Yanağımdan akan yaşları umursamadan
Y:A-ama
A:sus!
Diyip ayağa kalktı hızla indi merdivenlerden peşinden inip koştum arkasından...sonunda durdurdum ama nefes nefese kalmıştım...
Y:ba-...bir dakika
Diyip derin derin nefes alıp verdim ..
Sonra devam Edip;Y:bana. Bak psikopat ilk önce dinleyeceksin!
Yok öyle çıkıyorum hayatından ne demek ya! ben seni hayatıma sokabilmek için iç sesimle savaşa girdim! Çıkmak falan yok delirtme beni! Şimdi dinle! O pislik b-beni zorla öptü! görmedin mi kollarımı tutuyordu!... b-ben onu sevmiyorum! İstemiyorum ki hayatımda! Şimdi ağlamayı kes çünkü sen bana o gün o soruyu sorduğunda ben senin olmuştum zaten!
"Kalbimin anahtarını mı çaldın" hatırladın mı bu cümleyi?Hızlı hızlı konuştuğum için nefesim kesilmişti nefes alıp devam ettim...
Y:Ben çaldım mı bilmem ama,sen benim aklımı da kalbimi de çaldın! Onları geri bana vermeyeceksin dimi? Hâlâ senin deli doktorunum dimi? Konuşsana!
Ağlamaktan zor konuşuyordum artık! Ali donakalmış gözlerimin içine bakıyordu sadece...
Y:sen psikopatsın ama benim psikopatımsın! Dedin ya bana deli diye evet deliyim, deli ama çok aşık bir deli! (Kollarımı açıp) bu kız sana deliler gibi aşık oldu tekelioğlu!
Diye bağırdım bu cesareti bana onun için atan kalbim vermişti sanırım...
İlk aşkımdı o benim ilk ve son...
Hâlâ konuşmuyordu korkuyordum...ya artık beni sevmiyorsa?Y: konuş ne olur hani dedin ya "sesinde huzur buluyorum,nefesinle hayat bulduğum gibi" ben de, beni nefessiz bırakma... kız bağır çağır ama konuş benimle artık! Psikopatlık yap yine delirt beni ne olur be sen orda ağlıyordun ya benim kalbime öyle bir sancı girdi ki... şimdi g-gidersen kalbim o acıya daha fazla d-dayanamaz...
Ellerimi ona uzatıp bekledim...elini vermedi...ama konuştu sonunda....
A:bir el uzatılacaksa o eli ben uzatırım.kalp doktorum...
Y: kalp doktorum?...güzelmiş
ellerini uzattı elimi verdiğim anda birşey oldu...
A:Y'yaprak?!!!
264 kelime
Hadi biraz merak edin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|kalp doktorum| ~AlYap~ ✓TAMAMLANDI✓
FanfictionAmeliyattayken kalbimin anahtarını mı çaldın? Belki de