10.

834 68 59
                                    

 "Nebreč." Zašeptal jsem a utřel mu slzičky. "Fakt, že já tě někam pouštím první." Zamumlal jsem směrem k Jinnie. "Ale já o tom nevěděla."  Zašeptala lítostně. "Dobře Jiminie, tohle je moje sestřenice Jinnie."  Odhrnul jsem mu vlásky z obličeje. "Tolik by jste cukrovat nemuseli." Zasmála se.

 Když to řekla, začal jsem se cítit trapně. "Ahoj.." Řekl jsem stroze a otočil se zády k ním, zmotal jsem se do deky a následně udělal ze sebe malé klubko a ležel jsem. Proč po mně tak vyběhla? Vypadá snad jako poník?

 "Půjdeme si sednout do obýváku." Navrhl jsem a Jimina poplácal po zadku, abych ho rádoby pobídl, ale skutečnost byla, že jsem nemohl odolat. Stoupl jsem si a vzal jimina za ruku, abych mu nějak pomohl vstát.

Začínám mít pocit, že se mu můj zadek líbí nějak moc. Když mi pomohl vstát a Jinnie byla na cestě dolů, trošku jsem se ke němu naklonil. ,, Myslel jsem, že si o něm řekl, že je velký a dívčí .." Zaprovokoval jsem a pak se nevinně usmál, jakoby nic a pomalu se vydal dolů do obývacího pokoje. Jaká je možnost, že mě za to zabije?  

 Oh můj ty bože komu by se nelíbil jeho zadek a to, že je velký... On v tom neviděl ten kompliment, když jsem mu řekl, že by se na něj stály řady. To mu ještě vysvětlím, jaké mám mínění o jeho zadečku. Sešel jsem dolů a následoval Jimina. "Takže co budeme dělat?" Zeptala se zvědavě Jinnie. "Nevím  křene."

Když jsme šli dolů, cítil jsem jeho pohled na mně. Takže se nezlobil? Lepší pro mě, usmál jsem se v duchu. Na její otázku jsem neodpověděl a jen se potichu zasmál Yoongiho poznámce. Opravdu působí jako rodina, s tím rozdílem, že Yoong je očividně ten vyspělí. Sedl jsem si na gauč a hrál se se svým ocáskem, dokud se oni povídali.  

 "Fajn musíme zapojit do konverzace i Jimina." Zastavila naší konverzaci a zatahala Jimina za tvář. Okamžitě jsem ji propálil pohledem a ona se na něj více natiskla. "Jak to že máš vůbec ouška a tohle?" Přejela mu po ocásku a ptala se dál. "Má to nějaké výhody nevýhody, jsi na něco víc nebo min citlivý?" Byla jak kriminalistka, která vyslýchá padoucha.

Když se na mě po chvíli nalepila, myslel jsem, že vyletím z kůže. Je toto vůbec legální ?! ,, P-proč to chceš vědět? Ja n-nevím, jak je to možné .. " Nakonec jsem se začal ztrácet v jejím otázkách. Pokusil jsem se trochu odsunout, ale místo toho, jsem se akorát nalepil na Yoongiho a zůstal jsem tak uvězněni mezi Jinnie a Yoongim. Když mi začala chytat ocas, automaticky jsem ho stáhl k sobě a pokusil se ho dát za sebe, takže jsem se otírá o Yoongiho.

"Dobře to by stačilo. Tenhle gauč je kurva velký, takže prosím Jinnie stáhni se do určité vzdálenosti, protože nechci umřít tak mladý." Upozornil jsem ji.  "Jo jasný, tak mladý vždyť jsi tady nejstarší, dědo." Začala se smát, ale stále nehla svým zadkem ani o milimetr. "Fajn, jdi pryč, nechci být hnusný, ale dneska na tebe vůbec nemám náladu."

Vadilo mu, když jsem se na něj nalepil, bylo to znát na jeho hlase. ,, Um..noo..já půjdu nahoru .. "Snažil jsem se pomalu vytratit z jejich bojového pole, protože ona nevypadala zrovna nadšeně, že ji takto poslal pryč. Více mě však štvalo, že to bylo kvůli mně.  

 "Fajn, tak já jdu." Usmála se. Věděl jsem, že ji to vadit nebude, protože ona se naštvávat neumí. Stoupla si opatrně objala Jimina, něco mu pošeptala a když jsem si stoupl, tak mě málem umačkala v objetí. Ještě když odcházel mrkla na Jimina a odešla. Co tohle jako znamenalo?

Po jejích slovech jsem zůstal trošku zaskočen, jakože mu to mám vrátit? Co mu mám vrátit? Pochopil jsem, co mám udělat, akorát jsem nepochopil, proč to mám udělat. Ale na druhou stranu mi to nepřišel jako špatný nápad. Usmál jsem se sám pro sebe a čekal, dokud odejde.  

I also have feelings..Kde žijí příběhy. Začni objevovat