6.

849 72 16
                                    

"Okamžitě si sedni a ještě jednou zvyš hlas a nebudu takhle hodný." Zvýšil jsem hlas a on se posadil. "Chtěl jsem tě na internetu nabízet jako prostituta, ale sex v tomto případě nepřipadá v úvahu. Takže budeme nabízet tvé plné rtíky, hluboký krček a drobné ruce. Nebo nemáš problém se své poprvé prožít zde?"

Po vyslovení těch slov se mi udělalo špatně a zatočil se mi celý svět. Takže mě opravdu chce prodávat. To jsem pro všechny tak bezcenný? Proč mě to překvapuje? Vždycky to tak bylo a vždy to tak bude. Zvedl jsem svůj pohled k němu."Nechci dělat nic z toho .. "Řekl jsem po tichu, přestal jsem to zvládat, po mé tváři se kutálely první slzy a já jsem svůj pohled sklonil na krvavou skvrnu na spodku svého trička.

"Nebreč tu, jak malá holka. Jak myslíš, že mi splatíš ten dluh?" Jenže on je fakt jak malé dítě. "Fajn, tak raději holky nebo kluky?" Zamumlal jsem a začal přemýšlet o  jiné možnosti vydělání na něm. Není prostě,  jak ty holky, co jsou tady, on je čistý a nikdy neudělal nic špatného.

Neodpověděl jsem, zatnul jsem pod stolem ruce v pěsti a snažil se udržet své slzy. Nezasloužím si snad normální život? Co si vůbec čekal Jimine? Pro někoho si nikdy nebyl nijak důležitý, není důvod, aby se to změnilo. Díky mé svědomí, to jsem teď opravdu potřeboval vědět.  

"Čekám na tvou odpověď, Jimine." Bylo vidět, jak se to v něm všechno pere a už teď jsem poznal, že je velmi emocionálně založený člověk. "Jimine..." Vydechl jsem a jemně ho pohladil po hlavě. Musel jsem ho nějak uklidnit pokud po něm budu chtít, aby vydělával peníze, musí být v rámci možností vyrovnaný.

Jeho dotyk mě překvapil, lekl jsem se a vyskočil ze židle. Proč se mě stále dotýká? Tato otázka mi uvízla v hlavě. Je možné se odsud nějak dostat? "Vlastníte mě, že?" Řekl jsem první věc, která mě napadla a zůstal stát v bezpečné vzdálenosti.  

"Promiň, ano vlastním tě, ale pokud budeš vydělávat a splatíš, svůj dluh můžeš jít, ale předem ti oznamuji, že většina holek tu zůstane, už jen z důvodu drog. Což mě přivádí taky k tomu, že bych ti mohl nabídnout nějaké uklidňující drogy?" Už předem jsem, ale věděl, že bude proti.

 "Nic nechci.. chci jít jen pryč.." Řekl jsem potichu a hrál si s prsty. "Proč ze všech lidí se to musí dít zrovna mně .." Řekl jsem nahlas a pak jsem si uvědomil, že to bylo nahlas a zvedl pohled ke němu. "Jak je možné, že jste místo peněz přijali mě?" Zeptal jsem se opatrně.

 "Já vím, že jsi si to nemohl vybrat." Zamumlal jsem. "Protože nám otec nabídl tebe. Asi nechtěl skončit zakopaný někde na skládce a tak nám dal tebe." Řekl jsem s veškerou vážností. "A já jak vidím, bych z tebe dostal velký prachy, kdybych tě prodával, protože mít hybrida a ještě s velkým zadkem. Na to by chlapy stáli fronty, ještě kdyby jsi na sobě měl třeba holčičí oblečení. Byl by jsi asi jedna z nejvýdělečnějších položek co tu mám, ale je tu překážka, že jsi ještě panic a i když se to nezdá... Tak bych ti to neudělal, aby jsi přišel o panictví takto." Ještě je možnost, že bys ho přetáhl ty samozřejmě s veškerou opatrností a pak... Okamžitě jsem tento ohavný nápad zamítl.

 Co to řekl o mém zadku? Instinktivně jsem se ohlédl a v rámci možnosti jsem si prohlédl svůj zadek. "Nemám velký zadek!" Řekl jsem a automaticky ohrnul spodní ret. ,, P-přestaňte se na mě stále tak dívat.." Řekl jsem a sklonil hlavu. Takže mě chce prodávat, ale zároveň se stará, jak ztratím své panictví? "Proč se vůbec tak zajímáte? " Zeptal jsem se stroze a bez rozmýšlení.  

Velmi roztomilá reakce. "Ehm na kluka máš velký a kulatý zadek." Konstatoval jsem.
"Jak se na tebe koukám?" Zeptal jsem se se zaujetím v hlase.
"Protože emocionální osoba nechce své poprvé prožít s někým koho bude znát pět minut a už jí bude zkoumat ústa jazykem."

I also have feelings..Kde žijí příběhy. Začni objevovat