Musel jsem se zasmát nad jeho improvizací. "Prosím za dvě minuty vypni tu rýži." Zavolal jsem na něj a šel k telefonu. Toto číslo jsem měl v kontaktech uloženo jako The Baby. Rychle jsem to vzal a čekal, co spustí. "Četla jsem noviny. Jak jako že máš přítele?" Začala řvát osoba na druhé straně. "Uklidni se.. Ano mám." Přiznal jsem. "Ale já tě miluji." Začala brečet. "Náš vztah se zakládal jenom na posteli a dohoda byla, že když si někdo najde někoho jiného skončí to."
Jak zjistím, že to byly dvě minuty? Začal jsem se rozhlížet a hledat hodiny. Tak si prostě typnu. Chvilku jsem čekal a pak to prostě vypnul. Nechtěl jsem rušit a tak jsem prostřel stůl. Hledal jsem červené ubrousky. Nakonec jsem je našel a nějak je poskládal, aby to nebylo jen tak."Za půl hodinky jsem u tebe lásko moc se na tebe těším." Ukončila hovor. Okamžitě jsem šel za Jiminem. "Za půl hodiny by tady měla být moje bývalá sex přítelkyně, ale jak ji znám, tak nepřijde.. Teda doufejme... Kdyby náhodu tak ji nebude dlouho bavit klepat na dveře...."
Zmateně jsem se na něj podíval. "Cože to?" Jak špatné je, že žárlím ?! Moje ouška se napřímila a ocásek se začal jemně pohybovat. Krev ve mně se vařila a já jsem jemně a hlavně nebezpečně přišel až ke němu."Mám zavolat Nickovi? Aby jí popřípadě odvedl pryč?" Vůbec jsem nevěděl, jak to s ní řešit. Mluvil jsem sám se sebou. Vůbec jsem nevěděl, co mám čekat, když se ke mě tak přiblížil.
"To není třeba .." Řekl jsem, když jsem byl úplně při něm. Pak jsem ho trochu přitlačil na zeď a přilepil se mu na krk, nejdříve jsem mu dával jen malé polibky a pak se mu do něj jemně zakousl a následně mu udělal krásnou značku, následně jsem se odtáhl a mile se na něj zazubil. "Ať jen zkusí přijít." Usmál jsem se a přišel zpět ke lince. "Taak doděláme to jídlo?""Ty jsi, ale šelma." Ušklíbl jsem se a plácl ho po zadku. "Třeba by jsi jí mohl otevřít dveře." Zazubil jsem se a šel s ním do kuchyně, kde jsem začal připravovat jednotlivé kousky sushi. "Možná by jsi mohl vyndat wasabi omáčku. Tamhle je."
"Já jsem mírumilovné stvoření ~" Zatvářil jsem se nevinně. "Ale pokud na tebe jen sáhne, tak už o ní nikdo nikdy neuslyší." Usmál jsem se roztomile. Vytáhl jsem omáčku a položil ji na stůl. "Chci, aby viděla mou značku ~" Zazubil jsem se a olízl mu ji. Opravdu se mi podařila."Velmi mírumilovné." Poznamenal jsem, když se zmínil o tom náhodném zmizení. "Neboj bude krásně vidět." Usmál jsem se. "Určitě jsi viděl, jak jsem to teď dělal, tak to dodělej já se musím jít nahoru převléct." Dal jsem mu pusu na čelo a doběhl nahoru vzít si něco hezkého.
Zavrtěl jsem ocáskem a dodělal jídlo, jak mi řekl. Připravil jsem to na stůl a začínala mi být trochu zima, protože moje džíny byly stále nahoře. Rychle jsem vyběhl schody a nenápadně se vplížit do pokoje, kde jsem našel své podkolenky a znovu se vytratil dolů. Sedl jsem si na linku a nakonec si nasadil i ten krásný obojek, který jsme předtím koupili.
Svlékl jsem se si kalhoty, které jsem vyměnil za černé, úzké džíny. Nechal jsem si na sobě jen košili, kterou jsem si trochu rozepnul. Sešel jsem dolů a při pohledu na Jimina, jak si tam hačá v těch nadkolenkách, mi trochu vyschlo v krku.. Asi nějaká další jeho provokace. Zakroutím hlavou a přinesu ještě dva páry hůlek. Akorát, když si chci dát první sousto do úst, někdo zazvoní.
"Alespoň že to nebylo během jídla.." Trošku jsem se usmál a přišel znovu k němu. "Ještě to musím doladit.." Řekl jsem zaujatě a tentokrát jsem se přilepil na klíční kost, znovu jsem položil pár polibků a potom ho kousl, ale o něco silněji, aby to mělo správný efekt. "Teď už můžeš Daddy ~" Zapředl jsem a olízl si rty.
ČTEŠ
I also have feelings..
FanfictionPane, kolik musím ještě splatit? Tuto otázku si si kladl mladičký Jimin každý den pobytu u jeho tajemného pána. Už chtěl být konečně svobodný a nechtěl, aby se s ním zacházelo jako s bezcenou věcí. Jimin- Dead_Princess_95 Yoongi- Jimin17V