Σήμερα τελευταίο κεφάλαιο.
Σο ελπίζω να σας αρέσει...μην με βρίσετε πλζ σας αγαπάω😂💞Άρης ποβ
Μόλις πήγε να πυροβολήσει η Ελισάβετ με κάποιο τρόπο η Βανέσα βρέθηκε μπροστά από τον μικρό και χτύπησε η σφαίρα εκείνη..
Δε-δεν θα αντέξει..αμέσως μπουκαραν όλοι..όλοι γενικα..Καρολάιν Ντέρεκ..όλοι..αργά ήρθατε μάγκες..Βανέσα ποβ
Δεν μπορούσα να βρω τον Ρυθμό της ανάσας μου και τα μάτια μου θολωναν όλο και πιο πολύ..
"Σας αγαπάω μικρέ..να το θυμάσαι αυτό" χάιδεψα αργά το μάγουλο του Στέφανου ενώ το αίμα πλέον από την καρδιά μου ήταν ποτάμι..
"Πάντα θα το κάνω" χαμογέλασα ενώ μετά άρχισα να χάνω την όραση μου.
Ντέρεκ ποβ
Μπήκαμε μέσα και αμέσως καταλάβαμε..ορμηξαμ όλοι σαν πεινασμένοι λύκοι πάνω στην Ελισάβετ χωρις κανένα απολύτως έλεος και την σκοτώσαμε. Της βγάλαμε την σάρκα όσο δεν το είχαμε κάνει σε κανένα. Φυσικά και δεν ένιωθα τύψεις.
"Η Βανέσα.." άκουσα την Μαρία να λέει και πήγε προς τα εκεί. Αμέσως πήγα από πίσω ενώ ο Άρης είχε συνέλθει και είχε πάει από πάνω της και έκλαιγε..
Δεν μπορεί να είναι νεκρή..όχι τώρα..δεν μπορεί..δεν πρέπει..
Ο Στέφαν αμέσως όρμηξε εκεί για να δει."Όχι. Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ" φώναζε με λυγμούς ενώ αγκάλιαζε το πτώμα της..όλοι κλαιγαμε κανονικότητα..
"Η μαμά.." είπε ο Στέφανος και αμέσως τον πήρε η Αλέξα και τον πήγε έξω ενώ και εκείνη έκλαιγε..
Αλεξα ποβ
Βγήκα έξω και πήγα στον Ντέιμον..ακόμα δεν ξέρει τίποτα..
"Στέφανε!! Που είναι η μαμά;;" Ρώτησε ο Γιάννης.
"Που είναι η Βανέσα;" Ρώτησε ταυτόχρονα ο Στέλιος με τον Ντέιμον..
"Η μαμά έχει αίμα και όλοι κλαίνε..έγινε άγγελος και είπε ότι μας αγαπάει και θα το κάνει" είπε ο Στέφανος..
Ο Ντέιμον με τον Στέλιο έμειναν ακίνητοι..λες και πάγωσαν..μόνο δάκρυα..βγήκαν από το αμάξι και έτρεξαν μέσα..
Ήταν νεκρή..όλοι το ξέραμε..
Άρχισα να ξεσπάω σε κλαματα..δεν μπορούσα να σκεφτώ έναν κόσμο χωρίς Βανέσα..Τελικά τι έγινε;;..
Η Βανέσα όντως πέθανε..
Ο Άρης μεγάλωσε τα παιδιά με ήθος και αξία. Όπως ακριβώς θα ήθελε και η Βανέσα. Δεν έφτιαξε ποτέ την ζωή του με άλλη γυναίκα. Δεν εμπιστευόταν καμία εκτός από την νεκρή πια Βανέσα..είχαν χαθεί για ένα διάστημα μεταξύ τους τα παιδιά..αλλά πέρασε κάποιος καιρός και κατέληξαν να είναι κάθε δευτερόλεπτο μαζί..η Βανέσα πάντα θα είναι στην καρδιά τους..ο τρίτος παγκόσμιος τελικά δεν έγινε. Τα παιδιά κατάφεραν και έφεραν την ειρήνη και στην γη αλλά και στους ανθρωπους.
Ενώθηκαν και πίστεψαν.
Πίστεψαν ότι μπορούν και ένωσαν την δύναμή τους. Τα κατάφεραν και έζησαν ευτυχισμένοι..
Με ένα κομμάτι λύπης και απώλειας..την Βανέσα..
Παρόλαυτα παραμένει μία χαρούμενη ανάμνηση...
أنت تقرأ
the salvatore girl
مغامرةένα κορίτσι ονόματι Βανέσα salvatore που έχει δύο αδέρφια τον Damon και τον stefan salvatore ξέρει ότι και οι δύο είναι Βαμπίρ αλλά αυτοί δεν ξέρουν ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της. θέλω να συμπληρώσω ότι γίνεται της Πόπης εκεί μέσα. Επίσης το έγρ...