"ΜΑΤΙΑΣ!"

347 34 5
                                    

Γιατί μου ήρθε η ιδέα να βγω έξω;!

Γαμωτο! Τώρα τι κάνω;! Τι κάνεις στην περίπτωση που 7 άνδρες σε στοχεύουν με όπλο;;;

ΤΣΙΡΙΖΕΙΣ! ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΎΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ;;; ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΎΣΟΥΝ!

Μπράβο φωνουλα! Σωστά!

Πήγα να τσιριξω όμως με πλησίασε ένα άντρας με μάσκα, μου έκλεισε το στόμα και μου είπε.

"Αν τσιριξεις και θα πεθάνεις και θα πεθάνουν και αυτοί!" Ειπε. Ρε μήπως να το παιξω κουλ;;;

Δεν θα νευριασουν περισσότερο;;;

Ε δεν πειράζει! Για να μην με έχουν σκοτώσει μέχρι τώρα κάτι θα θέλουν...

Για πρώτη φορά έχεις ΕΣΥ δίκαιο...

Ναι...

ΘΑ ΤΟ ΠΑΊΞΩ ΚΟΥΛ!

Ήθελα να του πω κάτι έτσι του έκανα νόημα ότι δεν θα φωνάξω..

"Έτσι μπράβο!" Είπε και πήρε το χέρι.

"Λοιπόν; Τι ακριβώς θέλετε;" Ρώτησα και έγειρα την πλάτη μου στον τοίχο.

"Να έρθεις μαζί μας!" Ειπε. Ναι τρέχοντας..! Για μισό! Τα όπλα δεν θα με πειράξουν! Είμαι λυκανθρωπος!

"Ναι τρέχοντας! Ωραία όπλα πάντως!" Είπα κοροϊδευτικά...

"Ναι είναι! Μην τα πολύ πλησιάζεις γιατί έχουν wolfsbane!" Είπε.

"Οκ τσιλ δεν θα πάω! Λοιπόν τι λέγαμε; Α ναι ότι θέλετε να έρθω μαζί σας...περίμενε να το σκεφτώ..Οχι!" Είπα .

"Δεν σε ρωτησαμε! Θα έρθεις με το καλό ή με το κακό!" Είπε.

"Σορυ αλλά εγώ δεν κουνιεμαι από εδώ!" Είπα.

"Απόδειξέ το!" Είπε. Τώρα εμένα αυτό τι μου θυμίζει;; Κάπου το έχω ξανά ακούσει...

"Δη-Δημητρη;!" Είπα.

"Δημήτρης;" Ρώτησε ένας άντρας.

"Ματιας! Σορυ γλύκα αλλά δεν λέω από να ναι το ονοματάκι μου" μου είπε.

"Ματιας; Μου άρεσε πιο πολύ το Δημήτρης!" Ειπα. Οκ δεν φάνηκε να του αρέσει το σχόλιο μου...

"ΠΑΜΕ!" Είπε και με έπιασε από τον αγκώνα.

"Εμ ξέρεις μπορώ και μονη μου! Εκτός απο την μανία σου με τα ψέματα έχεις εγκεφαλική βλάβη ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΒΟΣ! Έχω πόδια!" Είπα και περπάτησα σε στυλ ντίβας.

the salvatore girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora