#Jungkook#
Mes paprašėm, kad ir būtumėm. Leido.
Jimin atsisėdęs tarė policininkui:
-Na ir nuo ko pradėt... Diena kai pirmą kartą Jennie sutikau, to nežinodamas?Visi pasižiūrėjom į jį.
-Ar kai pamačiau ją pilant į buteliuką kažką, kurį duodavo kiekvieną kartą Yuna'i?Sustingau. Mes visi.
Ką ?!
-Kas jame buvo? ,-klausia policininkas.
-Lėti bet skausmingi nuodai. Kai tai sužinojau jau buvo per vėlu. Yuna jau seniai požymiai rodėsi. Sužinodamas slaptai išpildavau tą ir įpildavau švarų vandenį. Galvojau padės, bet... Jennie buvo gudresnė... Ji suprato kad kažkas jai bando trukdyt... Ji jau jai nebeduodavo.
-Tai amžinatilsi panelė Yuna jau buvo ka--
-Taip. Ji jau buvo pažeista. Galvojau Jennie jau pabaigs viską, bet... Ji ją kiekvieną kartą žalodavo... Slaptai... Tada visi tie jos brolio nutikimai... Lia avarija... Ji viską suplanavo su mūsų apsauginiu Dou ir dar keliais...
-Aha... O Dou... Kiek laiko jis dirbo pas jus? Kodėl nežinojot kad jis.. Na žinot..
-Jis jau kiek metų dirba mūsų kompanijoje. Pone, jis buvo joje kai dar mūsų nebuvo. Patikėkit net mūsų kompanija nieko neįtarė. Jis visada atrodė draugiškas, paslaugus ir visa kita.
Jo popieriai... Viskas atrodė apie jį gerai.Mes visi pritariamai linktelėjom kai į mus atsisuko policininkas.
-Na gerai, o kas buvo toliau kai jau įtarinėjot Jennie, kodėl nieko mums nepranešėt?
-Pone neįsižeiskit, bet jai būčiau pasakęs, kad viena mergina bando nužudyt mano draugę ir dar be jokių įrodymų, ar būtumėt patikėję? Jūs visada prašot įrodymų, tai aš ir rinkau juos. Tačiau vieną dieną prodiuseris pranešė, kad mes turim išvykt. Na nežinojau, ką daryt... Juk nepaliksiu jos be apsaugos. Paprašiau Taemin ir savo brolio pagalbos.
-Neįsižeidžiu, o kas tas Taemin?
-Pilnas vardas Lee Tae-min, idealas Shinee dainininkas. Draugas, kuris padėjo suprast kad tai mergina kuri viską daro ir apyrankė...
-Apyrankė?
-Taip. Aš nežinojau, bet Taemin... Kai buvau išvažiavęs jis akylai viską stebėjo. Jis pastebėjo vieną dieną ant Jennie rankos ją. Tada jis ją nusekė. Ta diena buvo kai visi galvojo, kad Lia mirė. Jis jau norėjo man bei Jums skambint, bet pamatę du vyrus nešančius Lia iš ligoninės. Jis nesuprato tai ir nusekė liepdamas mano broliui nesikišti. Jis rado jų buveinę. Ten buvo daug pinigų. Grynais. Jie visi buvo iš mūsų kompanijos. Man paskambino. Na, o tada... Tada visa šita makalynė...Sustingau.
Tai štai...
-Namjoon tą naktį tie vyrai ir buvo Jennie pakalikai, tiesa?
-Tiesa... Tu teisus...
-Kokia naktis?Policininkas pasižiūrėjo į mudu. Jimin taip pat.
-Ta naktį prieš dingstant Jimin į mūsų kontorą įsilaužė vyrai. Jie ieškojo info apie mus o ypač apie Jimin. Gal tai jie buvo... Tik užsimenu...
-Nieko... Nieko vaike. Mums reikia kiekvienos detalės.Linktelėjau.
Policininkas visą laik nustebęs kaip ir mes linkteldavom.
- Na na... O Jūs ponaičiai kaip tikri detektyvai.
-Su juo sutinku,-pritaria Yoongi.Atsisveikinom ir išėjo jis.
Visi stovim.
-Tai aš nuo pat pradžių buvau teisus apie tą šlykštynę.
-Aha ,-tarė man Namjoon.Pasisukau į Jimin. Jis linktelėjo.
Aš jam trinktelėjau.
-Au ...
-Čia už tai, kad viską dariai vienas... Nesakydamas nieko mums...Nusišypsojo jis.
-Atleiskit.Stipriai jį apkabinau.
YOU ARE READING
Netyčia...//JK ff// BAIGTA
Romance... -Tu? Jis verkė, o balsams artinantis šis labiau subliuško. 'Yuna, ir ką tu dabar darysi?' ... Gyvenimas pilnas netikėtimų... spalvų ar posukių... Lee Yuna tai patyrė. Ir ji tuo džiaugėsi. Ypač gyvenimo...