bebek yok ki evde

1.9K 129 45
                                    

A:hadi eve gir sen... :(

Birşey demeyip eve girdim güzel, yorucu bir günün yerini kötü,yorucu bir gün almıştı...ne ara ona bu kadar bağlanmıştım? ne ara ona bu kadar değer verip aşık olmuştum?... Cevabım koca bir "BİLMİYORUM'du"

Direk odaya çıkıp kulaklığımı alıp telefonuma taktım ve "gel hayalim'i" açtım ya şu Bilal sonses'in şarkıları çok güzel bence...

Biraz öyle vakit geçirdim...ama yok olmuyordu içim içimi yiyordu...Ali'yi çok üzdüğüm halde özür bile dilemedim zaten offfff! yukarı mı çıksam acaba ya davetsiz misafi- buldum! Jülide ablanın Yaptığı kek kabını boş göndermek hiç olmaz dimi?

Mutfağa geçip en iyi yaptığım şeyi yaptım
"Tırtıl kurabiye"

Yazarımız çok seviyor yapın da yiyek ohh miss canım çekti ya...

Fırından çıkınca hepsini kaba doldurdum özenlice bir tanesini alıp baktım tadı nasıl olmuş diye çok güzeldi... hiç bir kusuru yoktu lezzetliydi...ağızda dağılıyordu hafif kızarmıştı bir de...

Yukarı çıkıp Zile bastım..

J:kim o?

Y:benim Yaprak...

Kapıyı açıp;

J: hoşgeldin kızım geçsene içeri...

Tam istediğim ama olmaz biraz naz...

Y:yok ben geçmeyeyim.bunu vermek için gelmiştim...

Diyip uzattım kabı...

J: çok teşekkürler ama olmaz geç hadi...

Y:ama benim a-

J: lütfen beni mı kıracaksın?

A:kimmiş?

İçerden soğuk gelen Ali'nin sesine aldırmadan;

Y:peki...

İçeriye geçince aynı benim evim gibi dekor edilmiş bir ev olduğunu gördüm...

T: hoşgeldin kızım geçsene...

Y: hoşbuldum...

A: hoşgeldin...

Y:hoşbuldum...

Diyip Ali'nin yanına geçtim...

A:ben odama geçeyim artık

J:otur evladım!

gülen yüzlü ama tehdit eden bir ifadeyle söylemişti bunu klasik anne tipi işte!

A:of

Diyerek oturdu tekrar...

Biraz Tekin amcayla biraz da Jülide ablayla
Konuştuk...ikramlık birşeyler getirmeye kalkıp Tekin amcayı da çağırdı Jülide abla...

Şükürler olsun gittiler...

Y:Ali?

Konuşmadı...

Y:psikopat?
...
Y:gamzeli?
...
Y:heyyy?
...

Y:psikopat GamzeliM...

A:ha?

Gözleri birden açıldı... ağzı o şeklini aldı bu hâli çok komikti cidden...biraz yaklaştım ve...

Y:ne? Haaaaa konuş diye yaptım ya niye konuşmuyorsun ki? Ne yaptım ben? Tamam yaptım birşeyler ama isteyerek olmadı valla bak seni hastaneye kapatsalar kalp doktorluğunu bırakır deli doktoru olurum...

İlk önce yüzü düştü sonra Biraz gülümsedi...bende dayanamadım artık! İlk gördüğümden beri yapmak istediğimi yaptım...gamzesine parmak soktum ne yaptığımı anlamayıp;

A: napıyorsun?

Y:gamzene ekmek banıyorum

A: anlamadım

Y: boşver

Diyip elimi çektim...

Jülide ablayla Tekin abi gelince biraz daha konuşup artık eve gitmem gerektiğini ve iyi akşamlar dilediğimi belirterek çıktım ve aşağı indim

Kırgın çiçeklerdeki feride-toprağın evi gibi düşünün bina değil yani...

Sonra kapında sırık oğlanın beklediğini gördüm?..

Y:niye hâlâ burdasın acaba?

Yaklaşıp;

B:seni seviyorum diyorum inanmıyorsun bu benim suçum değil kiğğe?

İçmişti pislik

Y:SG

Dedim ama daha da yaklaştı bana...

Y:ya git!

Diyip göğsünü ittirdim...ama kıpırdamadı bile hay ben benim gücüme!

Sırtım soğuk duvarla buluşunca daha çok korktum...psikopat dediğim adam yanımda olsun istiyordum... sırık oğlanı değil...

Y:git dedim! Git yaa bıraksana beni!

Aramızda zaten bir kaç santim vardı...kolumu tutup onu itmemi engelledi
Artık aramızda birkaç santim de yoktu... dudaklarımın arasındaydı dudakları çünkü...

Bıraktığında nefes nefes nefeseydim...

Y:öld-

Yukarıdan ağlama sesi mi geliyordu? Yok yok ya ne ağlaması? Bebek yok ki evd- Ali!

B: görüşürüz amazon🤚

Diyip gitti pislik! Ne yapacaktım ben şimdi?
Ne diyecektim Ali'ye beni zorla öptü mü? İnanır mıydı ki?

Yukarı çıktım...
Ali başına vurup Allah kahretsin Allah belamı versin gibi şeyler sayıklayıp duruyordu eminim görmüştü...ama yanlış anlamıştı...titrek çıkan sesimle Ali dedim...
Başını kaldırıp;

A:ne var!

Y: ağlam-

A:psikopat gamzeli hayatından çıkıyor! Şimdi git buradan!

550 kelime oldu

Kesin başlığı görünce merak etmişsinizdir 😂😂😂




|kalp doktorum|  ~AlYap~  ✓TAMAMLANDI✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin