Για δες καινούργιο κεφάλαιο

273 26 9
                                    

Τι νομίζατε ρε θα σας άφηνα εγώ χωρίς ένα ψεύτικο "συνεχίζεται" ή θα σας άφηνα με ένα τόσο κλασσικό τέλος? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ

Η Βανέσα έγινε 27
Ο Άρης 28

Έχουν ένα αγοράκι που το λένε Γιάννη. Είναι πέντε χρόνων. Έχουν και ενα άλλο αγοράκι που τον λένε Στέφανο.Είναι εφτά χρονών.

Ζουν όλοι μια χαρά.

Ο Ντέιμον με την ξυνη-εεε εννοώ την Έλενα παντρεύτηκαν και έκαναν ένα μικρό κοριτσάκι που το λένε Νάσια.

Ο Δίον με την Λουκία δεν θέλουν να παντρευτούν γιατί θεωρούν τον γάμο κάτι που χαλάει την σχεση.

Ο Ματίας με την Βενετία αποφάσισαν να κάνουν πολιτικό γιατί η Βενετία γέννησε πρόσφατα ένα μικρούλη αγοράκι.

Η Καρολάιν με τον Στέφαν παντρεύτηκαν αλλά δεν θέλουν ακόμα κανένα παιδί.

Η Μπόνι με τον Τζέρεμι χώρισαν επειδή ο Τζέρεμι έφυγε στην Γερμανία ενω η Μπόνι στην Αμερική.

Ο Άλεξ με την Μαρία έκαναν πολιτικό αλλά δεν έχουν παιδάκια.

Η Αλέξα και ο Στέλιος (κ. Αγγουρις) έκαναν ένα παιδάκι αλλά δεν παντρεύτηκαν.

Ο Γιώργος έμεινε ο ίδιος ηλίθιος. Βγαίνει με μια κοπέλα για κάποιες εβδομάδες και μετά με άλλη.
Ο Θωμάς δυστυχώς πέθανε από μία αρρώστια. Η μαμά (Ελισάβετ) των Σαλβατόρ ήρθε να πει την αλήθεια για να δούμε κατά πόσο όλα αυτά είναι αλήθεια..

Και αν είναι..γιατί ζουν όλοι τόσο ευτυχισμένοι και ήρεμοι?

ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΑ ΣΟΒΑΡΑ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ????
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΘΗΤΕ????
Για να δούμε τι θα γίνει παρακάτω😏

the salvatore girlWhere stories live. Discover now