδε πρόσωπο έτσι;;" Ρώτησα.

"Όχι!" Είπε και ανάσα ανακουφισμένη..

"Μήπως είδες τις άλλες;;;" Ρώτησα.

"Σοβαρά τώρα;;; Με το ζόρι βρήκα εσένα!" Είπε και γέλασα.

"Χαχαχα εντάξει άμα τις δεις όμως πες τες να κάνουν λιιιγο πιο γρήγορα! Βαρεθηκαα!" Είπα. Ενταξει δηλαδή οι άλλες ψάχνουν ΡΟΎΧΑ αλλά οκ και εγώ εδώ με τα καλλυντικά..αλλά βαρεθηκαα νομίζω ότι έχω μάθει αυτό το μέρος πιο καλά και από την Βανέσα.

"Εντάξειιιι!" Είπε και πήγε να φύγει.

"Α και έχεις ένα φιλάκι από τον Άλεξ..αλλά δεν θα στο δώσω 😂" είπε .

"Οκ και από εμένα! Αλλά να του το δώσεις!" Είπα και του έκλεισα το μάτι.

"Γιατί ρε;; Τι σου έκανα και θέλεις να πεθάνω;!" Ρώτησε και αρχίσαμε να γελάμε.

"Άντε ρε από εδώ!" Είπα και του πέταξα ένα μαξιλάρι από τον καναπέ..ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΠΕ!

"Άντε byeee!" Είπε και έφυγε με το μαξιλάρι αγκαλιά 😂😂

Αλλααα οοοχιιι είναι μια πονηρή νυφίτσα και γύρισε για να μου το πετάξει όταν χαλάρωσα!

"Σορυυ! Επρεπεεε" είπε και έφυγε τρέχοντας..

Έχε χάρη που βαριέμαι να σηκωθώ..!

Λυντιας ΠΟΒ

"Μμ αυτό είναι καλό.." είπα κοιτάζοντας μία την φωτογραφία και μία τα ρούχα..

"Δεν ξέρω.." είπε η Έλενα.

"Έλενα! Δεν σε ρώτησα! Εγώ ανέλαβα το ντύσιμο!" Είπα και γέλασαν τα κορίτσια.

"Τι γελάτε ρε κοκονες??'' είπα. Πήγαν να απαντήσουν αλλά εμφανίστηκε ένας Γιώργος.

"Να ξέρετε! Η Βανέσα ξανά κοιμάται! ΜΗΝ ρωτάτε πως! Και! Η Μαρία μου είπε άμα θέλετε να κάνετε λίγο πιο γρήγορα γιατί βαριέται!" Είπε και έφυγε τρέχοντας.

the salvatore girlWhere stories live. Discover now