Zarul membelokkan kereta Ferrari merah hitamnya untuk masuk ke kawasan park IOI MALL.Ramai sungguh orang tatkala itu.Dia membuka sealt beat.Nilam hanya mencanggung kepala.Mana dia tahu buka benda alah tu.Nanti salah tekan.Kena ketawa lagi..
"Asal tak buka tali pinggang tu ? Nak kempiskan perut ke ?".ujar Zarul.Dia hanya memandang wajah isterinya.
Nilam mencebik.see ?? Belum apa2 lagi dah menyindir.Aku cepuk juga karang mamat ne.
"Mana lah saya tahu buka benda alah ne".jawab Nilam.
Zarul mengeluh kecil.Payah betul ada bini nerd macam budak ne.
"Kau tekan aja simbol hijau tu.Dia auto buka.Bukannya susah pun.Lain kali tengok apa yang aku buat.Baru senang kau nak gerak.huh".kata Zarul.
Nilam menjeling meluat.Ingat dia ne tahu ke nak pakai alah2 barang mewah macam tu ? Susahnya ada laki macam perangai jadohh ne.Haih ! Patut lain kali banyakkan makan vitamin c semula jadi kat kg tu.Biar cerdas sikit bila nak berfikir.
Cikk ! Sealt beat terbuka dengan sendiri.Siapa yang buka ? Mestilah Zarul laki bangang dia tu.Kenapa dia buka ? Sebab dia geram dengan tingkah endah tak endah bini dia ne hah.Orang tunjuk.Tak nak tengok.Bodoh sombong punya orang.
"Lain kali...tengok apa yang orang nak ajar kat kau.Supaya bolehlah lepas ne kau tak terkial2 lagi nak buat itu ini.Jangan ketarakan sangat perangai kg tu"sindir Zarul.Bernanah telinga Nilam ! Perangai kg ? Too much !
Zarul keluar berdiri di tepi keretanya.Mana dah minah ne ?
"Woii cepatlah sikit.Banyak barang yang nak kena beli ne.Aish".marah Zarul..Nilam menjulingkan mata kat atas.
Kesah pula dia..tapi seketika kemudian matanya bersinar...
"Wahh.besarnya !!".jerit Nilam.Jeritan itu mengundang mata2 masyarakat bandaraya.Astaga ! Dah kenapa minah ne menjerit macam langsuir.
Zarul hanya mampu menayang gigi sambil menganggukkan kepalanya ke arah pandangan sinis orang yang ada di tempat itu.
Malunya aku ! Lengan Nilam ditarik.Mahu terdorong badan gadis itu.
"Sakitlah weh ! Lepas !".ujar Nilam.Dia berusaha melepaskan tangan Zarul.Namun gagal ! Kuat sangat pegangan lelaki itu.
"Kau jangan nak buat aku malu kat sini.boleh tak ? Terjerit jerit..aku tahu lah kau macam monyet masuk bandar.Sakai lain macam.tapi behave lah sikit.jatuh maruah aku dek gaya kau ne".bisik Zarul keras tepat di anak telinga gadis bertudung itu.
Terlopong mulut Nilam..anak monyet ? Sakai ? Kuang hajo punya laki .siap kau !
"Eleh ....Kesah apa saya..dah lah.Saya nak jalan dulu..wah !".di gigit kuat lengan Zarul untuk melepaskan diri.Sorry wak..hanya tu aja cara terakhir.hahaha..
Menyeringai Zarul menahan sakit.Perempuan ne memang cari nahas ! Bayangan Nilam yang berjalan laju di depan dipandang geram.
Nanti kau !
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
"Arghh !".buat kesekian kalinya suara gadis itu memekak di telinga Zarul.
Ya allah.kuatkanlah iman aku.
"Kau ne memang lah...asyik teriak aja kerja.Nasib baik anak tekak tu tak terputus..".sindir Zarul.
Nilam menjeling.Kini mereka berada di tingkat 3 bangunan IOI mall tersebut.
"Dah awak tu asyik tarik lengan saya.Macam mana lah saya tak jerit.Terkejut tau tak !".cemberut benor muka dia.
YOU ARE READING
Misi Penyamaran Cinta❤
RandomKontroversi yang melanda Syarikat milik keluarga Tan Sri Emran telah menyebabkan jutawan tersohor itu memberi tanggungjawab kepada anaknya bagi menyelesaikan masalah tersebut. "Ayah nak kamu ubah penampilan kamu dari hujung rambut hinggalah ke huju...