"θα σε φωνάζω νιάου!"

526 49 4
                                    

Ξύπνησα και βρισκόμουν σε ένα κρεβάτι? Όχι σε μια από τις μαλακίες που έχουν τα νοσοκομεία..

"Βανέσα! Δόξα τον Θεό!" Είπε ο Σκοτ μόλις με είδε.

"Είσαι καλά?" Με ρώτησε ένας κύριος.

"Ναι ευχαριστώ που με ρωτήσατε κύριε.." είπα. Κατσεεεεε γιατί μιλάω τόσο ευγενικά??

"Παρακαλώ να με φωνάζεις Deaton. Και στον ενικό. Να σου πω την αλήθεια Βανέσα ήλπιζα να κοιμόσουν λίγο ακόμα.." είπε ο Deaton.

Κοίταξα την κοιλιά- ΑΑΑΑΑΑ ΚΑΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΦΩΜΈΝΟ ΠΆΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΙΑ ΜΟΥΥΥΥ!

"ΑΑΑΑ". Φώναξα όταν μου το έβγαλε και ο Σκοτ με τράβηξε πίσω.

"Θεέ μου! Τι ήταν και αυτό σήμερα!" Είπα και σηκώθηκα..

"Ο γειά σας κύριε chris!" Είπα όταν τον είδα.

"Εμ δεν πιστεύω να...εμ ξέρετε..να με σκοτώσετε..?" Είπα λίγο δειλά..

"Χαχα όχι κορίτσι μου είμαι με το μέρος σας! Αυτή τη φορά.." είπε και κοίταξε τον Σκοτ.

"Ευτυχώς!" Είπα και μου έφυγε ένα βάρος..

"Λοιπόν Βανέσα...ξέρεις μήπως με ποιους είναι τα τέρατα?" Με ρώτησε ο Σκοτ.

"Με τους κακούς! DUUHH" είπα το αυτονόητο.

"Ναι...ξέρεις μήπως ποια είναι αυτή?.." με ρώτησε ο Deaton.

"Είναι γυναίκα...πφφ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!" Είπα και ξανά έκατσα.

"Η Κεϊτ.." είπε ο Σκοτ.

"ΤΙ?!" ρωτησα. Η Κεϊτ ήταν μία υπερβολικά πουτανα..
Αλλά ρε παιδιά! Είχε ψωφισει ΚΑΙ αυτή! Τι φάση με την ζωή τους?!

"Τι θα γίνει ρε?! Όλοι θα ξαναζωντανεύουν?!" Είπα αν και έπρεπε να το πω από μέσα μου.

"Τι εννοείς?" Με ρώτησε ο Σκοτ.

"Τίποτα, τίποτα!" Είπα.

"Λοιπόν Βανέσα θέλουμε εφόσον έχεις την ικανότητα να μυρίζεις καλύτερα από όλους να μας οδηγήσεις.." είπε ο Κρις και μου έδειξε το...WHAT THE FUCK IS THAT! Δεν μπορώ καν να το εξηγήσω!

******

Φτάσαμε σε ένα....ένα.. ναι δεν έχω ιδέα! Είναι σαν κέντρο? Κάτι τέτοιο!
Σιγά μην κάνω τον κόπο να ρωτήσω κιόλας! Τζάμπα σάλιο!

"Κέιτ! Ήρθαμε για το ορφανό!" Φώναξα και με κοίταξε και ο Σκοτ και ο Κρις...

Οκ μάλλον είπα βλακεία...

Τους έκανα ένα νόημα του τύπου

Και μετά μου έκαναν νόημα να συνεχίσω να περπατάω

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Και μετά μου έκαναν νόημα να συνεχίσω να περπατάω...

"Φύγετε!" Είπε η..κάτσε η Κέιτ είναι αυτή?? Ιού τώρα είναι πιο άσχημη...

Άρχισε να μιλάει όσο εγώ προσπαθούσα να βρω κάποιο αδύνατο σημείο...

"Απλός χρειάζομαι λίγο χρόνο να μάθω να το ελέγχω.." είπε η Κέιτ.

Ναι οκ μόνο αυτό άκουσα από ολόκληρο το μονόλογο της! Δεν φταίω εγω! Αυτή μιλάει πολύ!

"Πόση ώρα μιλούσε?" Ρώτησα τον Σκοτ..

"ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?" Ρώτησε η τώρα πια νευριασμένη Κέιτ.

Εγώ την ξέρω από φωτογραφίες που μου είχαν δείξει τα παιδιά και μου είπαν την ιστορία της...αλλά αυτή δεν με ξέρει... Και την είχα δει και από μακριά μια φορά πολύ παλιά

"Α ναι δεν γνωριστήκαμε..." Είπα και έκανα ένα βήμα μπροστά αλλά ο Σκοτ με σταμάτησε.

"Με λένε Βανεσα!" Είπα και προχώρησα κανονικοτατα!

Της έδωσα το χέρι μου αλλά για αντάλλαγμα έκανε γκρρρ

Οκ...

BITCH WHAT THE FUCK?!

"Οκ γκρρ τι κάνεις? Συγνώμη αλλά ξέρεις το γκρρ δεν μου αρέσει σαν όνομα οπότε θα σε φωνάζω νιάου!" Είπα και γύρισα σε στυλ ντίβας πίσω στον Σκοτ και τον Κρις.

"ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ?!" Είπε η νιάου..

"Λοιπόν κοιτα...γενικά το έχω στην οικογένεια μου να μιλάω με τέτοιο τρόπο σε ηλίθιους τώρα αν με ρωτάς από ποτέ άρχισε αυτό δεν ξέρω ακριβώς-" Είπα γελοντας..

"Τώρα θα δεις!" Είπε και...

*********

Παιδιά ξέρω είναι πολύ μικρό κεφάλαιο αλλά θέλω να σας ρωτήσω..

Να το συνεχίσω αυτό με το teen Wolf ή να πάω στην περιπέτεια της βανέσας?

Άμα συνεχίσω μπορεί να βρεθείτε ή να θυμώσετε που δεν θα γίνει κάτι...

Αλλά άμα βάλω την περιπέτεια της βανέσας πιστεύω δεν θα είναι και τόσο επαναληψει...

Λοιπόν τι λέτε? Να το συνεχίσω ή όχι??
Απαντήστε είναι σημαντικό αλλιώς μπορεί να κάνω του κεφαλιού μου και να το χαλάσω...

Αυτααα τα λέμε αυριοοο 😍😘

the salvatore girlOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz