"I'M A BARBIE GIRL"

249 21 20
                                    

Άρης ΠΟΒ

Γαμωτο τις έχασα!!

"Έλα γαμω το μυαλό σου σήκωσε το.." μονολογησα όσο έπαιρνα τηλέφωνο τον Στέλιο

"Έλα ρε γκέι τι θες;;"
"Άσε τις μαλακίες και άκου προσεκτικά."

[....]

"Κάτσε ρε μαλακα και που πήγαν;!" Με ρώτησε
Ναι ξέρεις ξέρω που πήγαν και είπα να σπαταλήσω το χρόνο μου περνώντας σε τηλέφωνο.

"ΑΝ ΗΞΕΡΑ ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΕΠΑΙΡΝΑ." Του φώναξα

"Έρχομαι με το αμαξι." Είπε και μου το κλεισε.

[....]

"Άντε ρε καθυστεριμενε πουστο μαλακα γιατί άργησες;" Του φώναξα και μπήκα στο αμάξι. Έβαλε φουλ γκάζι και πηγαίναμε από εκεί που πιστεύαμε ότι θα πήγαν.

"ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΡΓΗΣΑ;!  ΟΥΤΕ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ" φώναξε και αυτός.

"ΠΑΜΕ" του φώναξα και γκαζοσε κι άλλο. Στο μεταξύ του εξηγούσα και την όλη φαση.

Αλλά κάποια φάση σταματήσαμε σε κάτι...αστυνομικούς;;

Μετά από λίγο μας είδε ένας και ακούσαμε να λέει "άντε πάμε εκείνος έχει περίεργη μούρη" και έφυγε από ένα άλλο αμαξι.

ΜΙΣΟ ΤΙ ΕΙΠΕΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΜΟΥΡΗ?!?

ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΜΙΕΣ ΡΕ ΣΑΥΡΑ.

"γεια σας. Να ελέγξουμε?" Μας ρώτησε η σαύρα. Κάνει και για γκέι λίγο ο τύπος.

Όχι δεν το λέω γιατί είπε ότι έχω περίεργη μούρη. Την αλήθεια λέω.

"Ναι φυσικά" είπε ο Στέλιος.

Με αυτές του τις λέξεις άνοιξαν πόρτες, προτ παγκαζ και γενικά κάτι τέτοια.

"Βγείτε απο το αμαξι" είπε ο άλλος τυπας. Ρε μαλακες θελετε ξύλο;;;;

"Άντε Άρη σήκωσε την κωλαρα σου μωρό μου" είπε ο Στέλιος.

Πωωω μαλακα ρεζιλι και εδώ

"Σκάσε ρε μαλακα" είπα γελοντας και βγήκαμε από το αμάξι. Αμέσως τα πουστρακια μας έψαξαν.

"Κρυοκωλε" είπε στο άκυρο ο Στέλιος σε εμένα.

"ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΎΩ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΠΙΣΘΊΩΝ ΜΟΥ" φώναξα και ο τύπος ακα γκέι που με έψαχνε έκλεισε τα αυτιά του. Ουπς μάλλον πόνεσε ο γλυκούλης.

"Ηρεμήστε καταρχάς" είπε ο όχι γκέι λογικά.

"Εμείς ήρεμοι είμαστε εσείς οχιιιι" είπε με ένα ηλίθιο ύφος ο Στέλιος και με κοίταξε με νόημα.

Νομίζω σκεφτήκαμε το ίδιο..αν ήρθαμε από εδώ θα ήρθαν και οι άλλες..αν κάνουμε μαλακια μπορεί να μας πάνε εκεί που πάνε.. Γιατί και να μας αφήσουν εμείς δεν ξέρουμε που να πάμε.

Του εγνευσα καταφατικά και αρχίσαμε το παιχνίδι.

[...]

"Ήταν ένα μικρό καραβιιιι ήταν ένα μικρό καράβιιι που ήταν α-α-αταξιδευτο ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΟΕ ΕΕΕ"

"ΣΚΑΣΤΕ" μας φώναξε ο γκέι.

Ναι παιδιά τα καταφέραμε. Αυτή τη στιγμή είμαι εγώ με τον Στέλιο στο αμαξάκι τους. Και ναι τραγουδάμε κάτι ωραία τραγούδια αλλά δεν τους αρέσουμε μάλλον..ΣΤΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΑΣ.

"ΚΑΤΩ ΑΠΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΈΡΙΙΙΙΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩΩΩ-"

"ΣΚΑΣΤΕ ΕΊΠΑΜΕ!!!" Φώναξε ο άλλος.

Καλά αλλάζουμε ρεπερτόριο.

"ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΩΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝΕ ΤΡΕΛΑ ΜΕΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΤΑ ΝΕΡΑΑΑ ΚΟΥΑ ΚΟΥΑ ΚΟΥΑ ΚΟΥΑΑΑ"

"ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟ" φώναξε ο γκέι.

Κοιταχτηκαμε με τον Στέλιο.

"Το χουμε" είπε ο Στέλιος

"I'M A BARBIE GIRL. IN A BARBIE WOOOOORLD LIFE IN PLASTIC. IT'S FANTASTIC"

"Ouuuuu fantastic" είπε ειρωνικά ο άλλος. Θα τον πούμε Τουίτι. Ενώ ο γκέι χτυπιοταν από τα νεύρα του.

"Ε ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΘΕΣ?" Του φώναξα.

"ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ" είπε ο γκέι.

"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΡΜΠΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ?!" Φώναξα εγώ

"ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ" φώναξε ο Στέλιος.

"Ναι ρε μαλακα" είπε ο Τουίτι γελοντας αλλά σταμάτησε μόλις τον κοίταξε ο γκέι..

Ωραία θα περάσουμε και σήμερα.

[...]

ΦΤΑΣΑΜΕΕΕΕΕΕ

κατεβήκαμε κάτω λέγοντας τα εξής λόγια : χαρήκαμε για το ταξίδι τώρα πάμε να βρούμε αυτήν που θέλουμε. Να ακούτε Μπάρμπι είναι πολύ καλή κοπέλα.

Αλλα μόλις πατήσαμε το πόδι μας κατω μας στόχευαν 5 άντρες..άντε γαμησου..

******

Χευ..
Γεια..

ΜΗΜ ΜΕ ΒΡΙΣΕΤΕ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩΩ

ξέρω έλειπα για πολύ καιρό..

Λοιποον..για πείτε τα νέα σας καλέ

Επίσης πως περνάτε το καλοκαίρι;

Εγώ κομπλέ είμαι κατασκήνωση.

Τα λέμε στο επόμενο ελπίζω σύντομα..bye babiessss♥️

the salvatore girlWhere stories live. Discover now