#Yuna#
Sėdim abu su Hyuki ir galvojam kaip čia jam padėjus. Pažvelgėm viršun.
Labai keista, kad čia yra jis. Mano namuose. Tikiuosi Lia negaus infarkto kaip šį iš ryto pamatys
Atsidusau.
-Tai kas dabar? ,- klausiu iš lėto.
- Nežinau.
-Broli, juk sakiai, k--
-Nurimk. Na sumąstysiu kažką, gerai?Papūčiau lūpas. Staiga išgirdom vibruojant. Atsisukau link ten. Jungkook striukė.
-Negi jam skambina?
-Aš tai tikrai nelįsiu ne į savo daiktus. Yuna, tave taip pat to mokinau.
- Nagi, dabar nelaikas šitam! Jei skambina kažkas iš narių? Nagi, mums reikia daugiau sužinot apie jo situacija.
-Na tai pati ir atsiliepk.
-Negaliu.
-Kodėl?
-Lia sakė, kad jų kompanija nenori skandalų. O tu įsivaizduok kaip jie reaguos kaip supras, kad šis yra viename name su mergina? Aaa?
-Aish... Na gerai.Atsiliepė.
#Jimin#
Neatsiliepė. Prikandau lūpą.
Nagi.
Dar kartą skambinau. Ilgai laukiau. Išgirdęs kaip atsiliepė apsidžiaugiau.
-Jungkook? Ar girdi?! Nagi pasakyk, ką nors!
Kitame gale pasigirdo murmesiai ir tada balsas:
-Tai ne jis.Anglas. Čia kažkoks nepažįstamasis
Suirzau. Greitai nuėjau į tą kambariuką. Jie ten sedėdami mąstė. Priėjas ištiesiau tam telefoną. Jis pakėlė antakį.
-Susisiekiau su tuo, bet atsiliepė kažkas kitas. Čia anglas.
Jie susiraukė. Namjoon pridėjo prie ausies telefoną ir tarė:
-Klausau?Nuėjau į šoną. Visi klausėmes. Kai kur supratau, tačiau visgi viskas buvo nerišlu. Visi stebėjom Namjoon. Šio antakiai labai dažnai susiraukdavo, o kaip baigė padėjas ragelį atsiduso.
-Turiu apie Jungkook naujienų.Visi suklusom.
-Šiuo metu jis su kažkokiu žmogum. Jis bando Jungkook parvesti atgal, bet tas nenori. Plius sakė, kad Jungkook nekaip atrodė. Tas įspėjo, kad Jungkook tikrai nori išvykti ir visam.
-VISAM?! ,- visi sušukom.
-Deja... Jungkook taip sakė... O sugrįžt nori tik tada kai viskas bus kaip seniau, kitaip tariant .... ( visi linktelėjom)
-Jis palikt nori BTS? ,- sako drebančiu balsu TaehyungSuirzau. Prieš kelias valandas čia riejomes ir visa kita, o dabar?
Pasekmės yra pasekmės. Nieko nepakeisi.
Atsistojau kaip SeokJin ištarė:
-Jis nori, kad vėl taptume kaip šeima... broliai per amžius...Jie atsisuko į mane. Sukandau dantis.
-Juk žinot, kad tai neįmanoma.
Išėjau. BTS jau nebuvo seniai. Viskas tiesiog atsibodo ir tiek. Nei vienas tiesiog nesistengė. Ši grupė pražuvo.
Na visi taip manė, išskyrus Jungkook. Iki dabar.
Jo tikėjimas ja žlugo.#Yuna#
Atsibudau labai anksti. Hyuki darban išėjo, o Lia į mokyklą nuvedė. Man tai į paskaitas.
Nieko nebus. Reikia
Pasibeldžiau į duris. Tyla.
-Jungkook...Vis dar ji buvo. Suirzau.
Įsidrąsinus atidariau duris. Kambaryje buvo vis dar tamsu. Nuėjus atitraukiau užuolaidas.
-Laikas keltis miegančioji gražuola!Jis pasimuistė. Įsisupęs labiau į koldrą suurzgė. Užšokau ant jo. Nežinau ar tai gerai ar ne.
-Jimin dar 5 min...
-Girdžiu ne savo vardą triuši. Nagi, kelkis.Jis dar pajudėjo. Nugriuvau nuo šio. Jis vis murmėjo jo vardą.
Tsk... Sako, kad jie jam nerūpi ir visa kita, bet vistiek šaukiasi jų.
-Ir kaipgi tave čia pa--
Staiga man toptelėjo mintis. Lia man tiek prišnekėjo. Anksčiau bardavau ją, tačiau dabar jai padėkosiu.
Palauk... Negi taip?
Pasilenkus prie pat jo ausies sužnibšdėjau:
-Maistas.Jis pramerkė po truputuką akis. Aš nusijuokiau. Jis sutriko. Nulipus nuo šio užsiėmiau už pilvo.
-O DIEVE TU RIMTAI?! ,- sakau juokdamasi.Jo žandai išraudo.
-Aha, aha... Labas rytas ,- sako pasikasęs galvą.Sustojau. Ilgai įsižiūrėjau. Jo kaip rytinė išvaizda buvo gan nebloga.
Nemaniau, kad tikrai tai kažkada nutiks.
Pamatyti Jeon Jungkook ką tik atsikėlusį
YOU ARE READING
Netyčia...//JK ff// BAIGTA
Romance... -Tu? Jis verkė, o balsams artinantis šis labiau subliuško. 'Yuna, ir ką tu dabar darysi?' ... Gyvenimas pilnas netikėtimų... spalvų ar posukių... Lee Yuna tai patyrė. Ir ji tuo džiaugėsi. Ypač gyvenimo...