Ξύπνησα σε ένα άσπρο δωμάτιο. Πφφ λογικά είναι νοσοκομείο...
Κατσε...τι στο διάολο κάνω εδώ?!Έχω μία σοβαρή ερώτηση!..
Γιατί τα νοσοκομεία έχουν άσπρους τοίχους και όχι ένα άλλο χρώμα ξέρω γω κόκκινο ή πορτοκαλί κάτι τέτοιο χαρούμενο χρώμα!?Τέλος πάντων ας γυρίσουμε στο θέμα μας...
Τι κάνω εδώ?!
........
.......
Α ναι ενας μαλακας αποφάσισε να με πατήσει....Αφού την είχα γλυτώσει το πρωί με τον Άλεξ σιγα που θα την γλυτωνα και δεύτερη φορά...
Περίμενεεεε που είναι το κουτάβι????
Ναι ξέρω αναρωτιέσαι :πάει καλά αυτή?! Την πάτησε αμάξι και σκέφτεται το κουτάβι??Λοιπόν ναι!
Έτσι και αλλιώς δεν είναι πρώτη φορά που με πατάει αμάξι...Τέλος πάντων οι άλλοι που είναι....
Και πάνω που αναρωτιέμαι μπαίνει μέσα ο Ντέιμον με τον Στέφαν..
"Πριγκίπισσα! Είσαι καλά??" Ρώτησε ανήσυχος...
Μμμ ας σπάσουμε λίγη πλάκα"Εμμ είμαι καλά κύριε αλλά ποιοι είστε εσείς οι δύο???" Ρωτησα και κρατιόμουν με νύχια και με δόντια για να μην γελάσω..
"Τ-τι?" Ρώτησε ο Στέφαν γιατί ο Ντέιμον ήταν έτοιμος να λιποθυμήσει.
Τους λείπαμε μολεεε
"Χαχαχσχαχαχαχαχ πλάκα έκανα!" Είπα γελοντας
"Ρε πριγκίπισσα! Πήγα και ήρθα!" Ειπε πιάνοντας την καρδιά του
Τους αγκάλιασα και ρώτησα..
"Είναι και οι άλλοι εδω?" Ρώτησα
"Ναι...είναι ο Αρης, ο Άλεξ, η Αλέξα,ο Γιώργος,ο Τζέρεμι,η Καρολάιν,ο Ματ, Έλενα..." Είπε ο Ντέιμον. Μα καλά από πού τους ξέρει?
"Από πού τους ξέρεις?" Ρώτησα γεμάτη περιέργεια
"Τους έμαθα! Και μην με διακόπτεις! Είναι και άλλοι δύο..." Είπε και μου χαμογέλασε πονηρά..
"Ποιοι?!" Ρώτησα ανυπόμονη
"Η Μαρία!" Είπε ο Στέφαν..
"ΝΑΙΙΙΙΙ" άρχισα να φωνάζω...
"Περίμενε...ποιος άλλος?" Ρώτησα και ησύχασα πάλι
"Λοιπόν είναι και αυτός που σε χτύπησε..." Είπε ο Ντέιμον
"Α ευτυχώς..." Είπα γιατί..
"Γιατί?" Με ρώτησε ο Στέφαν και ο Ντέιμον ταυτόχρονα..
"Γιατί.... φοβήθηκα ότι θα ήταν ή ο πουστομαλακας ή ο λεγόμενος μπαμπάς ....αλλά ευτυχώς δεν είναι!" Είπα και επικρατεί για λίγο άβολη σιωπή...
YOU ARE READING
the salvatore girl
Adventureένα κορίτσι ονόματι Βανέσα salvatore που έχει δύο αδέρφια τον Damon και τον stefan salvatore ξέρει ότι και οι δύο είναι Βαμπίρ αλλά αυτοί δεν ξέρουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της. θέλω να συμπληρώσω ότι γίνεται της Πόπης εκεί μέσα. Επίσης το έγρ...