Když se mnou někdo zatřásl, lekl jsem se a skoro spadl ze židle, na které jsem seděl. Podíval jsem se zmateně před sebe a viděl, jak se na mě dívá. ,, O-omlouvám se, říkal jste něco? "Nevěděl jsem, co říkal, ani co se stalo před tím a cítil jsem se za to hloupě. Myslím, že dobrý první dojem se mi pěkně prosmýkl přes prsty.
"Všechno dobrý?" Usmál jsem se na něj a pohladil ho jemně po tváři. Dobře Yoongi tohle kurva přeháníš. Ruku jsem rychle oddělal pryč a stoupl si. "Naličte jemně i jeho a dejte mu nějaké sexy oblečení, ať mám za něj, co nejvíc." Zas jsem začal uvažovat jen o obchodu. Nemohl jsem si dovolit projevovat jakékoli sympatie.
Po jeho otázce jsem jemně přikývl hlavou. Měl krásný úsměv a když se mě znovu dotkl, bylo to takové jiné, dlouho jsem necítil tak příjemný pocit, chtěl jsem se mu opřít do dlaně, ale on ji odtáhl dříve, než jsem to zkusil. Pak přišla krutá realita a s ní i jeho 'já' a znovu to byl ten chladný muž, jehož svým způsobem znám. Když vydal rozkaz, co se mnou mají dělat, zatočil se mi svět. Cože mi to mají obléci? Ohlédl jsem si své tělo. "S mojí postavou to asi nebude žádný zázrak." Zašeptal jsem si potichu.
"S tvojí postavou by se na tebe stali řady..." Řekl jsem a začal si připravovat foťák, stativ, světla atd. "Tak první tu malou blondýnku." Zavelel jsem a čekal než přijde, byla ubrečená a oblečená v takových těch kawaii růžových, nadýchaných šatech. "Opovaž se brečet. Rozmažeš si make-up a usměj se." Ona okamžitě poslechla a začala se široce usmívat. "Dobře, víc se vyprs." Fotil jsem a dával povely, které plnila. "Fajn teď do spodního prádla." Ona se okamžitě svlékla a já začal zas fotit. Měla na sobě luxusní a drahé spodní prádlo, které jsi před chvíli pomáhali obléct asistentky. "Fajn další."
On mě slyšel? Zčervenal jsem až na zadku. Ženy kolem mě začali pobíhat a dával mi na obličej nějaké věci a pak mě začali navlékat do oblečení, které mělo nádhernou a příjemnou látku, vypadalo velmi luxusně, ale nelíbilo se mi, že to odhalovalo snad všechno, stále jsem se ošíval a cítil se nepříjemně . Toto oblečení asi nebude určeno pro mě. Snažil jsem se zakrývat, kde se dalo, nelíbilo se mi, jak mě lidé kolem sledovali a hlavně ten muž, do kterého jsem vrazil. Když jsem viděl, jak se ta dívka vykrucovala a jak moc byla odhalena, vyschlo mi v hrdle.
Nafotil jsem i tu černošku a přišla řada na poslední přírůstek. "Další." Řekl jsem nahlas a okolo mě prošel on, ale vypadal... Vypadal sexy. Měl na sobě bílou košili se zlatým lemováním a černé úplé kalhoty. Yoongi, pokud se líbí i tobě, budeš za něj mít velký peníze, stejně ho za chvíli budeš prodávat. "Fajn postav se na značku a zapózuj." Olízl jsem si spodní ret a počkal než nějak zapózuje. "To je hrozně nepřirozené." Přistoupil jsem k němu a nastavil si ho podle sebe. "Fajn Sundej si ze sebe úplně všechno až na tu košili."
Když mě zavolal, tak jsem nějak přišel a měl skloněnou hlavu. Je řada na mně, asi se propadnu pod zem. Všichni na mě dívají jako supi, je to tak nepříjemné. Nějak jsem se postavil a jemu se to očividně nelíbilo. Přistoupil ke mně a nějak si mě nastavil, udělal pár fotek a pak řekl, abych si svlékl všechno kromě té košile. Zaskočilo mi a moje tvář zcela úplně zbledla. Svléknout se před všemi lidmi zde ?! Opatrně jsem si prohlédl všechny lidi v místnosti.
Všiml jsem si jeho pohledu na všechny ty lidi, co se na něj koukali, jako na maso. "Fajn všichni odejděte, krom tebe samozřejmě." Ukázal jsem na toho hybrida. Dobře Yoongi jestli ho neohneš až před tebou bude pózovat jen v košili, tak už nikdy. Pomalu jsem počkal až všichni odejdou.
Na jeho rozkaz všichni odešli a tak jsme tu zůstali jen mi dva. Co mu asi běhá hlavou, když se tak usmívá. Pomalu jsem ze sebe stáhl ty upnuté kalhoty a moje tvář shořela červení, ať ani nečeká, že se tu před ním budu odhalovat ještě více. Uchopil jsem lem košile a začal ho svírat v rukou. Toto je tak ponižující.
ČTEŠ
I also have feelings..
FanficPane, kolik musím ještě splatit? Tuto otázku si si kladl mladičký Jimin každý den pobytu u jeho tajemného pána. Už chtěl být konečně svobodný a nechtěl, aby se s ním zacházelo jako s bezcenou věcí. Jimin- Dead_Princess_95 Yoongi- Jimin17V