Takže Namjoon bude nový zaměstnanec? Hm ..musí být vážně dobrý přátelé, pokud mu věří. "No Yoongi pane 100% hetero, jak je to možné?" Začal jsem se strašně smát, protože vím, jak ho to vždycky vytočí, ale já jsem si to prostě nemohl odpustit.
Protočil jsem očima a propálil dlouhána pohledem. "No asi mě zaujal." Zamumlal jsem. "A čím prosím tě?" Ušklíbl se Joon a moc dobře věděl, jak moc se cítím trapně. Postavil jsem Jimina, natočil ho zezadu, ukázal na jeho zadek a posadil ho vedle mě. "Jeho duše mě velmi zaujala." Zakašlal jsem.
Snažil jsem se nesmát, ale moc mi to nešlo. Jakože nemám čím zaujmout? "Závidíš snad, že si takový zadeček nemůžeš dovolit?" Zakroutil jsem boky a ladně hýbal ocáskem. Když si mě však posadil vedle sebe, přemístil jsem se do jeho klína a všelijak se ho dotýkal, za účelem vyprovokovat muže, který nás začal lačně sledovat."Yoongi uklidni to svoje kotě." Zabručel Joon. "To že se snažíš usadit... Ti trvá nějak dlouho." Zasmál jsem se a posadil si ho vedle sebe. "By jsme mohli někdy zase zkusit to, co s Erikou." Mrkl na mě génius. "Tak to ani omylem. Neříkám, že to nebylo fajn, ale o tohle se nedělím." Propálil jsem ho očima a Joon pochopil, že to nemá probírat.
Vítězoslavně jsem se usmál a sedl si k němu, jakoby se nic nestalo. Erika? "Kdo je Erika?" Zeptal jsem se zvědavě a naklonil jsem hlavu na bok. Nikdy mi o ní neřekl, i když o kom mi řekl že?"Nikdo." Vyhrkl jsem a chtěl rychle změnil téma. "Jak to že po vás stříleli?" Předběhl mě Joon. "Nevím... Asi někdo závidí peníze." Zamumlal jsem a vzal si do ruky telefon. Napsal jsem babičce, že se zastavíme. Ona mi po chvíli odepsala, aby jsme přijeli na oběd a tak jsem jen souhlasil.
Zatvářil jsem se překvapeně, ale více se neptal. "Pro peníze? Nebylo by výhodnější tě unést? Nebo někoho, na kom ti záleží? Například někoho z rodiny?" Chrlil jsem na něj své myšlenky. Vynesly by z toho víc, než kdyby ho zabili nebo ne? Přemýšlel jsem nad tím."Blázníš? Vždyť on si svoje soukromí hlídá jen, co to jde. Nikdo neví na kom mu záleží. Vždy jsou okolo něj jen spekulace. To že tebe neschovává před novináři je jen zázrak." Zasmál se. "Oni novináři všechno nafouknou a tak... Takže jsem s ním taky jeden čas podle médií chodil."
"Oh vážně? A kdo z vás byl Daddy?" Zeptal jsem se naoko vážně a zazubil se na ně. "Upřímně si ale neumím představit, jak by vypadala vaše společná domácnost." Zasmál jsem se. "Tím nechci říct nic špatného, jen že si to neumím představit." Usmál jsem se nervózně a doufal, že mě nezabijí."Samozřejmě že.." Na chvíli jsem se zamyslel. "Já!" Řekli jsme najednou. "Já si dokážu barvitě představit, jak by to bylo. Stále by jsme hráli videohry a celá domácnost by byla na mě." Usmál jsem se, protože takhle přesně probíhaly jednou naše společné prázdniny.
"Jste si jistí? Vždyť ani nevíte, kdo z vás je nahoře!"Zasmál jsem se a prohlížel jsem si je. "Podle vzhledu by to mohl být Namjoon, protože je vyšší, ale charakterově asi Yoongi. Nebo by jste dělali kompromisy a střídaly se!"Zavtipkoval jsem. "Takže se mám odstěhovat?"Zazubil jsem se a nadzvedl obočí.
"Ani náhodou!" Řekl okamžitě Joon. "Vždyť já jsem jasný top a Yoongimu by se to stejně líbilo, i když by to nikdy nepřiznal,...... ale reálně nikdy bych na Yoongiho nesáhl." "Bych ti zlomil ruce, bro." Usmál jsem se. "No právě." Pohladil si něžně svoje ruce. Přitáhl jsem si k sobě Jimina. "Nikam nejdeš."
"Takže z toho vyplývá, že Yoongi by byl stále dole. Hm..zajímavé." Stále jsem se usmíval jako telátko. Když si mě k sobě přitáhl, zapřel jsem se mu rukama o stehno. "Vážně? A čím mě přesvědčíš? Vždyť Namjoon by ti dělal skvělou společnost no ne? A nemusel by tě provokovat, že si Babyboy, protože by to byla pravda." Zazubil jsem se a hravě zastříhal oušky.
ČTEŠ
I also have feelings..
Fiksi PenggemarPane, kolik musím ještě splatit? Tuto otázku si si kladl mladičký Jimin každý den pobytu u jeho tajemného pána. Už chtěl být konečně svobodný a nechtěl, aby se s ním zacházelo jako s bezcenou věcí. Jimin- Dead_Princess_95 Yoongi- Jimin17V