"Στέφαν! Ποια είναι αυτή?" Είπε μια κοπέλα με ξανθά μαλλιά και πράσινα μάτια...
"Ω Caroline.." είπε ο Στέφαν
Εγώ σηκώθηκα από τα πόδια του Στέφαν και την κοίταξα με το bitch βλέμμα μου..
"Τι βάψαμε..." Είπε ο Στέφαν στον εαυτό του αλλά μπόρεσα να τον ακούσω...
"Γειά είμαι η caroline!" Είπε και μου έδωσε το χέρι
Λοιπόν κάτι αλλο που πρέπει να μάθετε για εμένα είναι ότι δεν τα πάω καλά με άλλους ανθρώπους εκτός από : τα αδέρφια μου! Την Βενετία.. το φυτό εεε ήθελα να πω την Αλέξα! Την είχα συμπαθήσει είναι η αλήθεια.. και τελευταίος ο Άρης...
Αλλά επειδή σήμερα έχει πέσει υπερβολική ευγένεια θα το παίξω bitch!
Βασικά είμαι bitch...."Μμμ δεν νομίζω να σε ρώτησα..." Είπα και μου ήρθε να βάλω τα γέλια με την έκφραση της. Εντάξει συνήθως δεν είμαι τοοοσο κακια..
"Βανέσα!" Της είπα και τελικα πήρα το χέρι της.. τι? Μετά θα ένιωθα άσχημα..
Πφφ ποιος θα το πιστέψει αυτό?! Δεν μετανιώνω ποτέ για το τι κάνω! Τέλος πάντων ο Στέφαν με έσπρωξε διακριτικά στον ώμο....
"Α ωραίο όνομα!" Είπε χαρούμενα...μα καλά γιατί τόσο χαρά?
"Λοιπόν caroline...με ήθελες κάτι?" Είπε ο Στέφαν. Ποτέ δεν αντέχαμε όταν διέκοπταν τις αδελφικές στιγμές..
"Εμμ ναι σε χάσαμε από το πάρτι... Αλλά τελικά δεν μου είπατε η κοπέλα ποια είναι?" Είπε με ένα αρκετά περίεργο τρόπο αλλά και χαρούμενο..
"Πρώτον έχω και όνομα! Και δεύτερον τι σε νοιάζει ποια είμαι?!" Της είπα με άγριο τώρα πια βλέμμα. Αυτό δεν μου αρέσει! Για αυτό δεν κάνω πολύ παρέα με άλλα άτομα ρωτάνε πάρα πολλά! Κάτι που σπάει υπερβολικά τα νεύρα!
"Συ-συγνωμη"είπε και έσκυψε το κεφάλι...
Το πρωί το έκανε και η Αλεξα αυτό...
"Καλα...δεν πειράζει απλός έχω λίγα νεύρα. Ε είναι και που μισώ τις ερωτήσεις..." Είπα και χαμογέλασε
"Κάποτε τις λάτρευες..." Είπε ο Στέφαν
Και πήγε δίπλα στην Καρολάιν..
"Όπως το είπες.. κάποτε...έχουν αλλάξει πολλά από τότε.." είπα και έβαλα το ένα χέρι μου στον ώμο του
"Άντε καλέ! Πάνε με τους φίλους σου! Τι με κοιτάς?!😂" Είπα και γέλασα
"Θα είμαι καλά μόνη μου.." του είπα και του έκλεισα το μάτι
YOU ARE READING
the salvatore girl
Adventureένα κορίτσι ονόματι Βανέσα salvatore που έχει δύο αδέρφια τον Damon και τον stefan salvatore ξέρει ότι και οι δύο είναι Βαμπίρ αλλά αυτοί δεν ξέρουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της. θέλω να συμπληρώσω ότι γίνεται της Πόπης εκεί μέσα. Επίσης το έγρ...