"Ibu2 bapa2 siapa yang punya anak bilang aku.aku yang tengah malu.sama teman2ku kerna cuma diri ku yang tak laku2".
syok sungguh gadis itu menyanyi..sehingga tidak sedar bahaya di belakang bakal menimpa..
"Chakkk!!".sergah Rina agak kuat dari arah belakang.
"Arghh!!".jerit Nilam a.k.a NurNilamSari Binti Mohd.Rizwan itu.(haa.author beri nama tajuk lagu Awie dehh😝)..
Dia yang terkejut besar apabila di sergah dari arah belakang secara automatiknya menghadiahkan satu tamparan khas di pipi kawan baiknya itu..
"Aduh!.sorry babe.Tak sengaja.Sorry"ujar Nilam meminta maaf.
Mulutnya di tekup menggunakn kedua tapak tangan.menyedari keterlanjurannya tadi.
"Ya allah Nil..sakitnya.Tangan kau ne.isi tulang ke isi besi ne.Adoi."aduh Rina.Dia menyapu bahagian pipinya yang selamat di cop oleh Nilam.
"Sorry tau"ucap Nilam semula dia turut membantu menggosok2 pipi kawan baiknya menggunakan tangan kiri.
"Huh.nasib baiklah kau ne kawan aku Nil.kalau tak.dah lama kau makan ni!"ugut rina sambil menunjuk penumbuk limanya ke muka Nilam.
"Eei kau ne.sampai hati kan.Aku tak sengaja kut.Mentang2 lah muka aku ne macam tempe kering.sesuka hati kau je nak tampar2".mulutnya segera dimuncungkan.Nak merajuk!.
Rina yang melihat mulut serupa ikan keli itu tertwa kecil.sebelum dia meminta maaf.
"Aloloh.merajuk erk.Kau ne.dah tua bangka pun nak merajuk.Ne kalau ada laki nanti ne.tak tahu lah aku."ejek Rina.dalam pada masa yang sama.dia turut memeluk bahu Nilam.
"Emmm"....Malas Nilam nak menyahut.Dia nak tengok sejauh mana kawannya itu memujuk dirinya.
Aceceh!.tak sedar diri betul.dia yang tampar.dia pula yang merajuk!.
"Hahaha.dah lah tu babe.sorry"kata Rina semula.Nilam kemudian tertawa kecil.lucu melihat Rina yang berusha memujuk dirinya.
"Hahaha yelah.aku maafkan.im sorry too ok about tadi"kata Nil.sebelum membalas pelukan gadis itu.
Buat apa nak malu berpeluk.sama2 wanita.lagipun hanya mereka berdua yang ada di ruangan menunggu kereta itu.
Sebelum satu suara keras dan agak kuat menerpa mereka dari arah belakang.
"Oiii.dahlah tu.korang fikir tempat ne tempat nak buat maksiat ke.Tahulah korang tu lesbian.Uyyuks!".
Tasya!atau lebih di kenali sebagai natasya a.k.a tikus mondok.sebab muka dia serupa tikus mondok.dah lah muka panjang.Bermisai tipis pula tu!.
Selalunya lelaki je yang bermisai.tapi dia ne pula?!salah hormon kut!.harapkn kulit je putih..hahaha
"Woii perempuan.apa masalah kau hah!.sukahati aku ar nak berpeluk ke nak bercium ke.nak apa ke.kau apehal!bukannya aku kacau kau pun kan!.lagi satu.jaga sikit mulut kau tu boleh!.lesbian2..kau fikir aku tkde ajaran agama.tengok sikit lah wehh.yang aku peluk ne perempuan.bukannya jantan bodoh!.ke kau buta."sangkal Rina agak pedas.
Ayat itu membuatkan mata Tasya terkedip2 bersama mulut yang melopong luas.
"Kau ne kan!perempuan tapi perangai kalah jantan!.asal lah kau ne tak...".kata2 itu tergantung apabila Rina terlebih dahulu memotong nya.
"Tak ape?!.tak.tak.tak..kau ne kan.kecik je aku nampak tau.sekali aku jentik kepala kau tu.dengan otak kau sekali melayang.kau nak!".ugut Rina.
Nilam hanya jadi penonton sahaja.Malas nak menyampuk.Lebih baik berdiam diri.sebab baginya itu hanya membuang masa sahaja!.
Bertengkar perkara bodoh dan tak masuk akal!
YOU ARE READING
Misi Penyamaran Cinta❤
AléatoireKontroversi yang melanda Syarikat milik keluarga Tan Sri Emran telah menyebabkan jutawan tersohor itu memberi tanggungjawab kepada anaknya bagi menyelesaikan masalah tersebut. "Ayah nak kamu ubah penampilan kamu dari hujung rambut hinggalah ke huju...