"ΒΑΝΕΣΑ ΦΥΓΕ!"

453 32 2
                                    

Όπα ο Σκοτ!

"Κοίτα πείσω μας" μου είπε. Γύρισα και είδα την Αλέξα με τον κ. Αγγούρι.
Το τι έλεγαν..

"Εσύ ποτέ δεν με φίλησες έτσι!" Είπε η Αλέξα.

"Θα το κάνω στο μέλλον!" Είπε το αγγούρι.

"Ναι ναι!" Ειπε.

"Βανέσα δεν πάμε σε άλλη φωτογραφία;;;;" Με ρώτησε το κ. Αγγούρι κάνοντας μου νόημα..

"Ναι!" Είπα.

"Ο Ίθαν και ο Αίντεν.." είπα.

"Επόμενη!" Φώναξε η Λύντια.

Παλιά τα είχε με τον Αίντεν... Αλλά τον χώρισε γιατί θεωρούσε ότι ήταν από την κακιά πλευρά...εγώ τους συμπαθούσα...κάναμε καλή παρέα...
Αλλά μια μέρα σκότωσαν τον Αίντεν...είχαν ήδη χωρίσει...αλλά είπε ο Αίντεν όταν πέθαινε "δεν πειράζει...η Λύντια δεν θα πιστέψει ότι είμαι από τους καλούς έτσι και αλλιώς.." μετά από τον θάνατο του έφυγε και ο Ίθαν...κάπου πήγε...κανείς δεν ξέρει..

Η Λύντια αγκαλιάζονταν με τον Αίντεν και εγώ με τον Ίθαν..την φωτογραφία νομίζω την έβγαλε ο Λίαμ..

Οκ τώρα αρχίζω και νευριάζω..

Κοιτάω την Λύντια και φαίνεται πολύ αναστατωμένη...

"ποιος τις έβαλε;!" Ρώτησα..

"Κανένας μας..." Μου είπε ο Άιζακ..

"κάποιος πρέπει να τις έχει βάλει! Δεν μπορούν να μπουν μόνες τους! Ξανά ρωτάω λοιπόν...ΠΟΙΟΣ ΤΙΣ ΕΒΑΛΕ;!" Ξανά ρώτησα.

"Εγω" είπε ο...όχι δεν γίνεται...είναι ο..ο Ίθαν...

"Ίθαν!" Είπα και πήγα να τον αγκαλιάσω...με αγκάλιασε και αυτός..

"Πώς μπήκες εδώ;;" Ρώτησε ο Ντέιμον. Αυτό όντως είναι περίεργο...έχουμε ασφαλίσει το σπιτι!

"Σοβαρά τώρα;;" Είπε και μας έδειξε ένα καλοδιο που κρατούσε. ΚΡΑΤΑΤΕΜΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΩ!

"Μπορούσες να χτυπήσεις και την πόρτα!" Είπα και πήρα το καλοδιο..

"Ναι αλλά δεν θα ήταν και τόσο μεγάλη εκπλήξει.." είπε.

"Дурак!" Του είπα.

"Ε;" Ρώτησε.

"ΑΑ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ!" Πετάχτηκε ο Σταίλς.

"Τι σημαίνει ρε πανέξυπνε;;" Ρώτησα.

"Χαζός!" Είπε ο Σταίλς και έμεινα εντυπωσιασμένη!

"Από πού το ξέρεις ρε;;" Τον ρώτησα.

"Αλήθεια τώρα;; Στο beacon hills όλο έτσι με έλεγες! Ε μετά το έψαξα και το βρήκα!" Είπε.

the salvatore girlWhere stories live. Discover now