...Šalta. Viskas aplink sukosi. Nieko nebegalėjau įžiūrėt. Verkiau kaip ir ši. Stipriai suėmiau šios ranką.
-Jennie atleisk... Nebegaliu.
-Nea aš tavim tikiu.Stipriai įsikandau pajautus skausmą ties ranka. Pažvelgiau ties ten.
-Ten gilu. Aš nenoriu, kad įkristum. Jennie...
-Tai pasistenk, kad to nebūtų. Nagi. ,-tarė rimtaiSkardis buvo status, o kritimas dar didesnis turėjo būt. Jennie kabėjo, o aš viena ranka ją laikiau.
-Tu juk mano draugė, tiesa?
-Žinoma.
- Tai įdėk jėgų ir viskas.Staiga skardžio galas pradėjo lūžti. Šios rankos išslydo. Ji griuvo.
-YUNA!!!
-JENIEEE!!!...
-Yuna... Yuna!!! Kelkis! SESUT?!
Atsimerkiau. Prieš mane stovėjo brolis. Susiraukiau ir žvalgydamasi vis dar giliai kvėpavau.
-Ji...Ji... Ji krito. Ir vėl
-Yuna? Kas? Kas nukrito?
-Aš ir vėl ją susapnavau. Aš ir... ir vėl sapnavau Jennie..Staiga šio veidas apniuko. Jis sukandęs dantis atsiduso.
-Sesut, nagi neverk. Jau tai praeitis. Nagi, viskas gerai.Aš apsikabinau pečius. Jis tai pamatęs nuliūdo.
- Yuna viskas gerai, dabar įkvėpk ir iškvėpk.
Padariau kaip liepė.
-Šaunuolė.Atrodė lyg taip būtų nutikę vakar...
Apsiverkiau apie tai pagalvojus. Šis atsiduso.
-Yuna tai ne tavo kaltė. Tuo metu tu buvai sužeista. Negalėjai turėti tiek jėgų, kad ją užkeltum.Lėtai linktelėjau.
-Ne mano... ,- sakau tyliai.
-Ne tavo. O dabar nusiramink ir neskubėdama pasiruošk. Po 2 val išskrendam. Atsimeni, juk tai?Linktelėjau silpnai šyptelėjus.
-Na va. O dabar jau eisiu.
-Aha.Susiriečiau į kamuoliuką.
Tai mano kaltė. Broli nemeluok. Tu, juk žinai, kad aš esu kalta ir niekas kitas.
...
Pažiūrėjau už lango.Užsimerkiau pajautusi kelis saulės spindulius. Jie šildė ir tai mane ramino.
Šilta. Labai šilta.
''šypsokis, niekada kitaip ir nedaryk''
-Šypsokis? Ak , kad tik galėčiau broli. O kad galėčiau.
Nusisukau. Akies krašteliu pamačiau bilietus. Šie gulėjo šone šalia kuprinytės.
-Nauja pradžia.
Atsidusau.Gal tai į naudą? Ši nauja pradžia?
2019 07 16
Pradedu taisyti.
1) Vardai pasikeis
2) Įvikiai kai kur
3) Protingesni sakiniai( anks nebuvo to(^.^))Gero skaitymo mano melieji!
💜💜💜
YOU ARE READING
Netyčia...//JK ff// BAIGTA
Romance... -Tu? Jis verkė, o balsams artinantis šis labiau subliuško. 'Yuna, ir ką tu dabar darysi?' ... Gyvenimas pilnas netikėtimų... spalvų ar posukių... Lee Yuna tai patyrė. Ir ji tuo džiaugėsi. Ypač gyvenimo...