Το σημάδι

984 68 8
                                    

Μου άνοιξε...

"Γειά σου Ντέιμον.."

*******

"Γειά σου...ποια είσαι?και πως με ξέρεις?!" Ειπε με ένα βλέμμα λες και ήρθα να τον σκοτώσω... Μα καλά πόσο άλλαξα?!
Η καρδιά έσπασε για λίγο αλλά και εγώ δεν θα τον γνώριζα άμα τον έβλεπα μετα από 9 χρόνια! Τον γνώρισα γιατί έχω δει φωτογραφίες που μου έδειξε η Μαρία...

"Δεν νομίζω ότι έχω αλλάξει τόσο πολύ!" Του λέω με ένα bitch βλέμμα. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΕΠΕΣΕ!

"Αυτό το βλέμμα κάτι μου θυμίζει..." Λέει και σηκώνει το δάχτυλο στη μούρη μου!

"Εντάξει λοιπόν αφού δεν μπορείς να καταλάβεις...θα σου πω.." είπα και ειλικρινά θα μπορούσα να κλάψω αλλά έχω πάρει αυτόν τον ηλίθιο όρκο!

"Λοιπόν? Περιμένω!" Είπε λίγο απότομα... Τώρα καταλαβαίνω αυτά τα παιδιά που τους έχω φωνάξει..

Αλλά όχι κύριε δεν φτάνει που δεν με κατάλαβες μου φωνάζεις κιόλας!

"Να σου πω! Σε ΕΜΕΝΑ δεν φωνάζει κάνεις!" Του λέω και θυμάμαι πως τσακωνομασταν παλιά....

Όσο και να θέλω να τον αγκαλιάσω με πληγώνει που δεν με θυμάτε και μου φώναξε από πάνω!

"Ξέρεις ούτε σε εμένα φωνάζουν!" Είπε και τότε κατάλαβα ότι πρέπει να του πω τώρα ποια είμαι γιατί αλλιώς θα με διώξει...

"Κάνουμε σαν μικρά παιδιά.... ακριβώς όπως παλιά!" Του είπα και άρχισα να γελάω..

"Για ποιο πράγμα μου μιλάς?!" Λέει και προσπαθεί να κρατήσει το σοβαρό πρόσωπο του. Αλλά όσο με έβλεπε να γελάω του ξέφυγε ένα γελάκι!

"Εντάξει λοιπον! Είμαι η πριγκίπισσα..." Έμεινε να με κοιτάει!

με τράβηξε απότομα μέσα στο σπίτι. Κοιταγα γυρω-γυρω αλλά μετά με γύρισε σε αυτόν και ....

"ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ?!" μου φώναξε. Τώρα τι του απαντάς???!

"ΓΑΜΩΤΟ ΝΤΈΙΜΟΝ Η ΒΑΝΕΣΑ ΕΙΜΑΙ!" Του φώναξα και εγώ με την σειρά μου

"Εντάξει... απόδειξε το!" Είπε λίγο πιο ήρεμα. Κλασσικός Ντέιμον! Δεν πιστεύει σε τίποτα μέχρι να δει τις αποδείξεις! Αλλά δεν στα παν καλα! Έχω αποδείξει μία αλλά εχω!

"Εντάξει! Κοίτα!" Του είπα και του έδειξα τον λαιμό μου..

FLASHBACK

"Ντέιμον! Στέφαν!" Φώναξα τα αδέρφια μου στο μπάνιο για να δουν τι μπορώ να κάνω!

"Τι έγινε πάλι?!" Λέει ο Ντέιμον ενώ μπαίνει μέσα μαζί με τον Στέφαν.

the salvatore girlWhere stories live. Discover now